Marco en Miriam Houthuijzeb

Als het kon zou ik er 10 sterren van maken!
We hebben vanavond, met 12 personen, gegeten en gedronken ivm ons 25 jarig huwelijksfeest.
Alles klopte, het eten en drinken was...
Als het kon zou ik er 10 sterren van maken!
Alles klopte, het eten en drinken was heerlijk (zoals altijd) , de service was fantastisch en de bediening was super. Ronnie was onze tafelheer en heeft ervoor gezorgd dat het niemand aan iets ontbrak, iedereen voelde zich speciaal, mede door de kleine attenties en het meedenken. Zelfs voor de flashmob,die mijn man als verrassing voor mij had geregeld, werd ruimte gemaakt.
Dank jullie wel, personeelsleden van Stan en Co Zeist. Ons zilveren huwelijksfeest had niet mooier gevierd kunnen worden. Groeten, Marco en Miriam Houthuijzen

Reactie STAN&CO Zeist:

Beste Marco en Miriam,
Beste Marco en Miriam,
Wat fijn om te horen dat jullie zilveren huwelijksfeest goed verlopen is! Ik had gehoord dat er een flashmob gedaan zou worden en als verrassing, wat goed dat ook die perfect geworden is. Al met al wij zijn blij omdat jullie als zeer tevreden gasten 'de deur uitgelopen' zijn en met jullie jullie gasten ook!.
Tot snel ziens!
Met vrolijke groet
Mirjam
Stan & Co

Corien van de Goede

Zondagmiddag een volledig verzorgde brunch gehad bij Stan&Co Zeist. Het was een heerlijke 3-gangen brunch met soepje, diverse broodjes met luxe beleg en zelfs een dessert erbij. Qua hoeveelheid was... Zondagmiddag een volledig verzorgde brunch gehad bij Stan&Co Zeist. Het was een heerlijke 3-gangen brunch met soepje, diverse broodjes met luxe beleg en zelfs een dessert erbij. Qua hoeveelheid was het wellicht wat te veel en dat is natuurlijk wel zonde om weg te gooien maar wij zijn eigenlijk ook geen grote eters en hadden al wel ontbeten. Tip voor als je een brunch bij Stan&Co wilt doen; eet van tevoren niets zodat je daar extra kan genieten. Verder een mooie zaak met enthousiaste bediening! Aanrader!

Miriam Houthuijzen

We hebben buiten op het terras heerlijk geluncht. Allebei weer eens iets anders genomen dan onze favorieten en twee heerlijk ontspannen uurtjes gehad.