Wereldkidz Koppel

Super gegeten met grote groep (22 man). Alles tot in de puntjes verzorgd. Eten kwam prima op tijd door . Top bediening. Oog voor detail. Klantgericht.
Ik zeg aanrader !

27-07-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Wat super om te horen dat jullie diner volledig naar wens verlopen is! We hopen jullie snel weer terug te zien!
^Mirjam

Gerard

Tafel was al keurig gedekt met kleurboekjes voor de kinderen. We komen zeker terug op korte termijn! Heerlijk gegeten met de hele familie. Eenvoudige maar prima kaart en goede service.
Alleen de menukaarten voor de kids moeten geloof ik al een hele tijd geregeld worden 😉

16/07/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Fijn om te horen dat jullie lekker gegetne hebben! De kidsmenu-kleurplaat is weer gearriveerd dus de volgende keer ligt hij klaar!

tot snel!
^mirjam

De bediening, de sfeer en de locatie waren prima in orde.
De bediening, de sfeer en de locatie waren prima in orde.
De gerechten helaas niet allemaal. De saté was hier en daar aangebrand, de heilbot was echt smakeloos en dreef daarbij met de bijbehorende ratatouille en krieltjes in een grote hoeveelheid vet. Ik moest de groente uit het vet vissen..... Ik heb dit aangegeven en de bediening kwam erop terug en zei dat dit zo hoorde. Maar het bleef voor mij onsmakelijk. Een botersaus apart zou een enorme verbetering kunnen zijn.
En de toiletvloer oogt smerig, maar is een vloerprobleem las ik al in eerdere reviews. Vervelend.

11-07-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Beste Marjan, Vervelend at de gerechten niet in de smaak gevallen zijn. Dat is niet de bedoeling als je lekker uit eten gaat! We hebben een nieuwe kaart, dus ik hoop dat jullie binnenkort onze... Beste Marjan, Vervelend at de gerechten niet in de smaak gevallen zijn. Dat is niet de bedoeling als je lekker uit eten gaat! We hebben een nieuwe kaart, dus ik hoop dat jullie binnenkort onze nieuwe gerechten komen proeven. Met vriendelijke groet Mirjam Stan & Co

Wouter

Prettige en vrolijke bediening, bijzonder (apart) en smaakvol voorgerecht en prima steaks. En lekkere zoetigheden als nagerecht. Toen het buiten op het terras wat frisser werd, kregen we meteen de... Prettige en vrolijke bediening, bijzonder (apart) en smaakvol voorgerecht en prima steaks. En lekkere zoetigheden als nagerecht. Toen het buiten op het terras wat frisser werd, kregen we meteen de vraag of we de heater aan wilden hebben onder de parasol.

02/07/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel Wouter voor de mooie review! Fijn om te lezen dat jullie bezoek bij ons helemaal naar wens geweest is en jullie geen kou hebben moeten lijden... ;-)! Komen jullie snel weer... Dankjewel Wouter voor de mooie review! Fijn om te lezen dat jullie bezoek bij ons helemaal naar wens geweest is en jullie geen kou hebben moeten lijden... ;-)! Komen jullie snel weer terug? Met vrolijke groet Mirjam Stan & Co

Hele fijne bedieningen en erg lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

06/07/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor de review Marleen! Fijn om te horen dat jullie bezoek helemaal naar wens geweest is en hopen jullie snel weer terug te zien!

Met vrolijke groet

Ellen

Top, vorig jaar net na de opening wat mindere ervaringen, maar nu helemaal goed gemaakt. We gaven het nog een kans en gaven de schuld aan opstart probleempjes. Nu, na een kaart te hebben ontvangen... Top, vorig jaar net na de opening wat mindere ervaringen, maar nu helemaal goed gemaakt. We gaven het nog een kans en gaven de schuld aan opstart probleempjes. Nu, na een kaart te hebben ontvangen voor 1 hoofdmaaltijd gratis ivm mijn verjaardag zijn we weer geweest en blijkt dat idd het geval te zijn geweest. Vriendelijke en humorvolle bediening, attent en sociaal. Eten erg lekker en genoeg. Dus we bevelen het zeker aan om hier te gaan eten. Voor ons iig voor herhaling vatbaar! 👍😋

5/7/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel Ellen voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat ons harde werken het afgelopen jaar zijn vruchten afwerpt!
Komen jullie snel weer terug?

Met vrolijke groet
Stan & Co

Over het algemeen zeer goed. De jongen die aan tafel met een plateau vis en vlees kwam en heel enthousiast erover vertelde was echt goed en leuk evenals de man die op zijn hurken naast de tafel kwam... Over het algemeen zeer goed. De jongen die aan tafel met een plateau vis en vlees kwam en heel enthousiast erover vertelde was echt goed en leuk evenals de man die op zijn hurken naast de tafel kwam zitten en de wijn aan prees. Dit draagt bij aan de leuke, gezellige zomeravond sfeer. Helaas was de jongen die ons de hele avond bediende niet zo oplettend. Een biertje werd niet gebracht en na vragen kwam deze toch. De bestelling van de koffie ging mis: 1 cappuccino en 2 koffie werd 2 cappuccino en 1 koffie. Het verbaasde mij ook niets dat de rekening niet klopte. 1 bier teveel en de koffie foutief. Gelukkig werd dat in record tempo gecorrigeerd. Hierdoor geen zeer goed, maar goed.

05/07/19

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor de mooie review! Jammer van de kleine 'foutjes', we zullen er voor zorgen dat deze de volgende keer niet meer gebeuren. Komen jullie snel weer terug?

E.

Ik had het genoegen de eerste high tea te genieten met mijn team. We zaten heerlijk aan een prachtig gedekte tafel buiten. Werkelijk een lust voor het oog. Kleine tip: geen suikerzoete donuts, meer... Ik had het genoegen de eerste high tea te genieten met mijn team. We zaten heerlijk aan een prachtig gedekte tafel buiten. Werkelijk een lust voor het oog. Kleine tip: geen suikerzoete donuts, meer iets voor kinderen, en wat meer hartig in de verhouding hartige-zoete hapjes zou fijn zijn.

16-06-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor de mooie review! de tip met betrekking tot de donuts zal ik doorgeven aan de keuken.
Komen jullie snel weer?

Stan & Co

Super eten, heel vriendelijk personeel, gewoon een hele goede avond gehad bij Stan&Co. Absoluut een aanrader!

01/07/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor de mooie recentie! Hier worden wij blij van! Komen jullie snel weer?

Stan & Co

Heerlijk eten, supergoed personeel, zeer attent en vriendelijk.
Vloer in de toiletten nog steeds niet schoner dan toen ik er in mei was helaas

26/6/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Bedankt voor de Review! Fijn dat het eten en de collega's goed waren! Wat betreft de vloeren in de toiletten. Dit komt door de soort tegel die gebruikt is en het aansmeren hiervan. Door daarna... Bedankt voor de Review! Fijn dat het eten en de collega's goed waren! Wat betreft de vloeren in de toiletten. Dit komt door de soort tegel die gebruikt is en het aansmeren hiervan. Door daarna verkeerd schoonmaakmiddel gebruikt te hebben, zitten deze vlekken erop. We zijn nu met een ander bedrijf bezig om ze toch op een of andere manier schoon te krijgen en we hopen dat dit gaat lukken! Met vriendelijke groet Mirjam Stan & Co