Starlimo

Prima service, gezellige chauffeur (Arie) en de limousine zag tip top uit

J. Schenk

Oke. Chauffeurs waren erg vriendelijk. Enige opmerking: geen muziek in de limo. Radiozender: we mochten luisteren naar file’s.

Reactie Starlimo:

Geachte heer Schenk, Al onze limousines zijn voorzien van een moderne autoradio die de klant zelf kan bedienen. Er kan gebruik gemaakt worden van de autoradio dmv een CD, DVD, radio USB en AUX... Geachte heer Schenk, Al onze limousines zijn voorzien van een moderne autoradio die de klant zelf kan bedienen. Er kan gebruik gemaakt worden van de autoradio dmv een CD, DVD, radio USB en AUX aansluiting. Ook zijn er standaard muziek DVD's in de limousines aanwezig. Standaard hebben we de radio aan staan. Had u dit aan de chauffeur doorgegeven dan was dit direct opgelost. Met vriendelijke groet, Team Starlimo

Mooie auto en leuk bediening.

Sterk Inspecties

Uitstekend. De chauffeur was op tijd, vriendelijk en representatief.

Nils van Zoeren

Keurig optijd mooie schone Limo en de chauffeur Arie was de beste echt het visitekaartje van het bedrijf.. ontzettend leuke aardige en behulpzame man.. alle lof voor Arie.. Arie als je dit leest het... Keurig optijd mooie schone Limo en de chauffeur Arie was de beste echt het visitekaartje van het bedrijf.. ontzettend leuke aardige en behulpzame man.. alle lof voor Arie.. Arie als je dit leest het vrijgezellenfeest van zaterdag van Nijmegen naar Den Bosch de dames zijn helemaal gecharmeerd van je.. super leuk gedaan

Waren super netjes op tijd en namen ook alle tijd .zag er goed uit wad leuke verassing voor onze meiden op bruiloft dus top

anja rutgers namens grote supermarkt

Uitstekende service. Ik had de roze hummer gereserveerd.was precies op tijd. Hele aardige en kundige chauffeur,die overal de tijd voor nam en ons ook naar een mooie locatie bracht voor een foto... Uitstekende service. Ik had de roze hummer gereserveerd.was precies op tijd. Hele aardige en kundige chauffeur,die overal de tijd voor nam en ons ook naar een mooie locatie bracht voor een foto moment. De hummer was prachtig van binnen ?

Arja van Hoorn

Snel en professioneel geregeld! En wat een geweldige auto die Excalibur...?
Ook dank aan James voor zn enthousiasme en hulpvaardigheid!

Jordy

Super optijd en ze laten je je ding doen. Top communicatie en service