Bizar veel aanbiedingsartikelen niet online op voorraad. Zeker 90% vh regulier assortiment broeken niet op voorraad. Aangezien het er wel is is het een zeer misleidende commerciële actie

Artikelen welke besteld zijn snel geleverd

Goede kwaliteit, mooi, redelijk betaalbaar en goed voorzien in grote maten!

nee

Arjen Wieringen

Goeie kwaliteit

zou graag nog een order willen plaatsen en dit was niet meer mogelijk?! actie eenmalig?! vandaar mijn negatieve beoordeling hier omtrent. Wil de stof en kleding eerst passen voordat. maar helaas

Beste meneer van Wieringen,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.

Wat vervelend om te vernemen dat het u niet gelukt is een bestelling te plaatsen, vanwege een eenmalige actie.

Ik heb u zojuist een persoonlijk e-mail gestuurd. Ik hoop dat ik nog wat voor u kan betekenen.

Goede en mooie producten

Mooie producten, veel keus

De navigatie op de website kan beter. De manier om meer producten te laden is niet optimaal. Op de mobiele website gaat het filteren vaak niet goed.

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Wij hebben wat problemen gehad met de snelheid en de filters op onze Webshop. Dit zijn inmiddels verholpen.

ik wens u veel draagplezier met de aangekochte trui.

Henk Bakker

Al jarenlang grote fan van het merk,

Grote maten!!

Website vind ik een drama, selectie kun je maken. Maar ga je terug of bekijk je een item kun je weer op nieuw een selectie maken. Ook begin je dan weer boven aan de pagina ??

Beste meneer Bakker,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.

Wij hebben inderdaad problemen gehad met onze filters. Deze problemen zou nu opgelost moeten zijn.

Ik wens u veel draagplezier met de aangekochte artikelen.

Connie Baars

Mooie collectie, snelle levering.

leuke aanbiedingen, makkelijk besteld, snel geleverd

Meer broeken in grotere maten zou wel fijn zijn. En na het plaatsen in de winkelwagen, moet je steeds je filters opnieuw instellen. En al helemaal als je vanuit de aanbiedingsmail gaat shoppen.

Beste klant,

Bedankt voor uw beoordeling en het delen van uw verbeterpunt.

Wat vervelend om te vernemen dat veel grote maten zijn uitverkocht. Mocht een gewenste broekmaat zijn uitverkocht online, maar nog wel voorradig is bij één van onze Stores? Dan kunt u contact opnemen met de klantenservice, dan kunnen we samen op zoek gaan naar een oplossing.
Wij hebben inderdaad wat problemen gehad met onze filters. Deze zouden nu zijn opgelost.

Ik wens u veel plezier met de aangekochte producten.

Connie Baars

Goed, leveringen altijd conform de bestelling.

Kwaliteit

Graag meer variatie aanbrengen in het aanbod.
Bv - de kleur zwart is minimaal vertegenwoordigd in het assortiment, het assortiment is weinig vernieuwend. Ik bestel vaker, maar ik heb steeds meer van het is meer van hetzelfde met een iets gewijzigd kleurtje.
-pittig aan de prijs
-de site:
-niet gebruikersvriendelijk.
-De filters werken niet goed
-als je een andere kleur van een product wil selecteren, dan ververst het scherm iedere keer, wat niet snel gaat.
-terug naar de selectie begint het scherm weer aan het begin ipv waar je gebleven bent.

Beste klant,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat fijn dat u uw verbeterpunt met ons heeft willen delen. Van de kleur zwart worden soms geen of enkele items toegevoegd aan het assortiment van State of Art. Zwart zit niet in ons dna.
Ik ga u een persoonlijke e-mail sturen aangaande de overige punten.

Ik wens u veel plezier met de aangekochte producten.

Netjes en snel geleverd

Netjes verpakt. Duidelijke retour instructie waar ik helaas gebruik van moet maken.

Ik moet helaas de jas terugsturen. (artnr. 781-17240) Er stond gevoerde jas. Ik dacht dat ik dan een warme jas zou kopen. Ik kan geen voering in de door mij gekochte jas vinden of deze is wel heel erg dun. Onvoldoende voor een winterjas. Pas als je de beschrijvingen gaat vergelijken wordt het duidelijker. Bij de andere jassen staat dat er een aparte binnenvoering is en je beschermt bij koude. Maar dat wordt niet duidelijk uit de 'titel' van de jas. Dus ik zou de titels bij de jassen nog iets zorgvuldiger doen.

Beste klant,

Bedankt voor uw review en verbeterpunt.

Wat vervelend om te vernemen dat uw verwachtingen van de jas anders waren dan de werkelijkheid.
Wij proberen altijd een zo goed mogelijke artikelomschrijving te maken. Deze omschrijving wordt aan de hand van de afbeelding gemaakt. Hierdoor is het erg moeilijk om te bepalen of een jas dik of dun is. Wij zijn momenteel op zoek naar een oplossing, zodat er bij een volgende collectie een zo gedetailleerd mogelijk omschrijving kan worden weergegeven.

de Haas

Koop al 15 jaar State of Art kleding, hetzij in de winkel, hetzij via internet. Internet is makkelijker, maatvoering altijd perfect

Stof van kleding en pasvorm is niet consequent beschreven bij elk artikel. Hierdoor heb ik een blousse besteld gemaakt van een ander soort stof als te zien was op de foto. Eenduidige manier van beschrijven zou hulpzaam zijn.

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor uw review en verbeterpunt.

Het is begrijpelijk dat u aan de hand van een afbeelding niet kunt bepalen van welk soort stof een artikel is gemaakt. Dit geldt op dit moment ook voor ons, omdat de artikelomschrijving mede wordt gemaakt aan de hand van de afbeelding. U heeft een goed punt benoemd, waarmee wij zeker aan de slag gaan en ik hoop dat wij in de toekomst de artikelomschrijvingen nog gedetailleerder kunnen weergeven.

Ik wens u veel plezier met het aangekochte overhemd.