Yvonne van den Brink

Super! Zeer gastvrij, vlotte vriendelijke bediening en heerlijk eten met verrassende smaken!!!

13-08-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

WOW! Yvonne wat een fijne review! hier zijn wij blij mee! Dankjewel!
Groet
Stan & Co

Fijne ervaring. Snelheid aan het begin ontbrak, duurde lang voordat we de menukaart kregen.

13-8-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor je review!
groet

Sylvia Daniele

Vriendelijk personeel. Lekker eten.

Helaas is de beloofde rekening per email nooit gekomen.............

05-08-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Beste Sylvia, Dankjewel voor de mooie review! Zou je ons kunnen laten weten welke rekening je graag wil hebben? Dan kunnen we 'm nasturen. Graag via zeist@stan-co.nl Bedankt! Met vrolijke... Beste Sylvia, Dankjewel voor de mooie review! Zou je ons kunnen laten weten welke rekening je graag wil hebben? Dan kunnen we 'm nasturen. Graag via zeist@stan-co.nl Bedankt! Met vrolijke groet Mirjam Stan & Co

Brenda van Beek

Prima ervaring, gezellig etablissement, zeer vriendelijk personeel met passie voor de zaak. Fantastisch lekker eten, mooi opgemaakt, een lust voor het oog!

24 juli 2019

Hai Brenda,

Super dankjewel voor je mooie review! Hier zijn we blij mee! Kom je snel weer terug?
Groet

Beetje chaotisch, wel relaxed

26/07/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor de review! Fijn dat je de sfeer relaxed vond, maar jammer dat je niet terug wil komen. Zou je ons kunnen laten weten waarom niet? Dit mag via zeist@stan-co.nl Alvast... Dankjewel voor de review! Fijn dat je de sfeer relaxed vond, maar jammer dat je niet terug wil komen. Zou je ons kunnen laten weten waarom niet? Dit mag via zeist@stan-co.nl Alvast bedankt! Met vrolijke groet Mirjam Stan & Co

Thomas Verheij

Mijn vrouw en ik zijn al vaker geweest voor een drankje of een hapje. Bevalt ons erg goed. Heerlijke drankjes zoals de pinky rose. Veel keuze voor alcoholvrij. Attente en zeer vriendelijke... Mijn vrouw en ik zijn al vaker geweest voor een drankje of een hapje. Bevalt ons erg goed. Heerlijke drankjes zoals de pinky rose. Veel keuze voor alcoholvrij. Attente en zeer vriendelijke bediening. Uiteraard ook heerlijk eten. Deze avond met moeder en stiefvader geweest. Van 18.15 tot 21.30 gezeten. Eerst buiten en na de regen binnen verder gegeten. Super genoten van de mosselen en toetjes. Super leuke avond gehad in een fijne sfeer. We komen zeker snel weer terug!

18/07/19

Reactie STAN&CO Zeist:

Hi Thomas! Dankjewel voor de review! Leuk om te lezen dat jullie het altijd naar jullie zin hebben hier!

Tot snel!

Henk Oosterhuis

Sfeervol op het terras. Snelle en attente bediening. Kortom heerlijk genoten!

19-07-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor de 4 ****! Hier zijn we blij mee!

Wereldkidz Koppel

Super gegeten met grote groep (22 man). Alles tot in de puntjes verzorgd. Eten kwam prima op tijd door . Top bediening. Oog voor detail. Klantgericht.
Ik zeg aanrader !

27-07-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Wat super om te horen dat jullie diner volledig naar wens verlopen is! We hopen jullie snel weer terug te zien!

Gerard

Tafel was al keurig gedekt met kleurboekjes voor de kinderen. We komen zeker terug op korte termijn! Heerlijk gegeten met de hele familie. Eenvoudige maar prima kaart en goede service.
Alleen de menukaarten voor de kids moeten geloof ik al een hele tijd geregeld worden 😉

16/07/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Fijn om te horen dat jullie lekker gegetne hebben! De kidsmenu-kleurplaat is weer gearriveerd dus de volgende keer ligt hij klaar!

tot snel!
^mirjam

De bediening, de sfeer en de locatie waren prima in orde.
De bediening, de sfeer en de locatie waren prima in orde.
De gerechten helaas niet allemaal. De saté was hier en daar aangebrand, de heilbot was echt smakeloos en dreef daarbij met de bijbehorende ratatouille en krieltjes in een grote hoeveelheid vet. Ik moest de groente uit het vet vissen..... Ik heb dit aangegeven en de bediening kwam erop terug en zei dat dit zo hoorde. Maar het bleef voor mij onsmakelijk. Een botersaus apart zou een enorme verbetering kunnen zijn.
En de toiletvloer oogt smerig, maar is een vloerprobleem las ik al in eerdere reviews. Vervelend.

11-07-2019