W.P.Harreveld

Lachwekkend

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor de feedback. Ik weet helaas niet hoe ik lachwekkend op mag vatten.
Mocht je vragen hebben, kun je deze altijd via onze klantenservice stellen. Nogmaals dank en een prettige dag toegewenst. Groeten, Julia

C van Heiningen

Was prima

René Overhorst

Snelle service

Sander de Gans

Aardige man en prima op tijd.

Piguillet

24 november nieuwe slimme meter gekregen. Deze doet het echter niet. 12 januari gemeld. Kon pas een afspraak maken voor 15 maart. Echter er kwam niemand. Weer gebeld en men zei dan maken we wel een... 24 november nieuwe slimme meter gekregen. Deze doet het echter niet. 12 januari gemeld. Kon pas een afspraak maken voor 15 maart. Echter er kwam niemand. Weer gebeld en men zei dan maken we wel een nieuwe afspraak, maar dit kan pas op 10 juni. Echt belachelijk. De meter zelf doet het wel maar geeft de waarden niet door. Dus een verbindingsprobleempje en 7 maanden wachten.

ZZPER

Prima ,houden zo

Van den Berg -Roos

Zeer positief. Behulpzaam en dacht actief mee

E.M. Marcus, namens deze: M. Weijers

Info vooraf was duidelijk; het was veel sneller klaar dan verwacht, en meterkast zit op de gang van gebouw naast voordeur, dus monteur hoefde helemaal niet binnen te zijn.

A de bruin

Er is geen nieuwe meter geplaatst kreeg een e-mail dat er een andere meter is geplaatst klopt niets van

H.Vogelaar

De vorige was al snel aan vervanging toe