Starlimo

Martijn van Agtmaal

Starlimo was te laat op onze bruiloft, terwijl we ruimschoots van te voren hadden gereserveerd en betaald. Mijn vrouw in paniek en we hebben bijna onze eigen bruiloft gemist, ware het niet dat...

Reactie Starlimo:

Geachte heer van Agtmaal,

Naar uw zeggen was de limousine te laat. Wij kunnen uw naam en mail adres echter niet terug vinden. Ik heb u per mail gevraagd wanneer de rit geweest is. Dit blijkt ruim 6 jaar geleden geweest te zijn. (review wel erg laat). Mijn vermoeden is dan ook dat u geen zaken met ons heeft gedaan. Gezien u verder niet meer reageert kan ik het helaas niet verder uitzoeken.

Bas

Chrysler limo gehuurd ivm einde school periode dochter. Ging 7 vriendinnen ophalen in hoofddorp voor eind feest. Limo zag er perfect uit. Maar de chauffeur maakte het af. Enorm vriendelijke en...

Remco en Stephanie de Bruin

Gisteren voor onze trouwerij een Chrysler limousine gehuurd in 1 woord geweldig keurig op tijd en super vriendelijke vrouwelijke chauffeur echt helemaal Top !!!!!!!!
mvg Remco en Stephanie de...

Angelina Jacobs

Wij zijn 25 april getrouwd en een limo van jullie..wat was dit top geregeld zeg en onze chauffeur wat een klasse had deze man.! Jullie hebben onze dag mede perfect gemaakt.
Groet van Angelina...

Nawien

Perfecte service. Bedankt voor de service

Mariska

De roze hummer limo is fantastisch en onze chauffeur heeft het feest echt compleet gemaakt met zijn enthousiasme. Super!

Jolanda

Gala in Tilburg, de jeugd heeft genoten

Y de bats

Hele goede ervaring gehad met starlimo.
Chauffeur was ruim op tijd,erg vriendelijk,bij iedere stop wwerd netjes de deur opengedaan en veel kon en mocht.
Volgende keer weer!

Hele goede ervaring
Chauffeur netjes gekleed en aardige man
Roze Hummerlimo was erg mooi en zag er keurig verzorgd uit.

Renée van Loon

Erg fijn, vriendelijke chauffeur. Het was een erg leuke ervaring!