Albert

Het bedrijf zelf heeft een mooie uitstraling en het ontvangst was prima. Leuke vriendelijke bediening en heerlijk op het terras een borrel genuttigd. Echter toen we wilden gaan eten ging het een... Het bedrijf zelf heeft een mooie uitstraling en het ontvangst was prima. Leuke vriendelijke bediening en heerlijk op het terras een borrel genuttigd. Echter toen we wilden gaan eten ging het een beetje mis. We werden geplaceerd aan een tafelen er werd verteld dat een collega de kaart zou brengen dat duurde erg lang en heb zelf maar gevraagd naar de kaart. (Kaart is niet erg overzichtelijk) we bestelden een pretsel zodat we alvast wat te knabbelen hadden en ik had als hoofd gerecht een Stans burger en mijn vriendin een sate. We zaten al een behoorlijke tijd te wachten toen we maar eens navroegen of het eraan kwam. De man die ons bediende zei het komt er over 4 minuten aan. 15 minuten later was het er nog niet dus nogmaals gevraagd of het eraan kwam dat duurde nog 5 minuten en toen kwam het eraan. Pretsel niet gehad. Het eten was wel lekker maar door de lange wachttijd erg jammer en een mindere ervaring. Naast ons zat een tafel die ook redelijk lang moest wachten voor ze geholpen werden. Ondanks dat er zoveel personeel stond toch gek dat er te weinig allertheid is voor de gasten. Jammer.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hallo Albert,
Hallo Albert,
Ten eerste wil ik je bedanken dat je de tijd hebt genomen om deze gastenenquête in te vullen. We lezen en bespreken deze allemaal met ons team zodat we er lering uit kunnen trekken en elke dag een stukje beter worden.
Helaas was je niet zo tevreden over de bediening. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten. Onze excuses hiervoor. We gaan je recensie bespreken met ons team. Hopelijk tot een volgende keer!
Groetjes,
Ka-Wan

Goed. Originele kaart, lekker gegeten en vriendelijk bediend!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hartelijk dank voor je recensie! Hopelijk heel graag tot snel ;-)
Groetjes, Ka-Wan