Goed ervaring. Ben bij winkel in Sitterd geweest waar ik uitermate vriendelijk en goed geholpen ben. (ik was ook de enige in de winkel)
Kwaliteit van de produkten is goed

snelle reacties

Mooie winkels en behulpzaam personeel.
Ook bij uitverkoop wordt moeite gedaan om de juiste maten te verkrijgen.

Winkels hebben een zeer mooie uitstraling en ook de groepering van artikelen is goed.

Website is erg matig.
1. Geen afbeelding van een persoon met de aangeklikte kleding. Alleen voor- en achterzijde van het artikel wordt getoond.
2. Mijn bestelling kwam in deelleveringen. Ik wil graag de keus hierin hebben: of wachten tot de bestelling compleet is met aangeven van te verwachten aantal dagen óf deelleveringen.
3. Ik heb iets teruggestuurd maar zie niet waar ik de retourzending kan aankondigen.
4. Ik heb iets teruggestuurd maar weet niet of artikelen van verschillende leveringen in één doos retour mogen.
5. Tijdens het bestelproces (artikel zat al in winkelmandje) werd opeens aangegeven dat het artikel niet meer op voorraad was. Zat nog geen 10 minuten in mijn winkelmandje. Aangeven hoe lang iets in je winkelmandje mag zitten zou een stuk prettiger zijn. Dan weet je dat je moet haasten.
6. Bij de bestelbevestiging mag ook wel een mini-afbeelding van het bestelde artikel.

Ik heb voor mijn man 8 shirts/overhemden besteld. Tijdens het bestellen geen melding gekregen dat er iets niet op voorraad was. Roen het geleverd werd was er maar 50% van mijn bestelling op...

Kwaliteit van de spullen

Zorgen dat de voorraad klopt, een veel beter voorraadbeheer.

jeepee

Positief

Zeer goede hemden! Andere producten zoals polo's en cardigans verkleuren zeer snel. Niet prijswaardig!

heb nu besteld in sale. Beetje een rommeltje over producten besteld en niet kunnen leveren. Wel goede communicatie

E.Bogers

In het verleden perfect, Enige tijd niets besteld maar nu weer wel. Ik was gewend om vandaag te bestellen en morgen in huis.
Nu zit ik al 1.5 week te wachten op een gedeelte van de...

nee

snelheid weer terug naar oude gewoonte

Wim

Goed werkende webshop, mooie dpullun.

Altijd next day delivery, deze keer liet het te wensen mart.

De bestelling komt in een mooie doos, netjes verpakt. Prettige service, aangezien het pakket vertraging had opgelopen bij DHL. De State of Art medewerker ging er achter aan om te zien wat er loos...

Ja, goede service van uw medewerker!

Artikel online als leverbaar,maar eenmaal besteld blijkbaar niet

Oude collectie lang beschikbaar

Voorraadbehwer en koppeling met website, online beschikbaar,maar toch niet leverbaar is geen service

Spierings

Goed geholpen

Ja

Online een duidelijke webshop, echter de verzendservice is ondermaats. 50% pickingsfout, en dit 2 maal op rij.

Ruime keuze op website.

5 werkdagen leveringstermijn terwijl u 2-3 werkdagen beloofd is onaanvaardbaar.