Drinkwaard

De meter is vandaag 4/10/21 geplaatst door zeer snelle, vakkundige mensen. Alles keurig opgeruimd achterlatend!

Veenemans

Helaas bleek, nadat de slimme meter was geplaats, de monteur had nagelaten even te checken of alles weer zou werken. Het gevolg was dat diverse apparatuur, waaronder de CV-ketel, niet meer werkten.... Helaas bleek, nadat de slimme meter was geplaats, de monteur had nagelaten even te checken of alles weer zou werken. Het gevolg was dat diverse apparatuur, waaronder de CV-ketel, niet meer werkten. Punt van aandacht!

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de feedback! Ik ben het zeker met u eens dat dit een punt van aandacht moet zijn! Wij gaan dit zeker meenemen.
Ik ga er vanuit dat de apparaten na een restart...
Ik ga er vanuit dat de apparaten na een restart weer naar behoren werken.
Nogmaals hartelijk dank en een prettige dag toegewenst. Groeten, ^Julia

nvt

Slecht simpel ongecalibreerd metertje dat zijn werk niet beter doet dan de vcoorgaande meter. Geen klantenservioce in het weekend. In totaal, onnauwkeurig, te duur, veel extra admin door diverse... Slecht simpel ongecalibreerd metertje dat zijn werk niet beter doet dan de vcoorgaande meter. Geen klantenservioce in het weekend. In totaal, onnauwkeurig, te duur, veel extra admin door diverse onnodige apps. Waarom wordt die stroom toch zo duur .... ? Terug naar voorheen stroom is gewoon stroom.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Beste, Hartelijk dank voor uw feedback! Ik begrijp dat u niet blij bent met de nieuwe meter... Dit vind ik vervelend te vernemen.. Voor vragen kunt u op werkdagen altijd terecht via 088 896 39 63.... Beste, Hartelijk dank voor uw feedback! Ik begrijp dat u niet blij bent met de nieuwe meter... Dit vind ik vervelend te vernemen.. Voor vragen kunt u op werkdagen altijd terecht via 088 896 39 63. Ook via de website kunt u veel antwoorden op uw vragen krijgen, https://www.stedin.net/slimme-meter
De slimme meter wordt voor de plaatsing geijkt via de ijkwet en metrologiewet in Nederland. Wij bieden verder geen apps aan voor de slimme meter, deze worden door derden partijen aangeboden.
Helaas bepalen wij ook de kosten van de stroom niet... Ik begrijp heel goed dat het duurder is, dit was natuurlijk ook al veel in het nieuws...
Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback en een prettige dag toegewenst. Groeten, ^Julia

philip de Sterke

Vlot geplaatst door de monteur

Herman van welie

Slecht

KCF Bekker

Keurige medewerker, netjes en snel geregeld

PdB

Professionele aanpak en installatie

Ron Dullaart

Aanvragen niet mogelijk via de website

Sprons

Afspraak op tijd en monteur werkt keurig netjes. Top.