A. van der Horst

Ik heb al 3 jaar een slimme meter deze is nu vervangen omdat de meterstanden niet meer door gegeven werden. Op een afstand heb ik mee gekeken, vriendelijke man werkte heel netjes en dacht ook aan... Ik heb al 3 jaar een slimme meter deze is nu vervangen omdat de meterstanden niet meer door gegeven werden. Op een afstand heb ik mee gekeken, vriendelijke man werkte heel netjes en dacht ook aan zijn veiligheid.

MCAM ter Meulen

Keurig en netjes

Kobi Bikes

Erg slecht. Monteur sluit slimme meter aan. Vervolgens gaat er een automaat stuk en dan moet ik zelf een elektricien regelen. Belachelijk.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor de feedback! Ik betreur het ten zeerste dat u op heeft moeten draaien voor kosten, waar u zelf niets aan hebt kunnen doen.
U geeft aan dat u een slimme meter...
U geeft aan dat u een slimme meter heeft ontvangen. Tijdens deze plaatsing de stop is doorgeslagen... Als dit door een foutieve handeling van de monteur is veroorzaakt, heeft u de mogelijkheid deze claim bij ons in te dienen. De installateur (welke het defect heeft verholpen) dient een schriftelijk bewijs te overhandigen aan u.
Is de automaat na de plaatsing pas kapot gegaan, dan kan het voorkomen dat niet alle apparaten van het stroom zijn gehaald. Dit is iets wat wij wel adviseren en opnemen in onze algemene voorwaarden.
Een automaat en apparaat kunnen voor de plaatsing al verouderd zijn geweest en door een korte stroomonderbreking niet meer zijn in staat zijn om zich te herstellen, zo kan een defect zichtbaar worden.
Ik wil u nogmaals hartelijk danken voor de feedback en een prettige dag toewensen. Groeten, Julia

Autoschade OostAmbacht

Top geregeld

Bakker

Snelle vervanging. Correct en netjes

Particulier

Ik ben er heel blij mee.alles .vernieuwd gas meter en slimme meter.

ABM Stam

Beetje vreemd! Alleen de gasmeter zou vervangen worden want die werkte niet meer. Mij was niets verteld over het vervangen van ook de elektrische meter! Was van mij betreft ook totaal niet nodig. De... Beetje vreemd! Alleen de gasmeter zou vervangen worden want die werkte niet meer. Mij was niets verteld over het vervangen van ook de elektrische meter! Was van mij betreft ook totaal niet nodig. De monteur had deze opdracht van u gekregen en ik heb deze (zeer vriendelijke) man zijn werk laten doen. Beide meters zijn dus vervangen. Ikzelf ben niet tevreden over deze manier van communicatie van uw kant uit. Maar verder, er is keurig werk afgeleverd niets op aan te merken.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Beste, Hartelijk dank voor uw feedback! Mijn oprechte excuses voor het feit dat u onvolledig bent geinformeerd.
Ik kan mij goed voorstellen dat een onverwachte stroomonderbreking voor een...
Ik kan mij goed voorstellen dat een onverwachte stroomonderbreking voor een nieuwe meter niet wenselijk is.
Op het moment dat de gasmeter verwisseld wordt, kijkt de monteur altijd naar de generatie van de elektra meter. Mocht deze lager zijn dan de nieuwe gasmeter, wisselt de monteur deze ook. Beide meters hebben dan dezelfde generatie en hebben dan de mogelijkheid om met elkaar te communiceren.
Ik neem de feedback zeker mee, het is wel zo handig om dit van te voren kenbaar te maken.
Nogmaals hartelijk dank en een prettige dag toegewenst. Groeten, Julia