Joel

Zoals altijd heerlijk gegeten en goede sfeer:)

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Joel! Onwijs bedankt voor je positieve feedback :-) Fijn om te horen dat je bezoek aan ons weer naar verwachting was! Heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Ik had gereserveerd om met familie te komen eten. Eerst werden we opdringerig bejegend om een keuze voor diner te maken, terwijl ik had aangeven dat we eerst wilden borrelen. Ik vond de kaart... Ik had gereserveerd om met familie te komen eten. Eerst werden we opdringerig bejegend om een keuze voor diner te maken, terwijl ik had aangeven dat we eerst wilden borrelen. Ik vond de kaart weinig gemêleerd en de voorgerechten fors aan de prijs. Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht idioot lang; 1,5 uur 😳 Geen aanrader

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Jammer om te horen dat uw bezoek aan ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het is nooit onze intentie geweest om jullie opdringerig... Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Jammer om te horen dat uw bezoek aan ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het is nooit onze intentie geweest om jullie opdringerig te behandelen, excuses daarvoor. Onze communicatie met de rest van het team had beter gemoeten, aangezien u had aangegeven eerst te willen borrelen. Wij zijn daarnaast ook contant op zoek naar de juiste prijs/kwaliteit-verhouding en dit had volgens u beter gekund. Wij gaan uw recensie bespreken met het team. Hopelijk tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet, Ka-Wan

Laura

Lekker gegeten en fijn personeel

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Laura, enorm bedankt voor deze beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en graag tot de volgende keer :-) Groetjes, Ka-Wan

Wonu Owoade

Very great service and lovely food!

Dear Wonu,
Dear Wonu,
Thank you for taking the time to write a review and thank you so much for your kind words! We are so glad to hear that you had a great time with us and we sure hope to see you again :-)
Greetings, Ka-Wan

Valerie

Erg mooie tent. Bediening had net wat sneller gekund, maar dat was ok en ze waren erg vrolijk en vriendelijk. Eten was heerlijk, zeker een aanrader!

Beste Valerie,
Beste Valerie,
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling! We zijn erg blij dat alles naar wens is geweest en we gaan ons best doen om de volgende keer een versnelling hoger te schakelen. Heel graag tot de volgende keer!

Agnes Gerritsen

De locatie is prachtig! Prijs-kwaliteit verhouding is niet helemaal in balans.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hartelijk dank voor je recensie, Agnes! Wat fijn om te horen dat je onder de indruk was van onze locatie :-)
Helaas was je niet helemaal tevreden over de prijs-/kwaliteitverhouding. Jammer om dit te horen, we zijn constant op zoek naar de beste verhouding tussen prijs, kwaliteit en hoeveelheid. Dit had volgens jou dus iets beter gekund. We gaan je recensie bespreken met ons team. Hopelijk tot een volgende keer!

Heerlijk gegeten.
Alleen jammer dat we eindeloos lang op ons glaasje wijn moesten wachten. En dan krijg je uiteindelijk een klein slokje voor €5,-... Mwah.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor je feedback!
Bedankt voor je feedback!
Wat fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten, maar erg jammer dat jullie te lang op een glaasje wijn moesten wachten... Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze excuses daarvoor. Ik zal je recensie delen met het team zodat wij dit kunnen voorkomen in de toekomst.

Wim Luursema

Wanneer je het chef 3 gangen menu besteld heb je de verwachting dat de chef zich uitleeft en zich van zijn beste kant laat zien. Dat was het geval bij het voorgerecht. Hoofdgerecht een plank met een... Wanneer je het chef 3 gangen menu besteld heb je de verwachting dat de chef zich uitleeft en zich van zijn beste kant laat zien. Dat was het geval bij het voorgerecht. Hoofdgerecht een plank met een soort mixed grill kun je in ieder Grieks restaurant veel beter krijgen. Fantasieloos. Dat goldt in overtreffende trap voor het dessert. Ergens is er een doos koeken opengetrokken zijn de muffin de donut de plak cheesecake en een brok gevulde speculaas in vieren gesneden op een plank gelegd cupje ijs en dat was t. De bediening was prima en attent. Volgende keer alleen een biertje en ergens anders eten.

Marian Breukhoven

Heerlijk eten, leuk ingericht. Het enige kleine minpuntje vond ik dat de bediening niet altijd goed oplette waardoor we soms erg de aandacht moesten trekken. Maar zeker aan te bevelen restaurant!

Hoi Marian,
Hoi Marian,
Ten eerste wil ik je bedanken dat je de tijd hebt genomen om deze gastenenquête in te vullen. We lezen en bespreken deze allemaal met ons team zodat we er lering uit kunnen trekken en elke dag een stukje beter worden.
Helaas was je niet zo tevreden over de bediening. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij als gast om aandacht moet vragen aan de bediening, wij hadden zeker alerter moeten zijn. Onze excuses hiervoor. We gaan je recensie bespreken met ons team. Hopelijk tot de volgende keer!
Groetjes,
Ka-Wan

Heerlijk gegeten, goede service, leuke setting!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Wauw, bedankt voor de positieve beoordeling! Hier worden wij heel blij van! Heel graag tot een volgende keer :-)