E. Hunneman

Fijn bedrijf-goede service

Afspraak om te komen kijken is zo gemaakt. (moest een keer verzetten, maar geen probleem) Fijne ontvangst door
Martijn. Duidelijke communicatie, no-nonsense, hij denkt mee. Kon stoelen gelijk meenemen. Ander deel wordt verstuurd. Helemaal prima!

Ga zo door!

Kielemoes Johan

Snelle en perfecte levering; product in perfecte staat

Correct antwoord op mijn voorafgaandelijke vraag

geen opmerkingen

Mieke weber

Dit is een heel fijn adres er wordt volop meegedacht. Service is buitengewoon goed. Bij websites heb ik altijd mijn bedenkingen maar bij dit adres krijg je de service welke je bij menig winkel niet... Dit is een heel fijn adres er wordt volop meegedacht. Service is buitengewoon goed. Bij websites heb ik altijd mijn bedenkingen maar bij dit adres krijg je de service welke je bij menig winkel niet meer krijgt.

HF Johanns

Jl donderdag een eetkamerstoel op de website gezien. Na een belletje met Martijn, langs de showroom gereden. Hier werden we meer dan voortreffelijk(gastvrij, deskundig en vriendelijk) door Martijn... Jl donderdag een eetkamerstoel op de website gezien. Na een belletje met Martijn, langs de showroom gereden. Hier werden we meer dan voortreffelijk(gastvrij, deskundig en vriendelijk) door Martijn geholpen. Hij maakte de stoelen(het werden er 3) op maat(= naar onze wens, qua zitting -en rugleuningpositie). We zitten er nu een paar dagen op en ze voldoen helemaal aan onze verwachting oftewel ze zitten prima.Kort gezegd:twee zeer tevreden klanten

Deskundig vriendelijk gastvrij en behulpzaam. Kwaliteit

Houden zo!!

Ries

Schoonheid

Informatie communicatie levering keuzen service. Bij Stayathome de eettafelstoelen gevonden van Zuiver. Prachtig door eenvoud. Zeer snelle en nette levering. Bij after sales is Martijn ontzettend... Informatie communicatie levering keuzen service. Bij Stayathome de eettafelstoelen gevonden van Zuiver. Prachtig door eenvoud. Zeer snelle en nette levering. Bij after sales is Martijn ontzettend behulpzaam en snel.

Over glijders wat meer productinformatie

Leo de Lange

Na de overzichtelijke site van stayathome te hebben bezocht op zoek naar de classiq webbing stoel ,konden we na 1 telefoontje een afspraak maken om de stoel in zijn diverse verschijningsvormen te... Na de overzichtelijke site van stayathome te hebben bezocht op zoek naar de classiq webbing stoel ,konden we na 1 telefoontje een afspraak maken om de stoel in zijn diverse verschijningsvormen te komen zien en uit te proberen.
We werden door de vriendelijke eigenaar keurig te woord gestaan met onze vragen ,en hebben ter plaatsen 4 classiq webbing eetkamer stoelen gekocht en meegenomen naar huis.
Super.
Leo Haarlem

Overzichtelijk website en klantvriendelijkheid

Esther Perier

Er zijn wat tegenslagen geweest voor mijn bestelling, de eerste keer heb ik het niet ontvangen. Ik kreeg meteen een persoonlijk mailtje en alles is keurig netjes en snel opgelost! Toen ik het de... Er zijn wat tegenslagen geweest voor mijn bestelling, de eerste keer heb ik het niet ontvangen. Ik kreeg meteen een persoonlijk mailtje en alles is keurig netjes en snel opgelost! Toen ik het de 2de keer wel ontving bleek het product kapot te zijn. Dit gebeurde buiten het retour termijn. Zonder dat ik ergens om vroeg kreeg ik excuses en mijn geld terug! Dankzij deze onwijs goede service zal ik hier toch zeker vaker bestellen.

Goede communicatie, klantvriendelijk.

Geen.

Nieuwdorp

Super goede service!

Service, communicatie!

Marc

Snelle levering en een fijne klantenservice.

Kiela

Duidelijke voorwaarden