R Hakkert

Zeer bekwame en vriendelijke monteur, ondanks verkeerde werkopdracht toch in staat geweest om de meters te verwisselen. Super service!

fred huigen

Stedinmonteur heeft prima kwaliteit geleverd en was zeer ter zake kundig .

Van Rijswijk

Prima en snel gedaan. Keurige meneer.

van den berg

Mijn energie leverancier berekent idiote verbruiksaantallen voor de maanden april en mei dit jaar en verwijzen mij naar Stedin. In uw overzicht van 22 april zijn geen meterstanden vermeld. Hoe is... Mijn energie leverancier berekent idiote verbruiksaantallen voor de maanden april en mei dit jaar en verwijzen mij naar Stedin. In uw overzicht van 22 april zijn geen meterstanden vermeld. Hoe is dit op te lossen ?

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw feedback! Ik begrijp dat de energieleverancier zeer hoge standen noteert, ik kan mij voorstellen dat u hier een oplossing voor wenst.
Nu zijn de standen de...
Nu zijn de standen de verantwoordelijkheid van de energieleverancier, ik kan u adviseren altijd de standen op de meter zelf aan te houden, deze zijn leidend.
Nogmaals hartelijk dank voor de feedback en een prettige dag toegewenst. Groeten, Julia

Jochem Sneep

Het plaatsen is prima verlopen, de monteur heeft netjes en snel gewerkt, geen overlast. Wel kon de monteur mijn woning eerst niet vinden, en wel om de volgende reden:

Probleem blijft het...

Probleem blijft het huisnummer, ondanks herhaalde verzoeken sta ik nog steeds geregistreerd onder Het Spaarne 7A, dit nummer bestaat echter niet! Daarom nogmaals het verzoek dit aan te passen.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen Jochem, hartelijk dank voor de feedback! Super fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met onze monteur. Echter begrijp ik ook dat het huisnummer in ons systeem niet juist is, dit is... Goedemorgen Jochem, hartelijk dank voor de feedback! Super fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met onze monteur. Echter begrijp ik ook dat het huisnummer in ons systeem niet juist is, dit is niet handig...
Voor de aanpassing is het mogelijk om contact met ons op te nemen, wij vragen hierbij uw huisnummerbesluit.

kees hendriks

Op het formulier is door de monteur afgetekend ipv de klant?

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de feedback! Ik begrijp dat onze monteur zelf een handtekening heeft gezet onder de meterstandenkaart. In verband met covid-19 zet onze monteur zelf een handtekening... Goedemorgen, Hartelijk dank voor de feedback! Ik begrijp dat onze monteur zelf een handtekening heeft gezet onder de meterstandenkaart. In verband met covid-19 zet onze monteur zelf een handtekening op de tablet, het is hierbij wel de bedoeling dat hij/zij de standen nog even aan u toont.

Hendriks

Ging allemaal prima. Vriendelijke monteur en kon goede informatie geven
In email die ik achteraf ontving staat bij handtekening klant NIET mijn handtekening.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de feedback! Super fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met onze monteur. Echter begrijp ik ook dat onze monteur zelf een handtekening heeft gezet onder de... Goedemorgen, Hartelijk dank voor de feedback! Super fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met onze monteur. Echter begrijp ik ook dat onze monteur zelf een handtekening heeft gezet onder de meterstandenkaart. In verband met covid-19 zet onze monteur zelf een handtekening op de tablet, het is hierbij wel de bedoeling dat hij/zij de standen nog even aan u toont.

Piet van der Heiden

Installatie volgens afspraak, verder ook geen opmerkingen

de Vries

Snel en volgens afspraak geregeld

A.P. Looij

Tijdige melding van Stedin over de dag& tijd van plaatsing. Ook herinnering per sms en mail. Leuke competente monteur in het aangegeven tijdslot