Danny van der Ree

Vriendelijk personeel, met advies op maat (filiaal Amersfoort). Ging verder dan verkoop; ze attendeerde mij op de voorverkoop van het Racingteam Holland shirt. Meldde mij aan bij de nieuwsbrief en...

Snelle levering, bestelgemak op site.

Meer keuze en herhaling oldies (Senna en Williams F1 champions specials uit de jaren 90).
Mijn voorkeur gaat naar race specials.

Robby

Uitstekend, heel gemakkelijk

Heel vlot verlopen

Niet direct

Makkelijk en overzichtelijk bestel proces en zeer snelle afhandeling en verzending. De belofte is meer dan waargemaakt.

Mooie producten op een prima opgezette site. Goed de mogelijkheid om in te zoomen op de dessins.

Wim Veenstra

Had maat probleem met Bermuda. door mw Connie Baars geweldig geholpen! zij was t die voorstelde om een Bermuda in de taille op te meten en de bestelling te monitoren! grote lof voor deze...

jazeker! zie "mijn ervaring" en daarnaast een pracht product van een Nederlands bedrijf om trots op te zijn

Erg leuk geholpen in Amstelveen, hij dacht echt met ons mee en was zeer vriendelijk

Erg vriendelijk personeel, niet opdringerig maar precies goed

Niets

Cuijpers

Prima , koop liever in de winkel maar daar was de kleur die ik wilde niet beschikbaar

Kwaliteit van de producten

Marcel W

Racing Team Nederland Polo Shirt, Goede kwaliteit, mooie afwerking, uitstekende pasvorm

Goede website met mooie kwaliteit kleding. Netjes en snel geleverd.

Goede ervaring snel goed geregeld ook voor retouren snel geld terug op rekening

Alles tip top geregeld

Referee

Prima ervaring. Bestelling ging makkelijk en snel bezorgd. Kwaliteit van geleverde kleding is prima.