Maureen

Reactie STAN&CO Arnhem:

Wauw, bedankt voor de mooie beoordeling! Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Rachel Schouten

Erg leuk! We waren met 3 vriendinnen. mooie ronde tafels waardoor je gesprekken nog leuker worden. De bediening is persoonlijk, vlot en gezellig. Al met al elke keer weer een goede ervaring bij Stan!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Rachel, wat fijn om te lezen dat we elke keer weer jullie een leuke ervaring bezorgen! Hier worden wij erg blij van! Heel graag tot de volgende keer ;-) Groetjes, Ka-Wan

Niels Lam

We hebben hier lekker gegeten. En we zijn goed geholpen door het personeel. Stuk voor stuk vriendelijk en attent. De sfeer bij Stan&Co vinden wij prettig.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Niels, hartelijk bedankt voor je recensie! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest bij ons. Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Wilma Aalders

Vriendelijke bediening. Buiten heel druk maar binnen rustiger vooral voor onze gast met gehoor problemen was dat fijn.
Het eten was heerlijk en verrassend.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Wilma, hartelijk bedankt voor de recensie. Fijn om te horen dat we rekening hebben kunnen houden met jullie wensen en dat jullie lekker hebben gegeten. Heel graag tot de volgende keer! Groetjes,... Hi Wilma, hartelijk bedankt voor de recensie. Fijn om te horen dat we rekening hebben kunnen houden met jullie wensen en dat jullie lekker hebben gegeten. Heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Sandra

Supergezellig, sfeervol, trendy met een leuke menukaart en goed personeel. Aanrader dus!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Sandra, heel erg bedankt voor je mooie recensie! Hier worden wij heel blij van :-) Graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Prettig, goed eten en de ober liet zich niet kennen door 6 vrouwen die een vrijgezellenfeest vierden.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Carola! Wat leuk om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens de vrijgezellenfeest. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Jullie krijgen allemaal de groetjes van de ober ;-) en heel... Hi Carola! Wat leuk om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens de vrijgezellenfeest. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Jullie krijgen allemaal de groetjes van de ober ;-) en heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Ton Nuij - Siny Ankone

We hebben het erg naar onze zin gehad.
heerlijk gegeten en goede bediening

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Ton! Wat fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad bij ons. Hartelijk dank voor de complimenten. Heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Vriendelijk behulpzaam personeel, kennis van het menu mag iets beter

Reactie STAN&CO Arnhem:

Thanks voor de recensie! Ik zal het bespreken met het team, zodat wij in de toekomst meer kennis over het menu hebben en jullie beter kunnen adviseren. Groetjes, Ka-Wan

Kyra Borst

Bediening kon iets sneller, maar iedereen was super vriendelijk en behulpzaam dus dat maakt een hele hoop goed!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Kyra, enorm bedankt voor je recensie! Ik ga dit delen met het team, zodat we de volgende keer weer vriendelijk en behulpzaam blijven, maar wel een tikkie sneller :-) Groetjes, Ka-Wan

Milou

We werden vriendelijk ontvangen, bediening was goed. Het eten heeft niet helemaal gesmaakt. Er was 1 van de steak niet gaar deze werd wel netjes van de rekening af gehaald. Hij was koud en rauw in... We werden vriendelijk ontvangen, bediening was goed. Het eten heeft niet helemaal gesmaakt. Er was 1 van de steak niet gaar deze werd wel netjes van de rekening af gehaald. Hij was koud en rauw in het midden.
We waren met een gezelschap van 7 personen. De dag na het bezoek hadden 3 mensen last van hun maag, met klachten als diarree en overgeven.

Beste Milou,
Beste Milou,
Ten eerste wil ik je bedanken dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te plaatsen. Helaas heb je niet de ervaring gehad die je van ons zou mogen verwachten. Jammer om dit te horen! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de steak zo aan tafel wordt geserveerd, nogmaals onze excuses daarvoor. Maar ik ben blij om te horen dat mijn collega's het ter plekke hebben kunnen oplossen.
Wat vervelend om te horen dat er drie mensen van je gezelschap zich niet helemaal lekker voelden. Ik hoop dat het nu beter met ze gaat. Ik zal je recensie bespreken met het team.
Ka-Wan