Alles oké ! Snelle levering !

Goede kwaliteit !

Hoebeke Bart

Alles verloopt naar wens.
overzichtelijke site - vlotte service
prijs/kwaliteit uitstekend

reeds geruime tijd draagt mij echtgenoot uw producten - hij is dan ook zeer tevreden .

nope

Jacques Verschoor

Snelle levering, goede kwaliteit ( m.u.v. sommige polo- shirts ), goed assortiment

zie boven

sommige polo-shirts van matige kawliteit

Goede service en kwaliteit. Prettige webshop.

Zie vraag 1

Voor een eerste bestelling is alles correct verlopen, zelfs de aangekochte producten aan solden prijs werden zonder probleem terug genomen

Leonidas

In dit geval had ik een polo gekocht waar een maakfout in zat en dat ben ik van hen niet gewend! Na contact kreeg ik binnen twee dagen mijn geld retour op de bank!! Chapeau State of Art.

Geweldige stijl, kwaliteit en keuze.

4xl is wel snel uitverkocht.

van oost

Beste, Ik heb al veel gekocht de laatste 6 maand bij jullie in de winkels , via internet in Belgie en Nederland. Toch over één artikel ben ik niet tevreden , namelijk een short monza 671-19516-8600...

In de winkels behulpzaam , via internet vlugge levering

De Belgische en Nederlandse aankopen samen terug te vinden in de winkels. Nu is het zo dat de Belgische winkels niet kunnen zien wat ik in Nederland heb gekocht en omgekeerd.

Reactie State of Art eStore:

Beste klant, hartelijk bedankt voor uw beoordeling.
Ik begrijp uw reactie, echter kan ik niet achterhalen of u de bermuda in de uitverkoop heeft gekocht. Ook geeft u aan geen kassabon te hebben en u weet niet meer waar u de bermuda heeft gekocht.
Uw klacht gaan wij in ieder geval in behandeling nemen en ik heb u hiervoor een persoonlijke e-mail gestuurd.
Met vriendelijke groet, Connie Baars

Wel goed

Mooie kleding
Ik hoor het ook van anderen van hé wat heb je leuke kleren

Redelijk vaak dat iets niet op voorraad is bij opruiming, maar zet het dan ook niet op de website

Reactie State of Art eStore:

Beste klant, hartelijk bedankt voor uw beoordeling en mooie cijfer.
Ik vind het vervelend om te horen dat er iets niet voorradig is geweest in de SALE-periode. Uiteraard doen wij er alles aan om manco's te voorkomen, maar tijdens een sale-periode komt het inderdaad af en toe voor, omdat er minder voorraad is. Helaas is dit niet altijd te voorkomen, hoe graag we dit ook zouden willen. Ik wens u veel plezier met de aangekochte producten.
Met vriendelijk groet, Connie Baars

Prima zaak, mooie kleding en aardig personeel.

Goede kwaliteit

Neen