Wereldkidz Koppel

Super gegeten met grote groep (22 man). Alles tot in de puntjes verzorgd. Eten kwam prima op tijd door . Top bediening. Oog voor detail. Klantgericht.
Ik zeg aanrader !

27-07-2019

Reactie Stan & Co Zeist:

Wat super om te horen dat jullie diner volledig naar wens verlopen is! We hopen jullie snel weer terug te zien!
^Mirjam

Gerard

Heerlijk gegeten met de hele familie. Eenvoudige maar prima kaart en goede service.
Tafel was al keurig gedekt met kleurboekjes voor de kinderen. We komen zeker terug op korte termijn!

16/07/2019

Reactie Stan & Co Zeist:

Fijn om te horen dat jullie lekker gegetne hebben! De kidsmenu-kleurplaat is weer gearriveerd dus de volgende keer ligt hij klaar!

tot snel!
^mirjam

Wouter

Prettige en vrolijke bediening, bijzonder (apart) en smaakvol voorgerecht en prima steaks. En lekkere zoetigheden als nagerecht. Toen het buiten op het terras wat frisser werd, kregen we meteen de...

02/07/2019

Reactie Stan & Co Zeist:

Dankjewel Wouter voor de mooie review! Fijn om te lezen dat jullie bezoek bij ons helemaal naar wens geweest is en jullie geen kou hebben moeten lijden... ;-)!

Komen jullie snel weer terug?

Stan & Co

Hele fijne bedieningen en erg lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

06/07/2019

Reactie Stan & Co Zeist:

Dankjewel voor de review Marleen! Fijn om te horen dat jullie bezoek helemaal naar wens geweest is en hopen jullie snel weer terug te zien!

Ellen

Top, vorig jaar net na de opening wat mindere ervaringen, maar nu helemaal goed gemaakt. We gaven het nog een kans en gaven de schuld aan opstart probleempjes. Nu, na een kaart te hebben ontvangen...

5/7/2019

Reactie Stan & Co Zeist:

Dankjewel Ellen voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat ons harde werken het afgelopen jaar zijn vruchten afwerpt!
Komen jullie snel weer terug?

Stan & Co

Over het algemeen zeer goed. De jongen die aan tafel met een plateau vis en vlees kwam en heel enthousiast erover vertelde was echt goed en leuk evenals de man die op zijn hurken naast de tafel kwam...

05/07/19

Reactie Stan & Co Zeist:

Dankjewel voor de mooie review! Jammer van de kleine 'foutjes', we zullen er voor zorgen dat deze de volgende keer niet meer gebeuren. Komen jullie snel weer terug?

E.

Ik had het genoegen de eerste high tea te genieten met mijn team. We zaten heerlijk aan een prachtig gedekte tafel buiten. Werkelijk een lust voor het oog. Kleine tip: geen suikerzoete donuts, meer...

16-06-2019

Reactie Stan & Co Zeist:

Dankjewel voor de mooie review! de tip met betrekking tot de donuts zal ik doorgeven aan de keuken.
Komen jullie snel weer?

Stan & Co

Super eten, heel vriendelijk personeel, gewoon een hele goede avond gehad bij Stan&Co. Absoluut een aanrader!

01/07/2019

Reactie Stan & Co Zeist:

Dankjewel voor de mooie recentie! Hier worden wij blij van! Komen jullie snel weer?

Stan & Co

Heerlijk eten, supergoed personeel, zeer attent en vriendelijk.
Vloer in de toiletten nog steeds niet schoner dan toen ik er in mei was helaas

26/6/2019

Reactie Stan & Co Zeist:

Bedankt voor de Review! Fijn dat het eten en de collega's goed waren!
Wat betreft de vloeren in de toiletten. Dit komt door de soort tegel die gebruikt is en het aansmeren hiervan. Door daarna verkeerd schoonmaakmiddel gebruikt te hebben, zitten deze vlekken erop. We zijn nu met een ander bedrijf bezig om ze toch op een of andere manier schoon te krijgen en we hopen dat dit gaat lukken!
Met vriendelijke groet
Stan & Co

Bij reservering voor 6 personen gezegd dat het om een verjaardags etentje ging, bij vertrek pas een kaartje gekregen met het trakteren op een hoofd gerecht voor de jarige.
Mocht dus nog niet...

15 juni 2019