Merel

Omdat we door de Corona maar 1,5 uur hadden (we hadden gereserveerd) konden we niet zo lang zitten. Dat is natuurlijk helemaal prima in alle omstandigheden maar als de bediening pas na een half uur... Omdat we door de Corona maar 1,5 uur hadden (we hadden gereserveerd) konden we niet zo lang zitten. Dat is natuurlijk helemaal prima in alle omstandigheden maar als de bediening pas na een half uur een kaart komt brengen konden we helaas maar 1 drankje drinken.

Almir

Heerlijk 3 gangen menu geahd.Aangepaste menukaart vanwege corona viel ook goed mee. Personeel was zeer vriendelijk.Alles klopt en is op zijn plaats. Wij komen elke keer graag terug bij jullie eten.

Odi Derks

Heerlijk gelunched met een super salade bowl en een sandwich zalm, buiten op het terras! Fijne, gezellige sfeer en ondanks corona alles goed geregeld!
Complimenten ?

Eline

Druk terras, lang wachten en gemiddelde kwaliteit gerechten

Sander

Heerlijke lunch op het mooiste plekje op het terras in de zon. Iets meer afstand van het personeel tijdens het serveren is wenselijk. Verder klopt het, is het een prima plek om te zijn.

W den hartog

Te veel wisselingen personeel te veel afgestemd op een drankleverantsier InBev met kutwijzer bier en ook nog duurder dan grols

Beekman Stansvormen BV, Belinda van Wijk

Heerlijk gegeten, de wildkaart was er weeršŸ¤— En een leuke hippe hotspot, prachtig ingericht!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Wauw, hartelijk dank voor deze recensie en deze mooie woorden. Heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Suzanne Salari

Bedankt Suzanne, hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Anouchka

Lekker gegeten, goede, vriendelijke bediening, leuke hippe sfeer. Later op de avond helaas te harde muziek om te praten.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Anouchka, bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wat fijn om te horen dat jullie een leuke ervaring bij ons hebt gehad! Helaas was je niet zo tevreden over het volume van de muziek. Op... Hi Anouchka, bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wat fijn om te horen dat jullie een leuke ervaring bij ons hebt gehad! Helaas was je niet zo tevreden over het volume van de muziek. Op vrijdag en zaterdag begint om 22:00 de DJ, dus schakelen we van diner naar borrel. Ik snap daarom dat het dan wat lastiger is om elkaar te verstaan. Ik zal je recensie bespreken met het team. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Renske

Goede sfeer met lekker eten en gezellig druk. Zeker een aanrader. Enige minpuntje is dat er wel een paar keer iets mis ging bij onze bestelling, of een verkeerd drankje of dingen die wij met opzet... Goede sfeer met lekker eten en gezellig druk. Zeker een aanrader. Enige minpuntje is dat er wel een paar keer iets mis ging bij onze bestelling, of een verkeerd drankje of dingen die wij met opzet bij een gerecht hadden aangegeven die werden vergeten. Maar dit was geen groot probleem en ook netjes opgelost door het personeel, dus ook top service.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Renske, bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat er het Ć©Ć©n en ander is misgegaan, sorry daarvoor. Gelukkig hebben mijn collega's het ter plekke netjes opgelost en zijn jullie... Hi Renske, bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat er het Ć©Ć©n en ander is misgegaan, sorry daarvoor. Gelukkig hebben mijn collega's het ter plekke netjes opgelost en zijn jullie tevreden naar huis gegaan. Ik zal je recensie bespreken met het team zodat we altijd scherp blijven met het team! Heel graag tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan