Stichting Hoekstraat 11

Geweldige service! Met name de monteur heeft dit een top beleving gemaakt. Vriendelijkheid gecombineerd met vakmanschap en uitermate veel klantgerichtheid.

Tieleman

Pettig, keurig op tijd en correct

Harry Westerbeek

De slimme meter is perfect geplaatst

J.G. de Vries

Sinds september 2020 kan Eneco de slimme gasmeter van Stedin niet meer uitlezen. Eneco geeft aan dat zij een storingsmelding hebben en verwijzen mij naar Stedin, die me doorstuurt naar Liander en... Sinds september 2020 kan Eneco de slimme gasmeter van Stedin niet meer uitlezen. Eneco geeft aan dat zij een storingsmelding hebben en verwijzen mij naar Stedin, die me doorstuurt naar Liander en Liander meldt mij dat zij geen storing kunnen zien en verwijzen mij weer naar Eneco, die zeggen dat ze niets kunnen doen. Wat een puinhoop!!!

Vincent Kleijn

Monteur was op tijd, en was vriendelijk. Afwerking ziet er zeer keurig uit.

Albert Moonen

Zeer netjes geregeld allemaal!

Adrie Stensen

Super nette monteur

A.H.H.Spek

Perfect en snel geinstaleerd

Van der Meer

Zou graag een ervaring willen plaatsen, maar na ruim een jaar is de slimme meter nog niet geplaatst!!!!! Er moet een monteur/extern bedrijf komen omdat wij een aparte aansluiting hebben. Dit is... Zou graag een ervaring willen plaatsen, maar na ruim een jaar is de slimme meter nog niet geplaatst!!!!! Er moet een monteur/extern bedrijf komen omdat wij een aparte aansluiting hebben. Dit is echter al ruim 15 jaar bekend. Ons geduld is nu echt op!!
Klantenservice is niet / nauwelijks te bereiken. Notitie's worden gemaakt, maar actie is er niet!! Niet echt slim

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemiddag Danielle, Hartelijk dank voor je feedback. Zoals via messenger besproken, hebben wij op dit moment een verzoek tot afspraak uitgezet. Helaas kunnen wij op dit moment niet meer voor je... Goedemiddag Danielle, Hartelijk dank voor je feedback. Zoals via messenger besproken, hebben wij op dit moment een verzoek tot afspraak uitgezet. Helaas kunnen wij op dit moment niet meer voor je doen...
Ik wil je wel bedanken voor de feedback en we gaan ons best doen de meters zo snel mogelijk te plaatsen. Nogmaals dank en een prettige dag toegewenst. Groeten, Julia