Prima en snelle levering en goede service. Mocht iets niet op de webshope voorradig zijn dan laten ze dit uit een filiaal komen als het daar nog wel voorradig zijn. Mooie producten van top...

Product was op website beschikbaar in de gevraagde maat maar werd niet geleverd wegens niet meer beschikbaar in de gevraagde maat.

MasterPlace

Is goed, vlotte en correcte levering.

Keurig verpakt en verzonden.

Verbeterde toegankelijkheid diverse producten op de website.

Goede ervaringen, mooie kleding

lekker veel keus

iets sneller proberen te leveren

Anoniemus

Prima service online en offline in de winkel

vermaak service in de winkel en de goede informatie met maattabellen op de website

prima zo!

Ik ken State of Art al jaren en koop ook al jaren mijn kleding bij hun eerst in Den Haag nu meestal in Rotterdam, en zo af en toe via de pc.Maar kom toch het liefst gewoon in de winkel zodat ik de...

Ben auto gek en men heeft veel kleding met betrekking op auto's, super.

Zorg aub weer voor een mille miglia kleren groep. Deze kleren waren echt super en draag het meeste nog steeds.

Zeer klantvriendelijk en goede service

de service en behandeling tenopzichte van de klant is keurig, direct, en duidelijk

als het al goed is hoe kan men dan nog verbeteren als tip blijf hier allert op

Ad

In zijn algemeenheid hele fijne ervaringen. Omruilen bij defecte broek vond ik matig.

Goede producten. Fijne afhandeling en solide verpakking welke ook geschikt is voor retour zendingen

Peter

Ik heb goede ervaringen met State of Art. Nette levering en is het product niet meer te leveren dan storten ze het betaalde bedrag snel terug.

Wat ze beloven maken ze waar.

Momenteel geen punten voor verbetering.