Peter Mulder

Ontzettend vriendelijke bediening, het eten was prima. In het restaurant hangt een leuke sfeer.

01-11-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor deze mooie woorden en review! Komen jullie snel weer binnenlopen?

^Mirjam

Pim

Prachtige zaak, eten matig(tip: leg niet op ieder gerecht die zelfde erwtencress, gegrilde groenten ook graag echt grillen, pinda's in de dop bij het dessert zijn niet te doen), bediening bedoelt... Prachtige zaak, eten matig(tip: leg niet op ieder gerecht die zelfde erwtencress, gegrilde groenten ook graag echt grillen, pinda's in de dop bij het dessert zijn niet te doen), bediening bedoelt het lief maar vergat bestek, drankjes en onze bestelde gegrilde groenten. Oftewel: mooi concept matig uitgevoerd.

29-10-2019

Hai Pim,
Jammer dat jullie ervaring niet was zoals wij het graag zien. We hopen toch dat jullie binnenkort weer een keer langskomen, dan bieden we jullie graag een drankje aan van het huis.
^Mirjam

Manon

Leuke pompoen workshop gehad, leuk geregeld voor de kinderen

27/10/2019

Hai Manon!

Leuk dat jullie bij de pompoenworkshop waren! En dankjewel voor de review en hoop tot volgend jaar!
met vrolijke groet

Was gezellig

23/10/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankjewel voor de aanbeveling in deze review!

Tot snel!
Met vrolijke groet

Mirjam

Leuke sfeer, goede bediening. Eten ziet er goed uit en smaakt ook heerlijk! Op vrijdagavond ook nog na het diner lekker gedanst.

18/10/2019

dankjewel!

Elke

Leuk, gezellig en zowaar hondvriendelijk, met speciaal bier voor ons hondje! Gerechten waren heerlijk, prima wijnen, zelfs een leuke actie voor kinderen die een diploma behaald hebben: aanwinst voor... Leuk, gezellig en zowaar hondvriendelijk, met speciaal bier voor ons hondje! Gerechten waren heerlijk, prima wijnen, zelfs een leuke actie voor kinderen die een diploma behaald hebben: aanwinst voor Zeist!

21/10/19

Hai Elke!
Wat een mooie woorden in de review! We hopen je binnenkort weer terug te zien met jullie lieve hondje!
Groetjes

J Gerrits

Leuk!

19/10/2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Leuk dat je terugkomt Joris! En super bedankt voor de 5* review!

Groetjes

Damian van Dijk

Erg leuk restaurant. Lekker gegeten en hele leuke sfeer. Vooral in het weekend met een live dj is het erg leuk om te ziften hier met vrienden!

16-10-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Dankejwel Damian voor de 5*! Hopen je snel weer terug te zien!

Groet

Peter

Geweldig! De sfeer is goed en de medewerkers vrolijk en professionele.

19-10-2019

Reactie STAN&CO Zeist:

Hai Peter! Dankejwel voor de 5*!! wat leuk dat je binnenkort terugkomt! tot gauw!
Met vrolijke groet

Joep Mens

Afgelopen week op een zeer rustige doordeweekse avond een hapje gaan eten bij Stan in Zeist. Prima ontvangst, gezellige tafel bij het raam gekozen en we hadden snel een drankje. Vervolgens een keuze... Afgelopen week op een zeer rustige doordeweekse avond een hapje gaan eten bij Stan in Zeist. Prima ontvangst, gezellige tafel bij het raam gekozen en we hadden snel een drankje. Vervolgens een keuze kunnen maken en echt heerlijk gegeten. Tot zover top. Maar waarom het vervolgens dan zo extreem lang (zeker langer dan 30 min) moet duren voordat ze de borden weg komen halen was toch wel een domper qua bediening. De koffie en toetje hebben we maar gelaten voor wat het was. Vorig jaar ook al problemen gehad met de bediening dat we 45 min na binnenkomst zelf maar de menukaarten bij de bar hebben gehaald, was dit ook weer jammer. Gezellige tent, prima eten, fijne muziek maar opnieuw problemen met de bediening en wij zijn echt niet zo veeleisend. Toch een kwestie van service en horeca feeling, wat een beetje lijkt te ontbreken in Zeist. Jammer. Misschien binnenkort nog eens proberen.

Dinsdag 24 September

Reactie STAN&CO Zeist:

Beste Joep, Bedankt voor de review en de toch wel mooie woorden. Ik heb het even met mijn collega gepraat die die avond gewerkt heeft. Zij gaf aan dat jullie op het ronde tafeltje vlak naast de... Beste Joep, Bedankt voor de review en de toch wel mooie woorden. Ik heb het even met mijn collega gepraat die die avond gewerkt heeft. Zij gaf aan dat jullie op het ronde tafeltje vlak naast de bank zaten . De avond was net wat chaotischer dan normaal en ook met een zieke collega helaas minder aandacht kunnen geven aan de gasten. Excuus hiervoor! We zijn blij dat u binnenkort nog een keer komt en hopen dat we dan wel de juiste gastbeleving kunnen creƫren die hoort bij Stan & Co. Nogmaals bedankt voor de review en hopelijk snel tot ziens! Met vrolijke groet Mirjam Stan & Co