Starlimo

Arnoud

Wij hadden twee hummerlimo's en ze waren keurig op de afgesproken tijd aanwezig en zeer nette en aardige chauffeurs. Auto's zagen er zeer netjes uit en we hebben een super rit gehad.We waren heel... Wij hadden twee hummerlimo's en ze waren keurig op de afgesproken tijd aanwezig en zeer nette en aardige chauffeurs. Auto's zagen er zeer netjes uit en we hebben een super rit gehad.We waren heel erg tevreden.

Martijn van Agtmaal

Starlimo was te laat op onze bruiloft, terwijl we ruimschoots van te voren hadden gereserveerd en betaald. Mijn vrouw in paniek en we hebben bijna onze eigen bruiloft gemist, ware het niet dat... Starlimo was te laat op onze bruiloft, terwijl we ruimschoots van te voren hadden gereserveerd en betaald. Mijn vrouw in paniek en we hebben bijna onze eigen bruiloft gemist, ware het niet dat schoonvader ons is komen ophalen thuis. Vervolgens mag je wel het volle pond afrekenen.. Een absolute afrader voor iedereen die een limo wil huren. Kijk even door.

Reactie Starlimo:

Geachte heer van Agtmaal, Naar uw zeggen was de limousine te laat. Wij kunnen uw naam en mail adres echter niet terug vinden. Ik heb u per mail gevraagd wanneer de rit geweest is. Dit blijkt ruim... Geachte heer van Agtmaal, Naar uw zeggen was de limousine te laat. Wij kunnen uw naam en mail adres echter niet terug vinden. Ik heb u per mail gevraagd wanneer de rit geweest is. Dit blijkt ruim 6 jaar geleden geweest te zijn. (review wel erg laat). Mijn vermoeden is dan ook dat u geen zaken met ons heeft gedaan. Gezien u verder niet meer reageert kan ik het helaas niet verder uitzoeken.

Bas

Chrysler limo gehuurd ivm einde school periode dochter. Ging 7 vriendinnen ophalen in hoofddorp voor eind feest. Limo zag er perfect uit. Maar de chauffeur maakte het af. Enorm vriendelijke en... Chrysler limo gehuurd ivm einde school periode dochter. Ging 7 vriendinnen ophalen in hoofddorp voor eind feest. Limo zag er perfect uit. Maar de chauffeur maakte het af. Enorm vriendelijke en professionele man. Deed het enorm leuk met die meiden. En ook belangrijk.. hij was perfect op tijd..

Remco en Stephanie de Bruin

Gisteren voor onze trouwerij een Chrysler limousine gehuurd in 1 woord geweldig keurig op tijd en super vriendelijke vrouwelijke chauffeur echt helemaal Top !!!!!!!!
mvg Remco en Stephanie de...
mvg Remco en Stephanie de Bruin

Angelina Jacobs

Wij zijn 25 april getrouwd en een limo van jullie..wat was dit top geregeld zeg en onze chauffeur wat een klasse had deze man.! Jullie hebben onze dag mede perfect gemaakt.
Groet van Angelina...
Groet van Angelina en Ricardo

Nawien

Perfecte service. Bedankt voor de service

Mariska

De roze hummer limo is fantastisch en onze chauffeur heeft het feest echt compleet gemaakt met zijn enthousiasme. Super!

Jolanda

Gala in Tilburg, de jeugd heeft genoten

Y de bats

Hele goede ervaring gehad met starlimo.
Chauffeur was ruim op tijd,erg vriendelijk,bij iedere stop wwerd netjes de deur opengedaan en veel kon en mocht.
Volgende keer weer!

Hele goede ervaring
Chauffeur netjes gekleed en aardige man
Roze Hummerlimo was erg mooi en zag er keurig verzorgd uit.