Van Dalen elzinga

Er is geen verbetering - nog steeds storing met Eneco en geen gegevens te controleren

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen, Dankjewel voor de feedback! Ik begrijp dat de meter nog steeds niet naar behoren werkt... Dit is niet fijn... Mocht u een nieuwe meter hebben, dan zal deze de eerste 4 weken nog geen... Goedemorgen, Dankjewel voor de feedback! Ik begrijp dat de meter nog steeds niet naar behoren werkt... Dit is niet fijn... Mocht u een nieuwe meter hebben, dan zal deze de eerste 4 weken nog geen communicatie vertonen.
Doet de communicatie module het na 4 weken nog niet? Dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 088 896 39 63.
Nogmaals hartelijk dank voor de feedback en een prettige dag toegewenst. Groeten, Julia

Van Dijk

Monteur kwam op tijd, was erg vriendelijk, meter snel geplaatst en alles weer netjes opgeruimd, kortom een zeer positieve ervaring.

Gerard heijneman

Keurig op tijd, zeer nette monteur en snel meters veranderd. Gewoon top!

J.W. Van den Bosch

Op 19 augustus j.l. slimme meter geplaatst. De meter geeft tot nu toe niets aan!

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Beste, Hartelijk dank voor uw feedback! Ik begrijp dat u sinds 19 augustus 2021 een slimme meter heeft, echter geeft deze tot op de dag van vandaag, geen standen weer... Mijn oprechte excuses... Beste, Hartelijk dank voor uw feedback! Ik begrijp dat u sinds 19 augustus 2021 een slimme meter heeft, echter geeft deze tot op de dag van vandaag, geen standen weer... Mijn oprechte excuses hiervoor! Dit is zeker niet de bedoeling.
Graag vraag ik u de handleiding van de meter te controleren, sommige meters vallen in een slaapstand, om zo de batterij van het display te besparen. De handleidingen vind u op de website: https://www.stedin.net/slimme-meter/overzicht-handleidingen
Mocht u na deze handelingen geen resultaat zien? Dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via 088 896 39 63. Wij maken dan graag een afspraak om de standen weer zichtbaar te krijgen.
Ziet u geen standen op een verbruiksapp of ander overzicht? Dan heeft u ook de mogelijkheid om contact met ons op te nemen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback en een prettige dag toegewenst. Groeten, Julia

Lex

Vriendelijke monteur, werkt netjes en zorgvuldig

de Bruin

Nette, vriendelijke zeer nauwkeurige monteur. Soepele plaatsing nieuwe meter

stedin

Veel handig en overzichtelijk

p.hagebeuk

Monteur begreep mijn situatie goed. omdat ik meervoudig gehandicapt ben! en heeft mij heel goed geholpen! en daarbij heel aardig!

CareerMotion

Uitstekende service. Nette monteur die keurig op tijd was!

VEJ Kreijfelt

Zeer goed ben er tevreden over.