LW

Er ging het een en ander mis helaas. Desalniettemin was het personeel erg vriendelijk en er werd direct een tegemoetkoming aangeboden zonder daarom te hebben gevraagd.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Laura, bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wat vervelend om te horen dat er helaas het één en ander mis is gegaan. Nogmaals excuses daarvoor! Ik ben blij dat mijn collega's ter plekke... Hi Laura, bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wat vervelend om te horen dat er helaas het één en ander mis is gegaan. Nogmaals excuses daarvoor! Ik ben blij dat mijn collega's ter plekke het hebben opgelost zodat jullie toch met een fijn gevoel zijn vertrokken. Gelukkig! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

LK

Lekker gezeten, bediening attent en gezellig, wij hadden een uitermate charmante medewerker (m).
Zwezerik was volgens mijn tafelgenoot erg lekker. De vegaburger was wat lomp, de friet perfect.
Een heel fijne avond gehad

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Lana, bedankt voor je recensie! Echt heel fijn om te horen dat jullie een prettige avond hebben gehad bij ons. Hier worden wij heel blij van! Heel graag tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Annemiek

Fijne plek. Vriendelijke bediening . Heerlijk eten. Mooie sfeer

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Annemiek! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest bij ons. Heel graag tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Deveney

Heerlijk gegeten en super bediening! Zo fijn ook dat het mogelijk was om een speciaal menu samen te stellen voor het vrijgezellenfeest van onze beste vriendin. Echt super!!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest, Deveney! Super bedankt voor je mooie beoordeling. Heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Myrthe

Was echt een top sfeertje en we hebben echt heerlijk gegeten. Vooral die cheesecake! 🍰

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Myrthe! Hartelijk bedankt voor je recensie. Echt super om te horen dat je het leuk hebt gehad bij ons! Kom maar weer gauw langs voor de cheesecake ;-) Groetjes, Ka-Wan

Marjolein Pordon

De gnocci was heerlijk, de portie had groter gemogen met meer groente, maar de smaak was fenomenaal!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor je recensie, Marjolein! Super leuk om te horen dat je lekker hebt gegeten. Ik zal je suggestie voor een grotere portie gnocchi doorgeven aan de keuken ;-) Groetjes, Ka-Wan

Maureen

Reactie STAN&CO Arnhem:

Wauw, bedankt voor de mooie beoordeling! Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Rachel Schouten

Erg leuk! We waren met 3 vriendinnen. mooie ronde tafels waardoor je gesprekken nog leuker worden. De bediening is persoonlijk, vlot en gezellig. Al met al elke keer weer een goede ervaring bij Stan!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Rachel, wat fijn om te lezen dat we elke keer weer jullie een leuke ervaring bezorgen! Hier worden wij erg blij van! Heel graag tot de volgende keer ;-) Groetjes, Ka-Wan

Niels Lam

We hebben hier lekker gegeten. En we zijn goed geholpen door het personeel. Stuk voor stuk vriendelijk en attent. De sfeer bij Stan&Co vinden wij prettig.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Niels, hartelijk bedankt voor je recensie! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest bij ons. Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Wilma Aalders

Vriendelijke bediening. Buiten heel druk maar binnen rustiger vooral voor onze gast met gehoor problemen was dat fijn.
Het eten was heerlijk en verrassend.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Wilma, hartelijk bedankt voor de recensie. Fijn om te horen dat we rekening hebben kunnen houden met jullie wensen en dat jullie lekker hebben gegeten. Heel graag tot de volgende keer! Groetjes,... Hi Wilma, hartelijk bedankt voor de recensie. Fijn om te horen dat we rekening hebben kunnen houden met jullie wensen en dat jullie lekker hebben gegeten. Heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan