Lilian

Het eten en drinken was erg goed! De bediening was erg gastvrij en vriendelijk! De aankleding en sfeer waren ook erg leuk en fijn. Een paar minpuntjes waren de akoestiek. Er was veel rumoer/ruis,... Het eten en drinken was erg goed! De bediening was erg gastvrij en vriendelijk! De aankleding en sfeer waren ook erg leuk en fijn. Een paar minpuntjes waren de akoestiek. Er was veel rumoer/ruis, waardoor je elkaar moeilijk kon verstaan. Daarnaast vond ik een pretzel voor €5 wat aan de hoge kant en door de drukte moesten we vaak zelf iemand van de bediening aanspreken voor een nieuwe bestelling van drinken. Hier had de locatie meer uit kunnen halen. Tenslotte kregen we voor het eten al de vraag hoe laat we weg dachten te gaan ivm een reservering voor een borrel een paar uur later. Dat voelde voor ons alsof we niet lekker konden gaan tafelen, maar snel je eten op moest eten zodat een volgende gebruik kon maken van de tafel. Dat voelt niet echt relaxed.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Lilian, bedankt voor het schrijven van deze recensie! Erg jammer om te horen dat jouw ervaring bij ons niet helemaal was zoals het had moeten zijn. Het was nooit onze bedoeling geweest om jullie... Hi Lilian, bedankt voor het schrijven van deze recensie! Erg jammer om te horen dat jouw ervaring bij ons niet helemaal was zoals het had moeten zijn. Het was nooit onze bedoeling geweest om jullie op te haasten. Wij hadden het op een andere manier moeten brengen en desnoods een andere tafel voor jullie regelen zodat jullie lekker relaxed konden dineren. Onze excuses hiervoor. Verder ben ik blij om te horen dat jullie lekker hebben gegeten en hebben genoten van de bediening. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Marinke de Haas

Mooie plek, fijne akoestiek, goeie sfeer, leuk publiek, prettige bediening, plenty lekkere vegetarische keuzes, mooi geserveerd en smakelijk eten - topplek!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Wauw, hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Super fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Heel graag tot een volgende keer ;-) Groetjes, Ka-Wan

Germano

Lekker eten en gezellige sfeer

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor de mooie beoordeling, Germano! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Goed eten en drinken. Heel leuk aangekleed, maar bij drukte was de bediening wel wat langzaam en waren wij soms uit het oog verloren. Verder prima!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor de mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten bij ons. Helaas was de bediening niet zo scherp zoals het hoort te zijn, waardoor jullie niet de volledige... Bedankt voor de mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten bij ons. Helaas was de bediening niet zo scherp zoals het hoort te zijn, waardoor jullie niet de volledige aandacht hadden gekregen. Sorry! Wij gaan beter ons best doen om hierop te letten. Groetjes, Ka-Wan

Marco

Uitstekende entourage, goed alert personeel zonder opdringerig te zijn. Eten was redelijk. Frietjes bremzout maar dat kan een vergissing zijn. Wat saai kippetje gegeten. Kaart kan spannender. Vond... Uitstekende entourage, goed alert personeel zonder opdringerig te zijn. Eten was redelijk. Frietjes bremzout maar dat kan een vergissing zijn. Wat saai kippetje gegeten. Kaart kan spannender. Vond de effort om het de gasten naar hun zin te maken charmant. De groeiruimte zit hem in de kaart wat mij betreft. Oordeel 3.5 maar potentie voor 4.5

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Marco, bedankt voor deze mooie en gedetailleerde recensie! Fijn dat je tevreden was over de bediening, maar de kaart hadden volgens jou spannender gekund. Ik zal deze feedback bespreken met het... Hi Marco, bedankt voor deze mooie en gedetailleerde recensie! Fijn dat je tevreden was over de bediening, maar de kaart hadden volgens jou spannender gekund. Ik zal deze feedback bespreken met het team! Groetjes, Ka-Wan

Gisteravond voor het eerst geweest. Erg mooi en gezellig. Ik vond de bediening wel wat rommelig en liep door elkaar heen. Nadat we ieder een wijntje op hadden bestelde we nachos en nog een wijntje.... Gisteravond voor het eerst geweest. Erg mooi en gezellig. Ik vond de bediening wel wat rommelig en liep door elkaar heen. Nadat we ieder een wijntje op hadden bestelde we nachos en nog een wijntje. De nachos waren lekker maar de wijn kwam niet. Uiteindelijk toch nog wel. We hebben afgerekend en en later bleek dat we de wijn wel hebben betaald die we niet hebben gekregen. Op dat moment niet in de gaten. Toch jammer.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze recensie en toch nog een mooie beoordeling desondanks dat er wat dingen mis zijn gegaan. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie moeten betalen... Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze recensie en toch nog een mooie beoordeling desondanks dat er wat dingen mis zijn gegaan. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie moeten betalen voor een wijntje die jullie nooit hebben gekregen, onze excuses daarvoor! Ik wil dan ook graag hierbij de volgende keer de wijntjes aanbieden die jullie nooit hebben gekregen. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Robert

Het eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk.
Een echte aanrader!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor de beoordeling, Robert! :-) Heel fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Wim

Dorade filet werd geserveerd als hele vis.
Salade bij Boerenkippetje had geen fijne smaak. Frozen yoghurt was heel hard.

Beste Wim,
Beste Wim,
Hartelijk bedankt voor uw recensie! Jammer om te horen dat onze gerechten niet voldeden aan de verwachtingen. Onze "Catch of the day"-vissen worden inderdaad als hele vis geserveerd, dat had de bediening vooraf moeten melden. Ook had de bediening ook moeten voorstellen dat de vis gefileerd kan worden. Dat is dus helaas niet gebeurd, waarvoor onze excuses. Dit puntje zal ik bespreken met de bediening.
De Frozen Yoghurt hoort natuurlijk niet heel hard te zijn, maar wel bevroren. Ook dit zal ik bespreken met het keukenteam.
Hopelijk tot een volgende keer!
Groetjes, STAN.

Er was een evenement waardoor er vanaf 19 uur in plastic bekers drinken (beperkte keuze) werd geserveerd. Dit was jammer en had ik graag bij reservering gehoord. Ook kreeg een tafelgenoot geen thee... Er was een evenement waardoor er vanaf 19 uur in plastic bekers drinken (beperkte keuze) werd geserveerd. Dit was jammer en had ik graag bij reservering gehoord. Ook kreeg een tafelgenoot geen thee omdat er geen warme dranken meer geserveerd mochten worden, maar zagen we later wel iemand met koffie (in plastic)

Eten was niet bijzonder, wel lekker. Bediening was vriendelijk.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hartelijk dank voor deze recensie. Fijn dat jullie tevreden waren over het eten en over de bediening, maar de regeling omtrent het evenement had zeker beter gekund. Hiervoor onze excuses. Ik wil als... Hartelijk dank voor deze recensie. Fijn dat jullie tevreden waren over het eten en over de bediening, maar de regeling omtrent het evenement had zeker beter gekund. Hiervoor onze excuses. Ik wil als kleinigheidje bij jullie volgende bezoek graag een kopje thee of koffie willen aanbieden, mochten jullie weer een keer in de buurt zijn. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Annemiek

Fijn informeel en heerlijk eten!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor deze uitmuntende recensie, Annemiek! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan