Susan

High tea was heerlijk.
Personeel super aardig.
High tea was heerlijk.
Personeel super aardig.
Een ding waar ik persoonlijk alleen nooit zo tegen kan is als een personeelslid klaar is met werken en nog wat blijft drinken dan heel druk met het nog werkende personeel hele persoonlijke gesprekken gaat houden.

10-08-2019

Beste Susan,

Fijn dat de high tea helemaal naar wens was! hopen jullie snel weer terug te zien!

AJ koetsier

Uitstekend

15082029

Reactie STAN&CO Zeist:

Dank je wel voor de review!
groet

Frank Aarts

Prima. Ook tweede keer lekker gegeten. Een burger die prima bereid was. Eerste keer asperges op klassieke wijze. Ook helemaal goed. Bediening informeel maar wel correct. Entourage gezellig.

12-08-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel Frank voor de review. Fijn dat het ook deze keer weer lekker gesmaakt heeft! Kom je gauw weer terug?

Yvonne van den Brink

Super! Zeer gastvrij, vlotte vriendelijke bediening en heerlijk eten met verrassende smaken!!!

13-08-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

WOW! Yvonne wat een fijne review! hier zijn wij blij mee! Dankjewel!
Stan & Co

Fijne ervaring. Snelheid aan het begin ontbrak, duurde lang voordat we de menukaart kregen.

13-8-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor je review!
groet

Sylvia Daniele

Vriendelijk personeel. Lekker eten.

Helaas is de beloofde rekening per email nooit gekomen.............

05-08-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Beste Sylvia, Dankjewel voor de mooie review! Zou je ons kunnen laten weten welke rekening je graag wil hebben? Dan kunnen we 'm nasturen. Graag via zeist@stan-co.nl Bedankt! Met vrolijke... Beste Sylvia, Dankjewel voor de mooie review! Zou je ons kunnen laten weten welke rekening je graag wil hebben? Dan kunnen we 'm nasturen. Graag via zeist@stan-co.nl Bedankt! Met vrolijke groet Mirjam Stan & Co

Brenda van Beek

Prima ervaring, gezellig etablissement, zeer vriendelijk personeel met passie voor de zaak. Fantastisch lekker eten, mooi opgemaakt, een lust voor het oog!

24 juli 2019

Hai Brenda,

Super dankjewel voor je mooie review! Hier zijn we blij mee! Kom je snel weer terug?

Beetje chaotisch, wel relaxed

26/07/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor de review! Fijn dat je de sfeer relaxed vond, maar jammer dat je niet terug wil komen. Zou je ons kunnen laten weten waarom niet? Dit mag via zeist@stan-co.nl Alvast... Dankjewel voor de review! Fijn dat je de sfeer relaxed vond, maar jammer dat je niet terug wil komen. Zou je ons kunnen laten weten waarom niet? Dit mag via zeist@stan-co.nl Alvast bedankt! Met vrolijke groet Mirjam Stan & Co

Thomas Verheij

Mijn vrouw en ik zijn al vaker geweest voor een drankje of een hapje. Bevalt ons erg goed. Heerlijke drankjes zoals de pinky rose. Veel keuze voor alcoholvrij. Attente en zeer vriendelijke... Mijn vrouw en ik zijn al vaker geweest voor een drankje of een hapje. Bevalt ons erg goed. Heerlijke drankjes zoals de pinky rose. Veel keuze voor alcoholvrij. Attente en zeer vriendelijke bediening. Uiteraard ook heerlijk eten. Deze avond met moeder en stiefvader geweest. Van 18.15 tot 21.30 gezeten. Eerst buiten en na de regen binnen verder gegeten. Super genoten van de mosselen en toetjes. Super leuke avond gehad in een fijne sfeer. We komen zeker snel weer terug!

18/07/19

Reactie STAN&CO Zeist:

Hi Thomas! Dankjewel voor de review! Leuk om te lezen dat jullie het altijd naar jullie zin hebben hier!

Tot snel!
^Mirjam

Henk Oosterhuis

Sfeervol op het terras. Snelle en attente bediening. Kortom heerlijk genoten!

19-07-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor de 4 ****! Hier zijn we blij mee!
^Mirjam