Wouter

Prettige en vrolijke bediening, bijzonder (apart) en smaakvol voorgerecht en prima steaks. En lekkere zoetigheden als nagerecht. Toen het buiten op het terras wat frisser werd, kregen we meteen de... Prettige en vrolijke bediening, bijzonder (apart) en smaakvol voorgerecht en prima steaks. En lekkere zoetigheden als nagerecht. Toen het buiten op het terras wat frisser werd, kregen we meteen de vraag of we de heater aan wilden hebben onder de parasol.

02/07/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel Wouter voor de mooie review! Fijn om te lezen dat jullie bezoek bij ons helemaal naar wens geweest is en jullie geen kou hebben moeten lijden... ;-)! Komen jullie snel weer... Dankjewel Wouter voor de mooie review! Fijn om te lezen dat jullie bezoek bij ons helemaal naar wens geweest is en jullie geen kou hebben moeten lijden... ;-)! Komen jullie snel weer terug? Met vrolijke groet Mirjam Stan & Co

Hele fijne bedieningen en erg lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

06/07/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor de review Marleen! Fijn om te horen dat jullie bezoek helemaal naar wens geweest is en hopen jullie snel weer terug te zien!

Met vrolijke groet

Ellen

Top, vorig jaar net na de opening wat mindere ervaringen, maar nu helemaal goed gemaakt. We gaven het nog een kans en gaven de schuld aan opstart probleempjes. Nu, na een kaart te hebben ontvangen... Top, vorig jaar net na de opening wat mindere ervaringen, maar nu helemaal goed gemaakt. We gaven het nog een kans en gaven de schuld aan opstart probleempjes. Nu, na een kaart te hebben ontvangen voor 1 hoofdmaaltijd gratis ivm mijn verjaardag zijn we weer geweest en blijkt dat idd het geval te zijn geweest. Vriendelijke en humorvolle bediening, attent en sociaal. Eten erg lekker en genoeg. Dus we bevelen het zeker aan om hier te gaan eten. Voor ons iig voor herhaling vatbaar! 👍😋

5/7/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel Ellen voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat ons harde werken het afgelopen jaar zijn vruchten afwerpt!
Komen jullie snel weer terug?

Met vrolijke groet
Stan & Co

Over het algemeen zeer goed. De jongen die aan tafel met een plateau vis en vlees kwam en heel enthousiast erover vertelde was echt goed en leuk evenals de man die op zijn hurken naast de tafel kwam... Over het algemeen zeer goed. De jongen die aan tafel met een plateau vis en vlees kwam en heel enthousiast erover vertelde was echt goed en leuk evenals de man die op zijn hurken naast de tafel kwam zitten en de wijn aan prees. Dit draagt bij aan de leuke, gezellige zomeravond sfeer. Helaas was de jongen die ons de hele avond bediende niet zo oplettend. Een biertje werd niet gebracht en na vragen kwam deze toch. De bestelling van de koffie ging mis: 1 cappuccino en 2 koffie werd 2 cappuccino en 1 koffie. Het verbaasde mij ook niets dat de rekening niet klopte. 1 bier teveel en de koffie foutief. Gelukkig werd dat in record tempo gecorrigeerd. Hierdoor geen zeer goed, maar goed.

05/07/19

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor de mooie review! Jammer van de kleine 'foutjes', we zullen er voor zorgen dat deze de volgende keer niet meer gebeuren. Komen jullie snel weer terug?

E.

Ik had het genoegen de eerste high tea te genieten met mijn team. We zaten heerlijk aan een prachtig gedekte tafel buiten. Werkelijk een lust voor het oog. Kleine tip: geen suikerzoete donuts, meer... Ik had het genoegen de eerste high tea te genieten met mijn team. We zaten heerlijk aan een prachtig gedekte tafel buiten. Werkelijk een lust voor het oog. Kleine tip: geen suikerzoete donuts, meer iets voor kinderen, en wat meer hartig in de verhouding hartige-zoete hapjes zou fijn zijn.

16-06-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor de mooie review! de tip met betrekking tot de donuts zal ik doorgeven aan de keuken.
Komen jullie snel weer?

Stan & Co

Super eten, heel vriendelijk personeel, gewoon een hele goede avond gehad bij Stan&Co. Absoluut een aanrader!

01/07/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor de mooie recentie! Hier worden wij blij van! Komen jullie snel weer?

Stan & Co

Heerlijk eten, supergoed personeel, zeer attent en vriendelijk.
Vloer in de toiletten nog steeds niet schoner dan toen ik er in mei was helaas

26/6/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Bedankt voor de Review! Fijn dat het eten en de collega's goed waren! Wat betreft de vloeren in de toiletten. Dit komt door de soort tegel die gebruikt is en het aansmeren hiervan. Door daarna... Bedankt voor de Review! Fijn dat het eten en de collega's goed waren! Wat betreft de vloeren in de toiletten. Dit komt door de soort tegel die gebruikt is en het aansmeren hiervan. Door daarna verkeerd schoonmaakmiddel gebruikt te hebben, zitten deze vlekken erop. We zijn nu met een ander bedrijf bezig om ze toch op een of andere manier schoon te krijgen en we hopen dat dit gaat lukken! Met vriendelijke groet Mirjam Stan & Co

Bij reservering voor 6 personen gezegd dat het om een verjaardags etentje ging, bij vertrek pas een kaartje gekregen met het trakteren op een hoofd gerecht voor de jarige.
Mocht dus nog niet...
Mocht dus nog niet gebruikt worden, jammer!
Bediening zeer vriendelijk.
Wc , mn de vloer, was heel vies.
Espresso koffie was lauw , jammer.
Biefstuk was mals.
Aankleding zeker gezellig maar zat wel in de tocht.
Sorry, maar meer dan een 5 zit er voor ons niet in.

15 juni 2019

Marco

Zodra je binnenkomt weet je dat Stan & Co andere koek is: rum opgezet restaurant en cocktailbar, open keuken en een groot terras.

De medewerk(st)ers zijn ware gastheren en -vrouwen,...

De medewerk(st)ers zijn ware gastheren en -vrouwen, zeker niet van het kaliber “student(e) met bijbaantje”.

De gerechten zijn verrassend en stuk voor stuk hoog op smaak. Voor zowel vlees, vis als groenten doet de josper zijn werk: heerlijke roast smaken!

Reactie STAN&CO Zeist:

Hi Marco! Wat maak je ons blij met 5x een 10!!! Voor de gerechten, dus de keuken, en voor de bediening! We werken hard aan de kwaliteit op alle fronten en het blijkt dat het zijn vruchten... Hi Marco! Wat maak je ons blij met 5x een 10!!! Voor de gerechten, dus de keuken, en voor de bediening! We werken hard aan de kwaliteit op alle fronten en het blijkt dat het zijn vruchten afwerpt! We hopen jullie snel weer terug te zien! Groetjes Mirjam

Sjef

Heerlijk gegeten met super vriendelijke bediening.
De marktkraam die langs kwam was heel leuk met goede uitleg over de produkten
En toen we rekening kregen met er op geschreven fijne...
Heerlijk gegeten met super vriendelijke bediening.
De marktkraam die langs kwam was heel leuk met goede uitleg over de produkten
En toen we rekening kregen met er op geschreven fijne avond groetjes Senna dan smelt je 😄

Reactie STAN&CO Zeist:

Wat een fijne review! Hier worden wij bij Stan & Co heel blij van! We hopen jullie snel weer te zien!
Groetjes