Wim

Mooie locatie, vriendelijk personeel, goede bediening, heerlijk gegeten

Wesley

Leuke sfeer, goede bediening en heerlijk eten. Zeker een aanrader!

O. van den Bosch

Fijne, relaxte sfeer. Mooie uitstraling. Goede service en vriendelijke behandeling. Ik raad Stan&Co zeker aan!

Perk

Opnieuw erg lekker gegeten. Chef's table met z'n tweeën dus proeven van verschillende lekkere dingen. Personeel vriendelijk. Is in de afgelopen maanden duidelijk beter geworden. Klantgericht en... Opnieuw erg lekker gegeten. Chef's table met z'n tweeën dus proeven van verschillende lekkere dingen. Personeel vriendelijk. Is in de afgelopen maanden duidelijk beter geworden. Klantgericht en actief (niet te actief) met verkopen. Gezellige sfeer en aan het einde van de avond de dj met goede muziek in verschillende muziekstijlen. Alles bij elkaar TOP!

Prima ervaring. We hadden vooraf gevraagd om een rustige plek omdat we met elkaar wilden kunnen praten, dat was dik in orde. Eten heerlijk. Bediening vriendelijk en correct.
Minpuntje:...
Minpuntje: toiletpapier was op. De vloer in toilet is mooi, maar vlekken zijn erg goed zichtbaar, jammer.
W.c.-pot was goed schoon.

Erica

Superleuke en persoonlijke bediening en heeeeerlijk eten! We hadden de asperges met ham en zalm en onze vegetariër at polenta met couscous en salade en smulde ervan. Als dessert deelden we een... Superleuke en persoonlijke bediening en heeeeerlijk eten! We hadden de asperges met ham en zalm en onze vegetariër at polenta met couscous en salade en smulde ervan. Als dessert deelden we een Snickr, die zelfs voor twee personen gigantisch was. Kortom: we hadden alle drie een topmaaltijd op moederdag!

A. Schuurmans

Stan en Co is een mooi restaurant.
Het eten is redelijk goed. Het personeel is redelijk goed, maar dan komen we bij hét punt.
Dé prijs kwaliteitsverhouding.
Voor deze prijzen...
Stan en Co is een mooi restaurant.
Dé prijs kwaliteitsverhouding.
Voor deze prijzen verwacht je gewoon meer.
Ze hebben heel goed personeel, maar die zijn er niet altijd. Veel personeelswisselingen en onervaren personeel.
Je krijgt een pretzel aangeboden vooraf, lijkt hele goede service, maar die staat gewoon voor 5,- op de rekening.
Wijn is per glas dezelfde prijs als de fles. De hamburger is 17 euro!!! Veel te duur voor de kwaliteit. Ik nam een dorade. 300 gram voor 22,5. Zit 150 gr vis aan. Dat is niet genoeg voor een volwassene.
Hiernaast doen ze ook leuke dingen. Kinderen mogen hun eigen toetje maken. Sfeer in de zaak is goed.
Voor deze prijzen is het verwachtingspatroon gewoon hoger. Voor deze prijzen verwacht je beter eten, alleen de betere personeelsleden, en meer service.
Ik ken een aantal personeelsleden, dus ik weet dat ze alleen voor marge en winst gaan en dus ook steeds die keuze maken. Goedkoper personeel laten lopen terwijl de betere voor een betere ervaring zorgen.
Horeca is het verkopen van een ervaring, niet alleen een plaatje.

De bediening/keuken maakte diverse slordigheid foutjes. Soep niet tegelijk met overige voorgerechten. Verwisseling van groente en sla bij medium en rare biefstuk, 1 drankje bij totaalbestelling... De bediening/keuken maakte diverse slordigheid foutjes. Soep niet tegelijk met overige voorgerechten. Verwisseling van groente en sla bij medium en rare biefstuk, 1 drankje bij totaalbestelling vergeten etc.

Snoeks

Fijne ervaring, prettige bediening, heerlijk eten, goede sfeer. Komen zeker nog eens terug!

Marianne M

We hebben een heerlijke brunch gehad. Verschillende gangen met diverse lekkere dingen, zoals, paddenstoelen melange, roerei, zalm en heerlijke kaas. Verder een pittige romige soep en als hoogtepunt... We hebben een heerlijke brunch gehad. Verschillende gangen met diverse lekkere dingen, zoals, paddenstoelen melange, roerei, zalm en heerlijke kaas. Verder een pittige romige soep en als hoogtepunt het dessert met diverse zoetigheden die te lekker waren. Verder was het personeel heel vriendelijk. De sfeer is er goed en het ziet er hip en trendy uit. Een echte aanrader om lekker te eten en te genieten met elkaar.