A. Schuurmans

Stan en Co is een mooi restaurant.
Het eten is redelijk goed. Het personeel is redelijk goed, maar dan komen we bij hét punt.
Dé prijs kwaliteitsverhouding.
Voor deze prijzen...
Stan en Co is een mooi restaurant.
Dé prijs kwaliteitsverhouding.
Voor deze prijzen verwacht je gewoon meer.
Ze hebben heel goed personeel, maar die zijn er niet altijd. Veel personeelswisselingen en onervaren personeel.
Je krijgt een pretzel aangeboden vooraf, lijkt hele goede service, maar die staat gewoon voor 5,- op de rekening.
Wijn is per glas dezelfde prijs als de fles. De hamburger is 17 euro!!! Veel te duur voor de kwaliteit. Ik nam een dorade. 300 gram voor 22,5. Zit 150 gr vis aan. Dat is niet genoeg voor een volwassene.
Hiernaast doen ze ook leuke dingen. Kinderen mogen hun eigen toetje maken. Sfeer in de zaak is goed.
Voor deze prijzen is het verwachtingspatroon gewoon hoger. Voor deze prijzen verwacht je beter eten, alleen de betere personeelsleden, en meer service.
Ik ken een aantal personeelsleden, dus ik weet dat ze alleen voor marge en winst gaan en dus ook steeds die keuze maken. Goedkoper personeel laten lopen terwijl de betere voor een betere ervaring zorgen.
Horeca is het verkopen van een ervaring, niet alleen een plaatje.

De bediening/keuken maakte diverse slordigheid foutjes. Soep niet tegelijk met overige voorgerechten. Verwisseling van groente en sla bij medium en rare biefstuk, 1 drankje bij totaalbestelling... De bediening/keuken maakte diverse slordigheid foutjes. Soep niet tegelijk met overige voorgerechten. Verwisseling van groente en sla bij medium en rare biefstuk, 1 drankje bij totaalbestelling vergeten etc.

Snoeks

Fijne ervaring, prettige bediening, heerlijk eten, goede sfeer. Komen zeker nog eens terug!

Marianne M

We hebben een heerlijke brunch gehad. Verschillende gangen met diverse lekkere dingen, zoals, paddenstoelen melange, roerei, zalm en heerlijke kaas. Verder een pittige romige soep en als hoogtepunt... We hebben een heerlijke brunch gehad. Verschillende gangen met diverse lekkere dingen, zoals, paddenstoelen melange, roerei, zalm en heerlijke kaas. Verder een pittige romige soep en als hoogtepunt het dessert met diverse zoetigheden die te lekker waren. Verder was het personeel heel vriendelijk. De sfeer is er goed en het ziet er hip en trendy uit. Een echte aanrader om lekker te eten en te genieten met elkaar.

Marco en Miriam Houthuijzeb

Als het kon zou ik er 10 sterren van maken!
We hebben vanavond, met 12 personen, gegeten en gedronken ivm ons 25 jarig huwelijksfeest.
Alles klopte, het eten en drinken was...
Als het kon zou ik er 10 sterren van maken!
Alles klopte, het eten en drinken was heerlijk (zoals altijd) , de service was fantastisch en de bediening was super. Ronnie was onze tafelheer en heeft ervoor gezorgd dat het niemand aan iets ontbrak, iedereen voelde zich speciaal, mede door de kleine attenties en het meedenken. Zelfs voor de flashmob,die mijn man als verrassing voor mij had geregeld, werd ruimte gemaakt.
Dank jullie wel, personeelsleden van Stan en Co Zeist. Ons zilveren huwelijksfeest had niet mooier gevierd kunnen worden. Groeten, Marco en Miriam Houthuijzen

Reactie STAN&CO Zeist:

Beste Marco en Miriam, Wat fijn om te horen dat jullie zilveren huwelijksfeest goed verlopen is! Ik had gehoord dat er een flashmob gedaan zou worden en als verrassing, wat goed dat ook die perfect... Beste Marco en Miriam, Wat fijn om te horen dat jullie zilveren huwelijksfeest goed verlopen is! Ik had gehoord dat er een flashmob gedaan zou worden en als verrassing, wat goed dat ook die perfect geworden is. Al met al wij zijn blij omdat jullie als zeer tevreden gasten 'de deur uitgelopen' zijn en met jullie jullie gasten ook!. Tot snel ziens! Met vrolijke groet Mirjam Stan & Co

Corien van de Goede

Zondagmiddag een volledig verzorgde brunch gehad bij Stan&Co Zeist. Het was een heerlijke 3-gangen brunch met soepje, diverse broodjes met luxe beleg en zelfs een dessert erbij. Qua hoeveelheid was... Zondagmiddag een volledig verzorgde brunch gehad bij Stan&Co Zeist. Het was een heerlijke 3-gangen brunch met soepje, diverse broodjes met luxe beleg en zelfs een dessert erbij. Qua hoeveelheid was het wellicht wat te veel en dat is natuurlijk wel zonde om weg te gooien maar wij zijn eigenlijk ook geen grote eters en hadden al wel ontbeten. Tip voor als je een brunch bij Stan&Co wilt doen; eet van tevoren niets zodat je daar extra kan genieten. Verder een mooie zaak met enthousiaste bediening! Aanrader!

Miriam Houthuijzen

We hebben buiten op het terras heerlijk geluncht. Allebei weer eens iets anders genomen dan onze favorieten en twee heerlijk ontspannen uurtjes gehad.