Prima plek, verrassende kaart met heerlijk eten en drinken. Vlotte en vriendelijke bediening. Wens: maak ook het terras rookvrij!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi, bedankt voor de recensie! Heel fijn om te horen dat jullie lekker hebben getafeld bij ons! Wij nemen uw tip mee en zullen het bespreken met het team en het management. Groetjes, Ka-Wan

Zeer bedenkelijke service kent de staf van Stan & Co te Arnhem. Soep wordt geserveerd met een wel heel bijzonder ingredient, te weten: een haar van één van de keukenmedewerkers. Tafelgenote wier... Zeer bedenkelijke service kent de staf van Stan & Co te Arnhem. Soep wordt geserveerd met een wel heel bijzonder ingredient, te weten: een haar van één van de keukenmedewerkers. Tafelgenote wier soep dit betrof geeft dit vriendelijk aan. Er wordt pas na 10 min voorzien in een nieuw bord soep. Elk zichzelf respecterende horeca medewerker begrijpt dat een dergelijk voorval niet bevorderlijk is voor de eetlust. Mevrouw kan door dit voorval bovendien niet op hetzelfde moment als haar tafelgenoten tafelen. Ik vraag vervolgens aan de bediening of dit voorval op de rekening gecompenseerd kan worden. Er wordt aangegeven dat dit niet mogelijk is. De nieuwe soep was volgens de leidinggevende al voldoende compensatie. Door dit gebeuren sterk de indruk bekomen dat de servicegerichte vakken van de horeca opleiding niet met vlag en wimpel zijn behaald door de desbetreffende leidinggevende. Jammer dat de klant van dit soort onsmakelijke onkunde de dupe wordt. Verontwaardigende gang van zaken.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hallo, Ten eerste wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven. We lezen en bespreken deze allemaal met ons team zodat we er lering uit kunnen trekken en elke dag... Hallo, Ten eerste wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven. We lezen en bespreken deze allemaal met ons team zodat we er lering uit kunnen trekken en elke dag een stukje beter worden. Helaas heeft u niet de ervaring gehad die u van ons zou mogen verwachten. Wij vinden het erg spijtig dat dit voorval heeft kunnen gebeuren. Daarvoor onze excuses. Wij zullen dit meenemen in het team en wij gaan ons uiterste best doen om dit te voorkomen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Ka-Wan

Robert

Helemaal geweldig, super plek, goed eten; een aanwinst voor Arnhem

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Robert, bedankt voor de mooie recensie! Heel fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad bij ons. Heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

LW

Er ging het een en ander mis helaas. Desalniettemin was het personeel erg vriendelijk en er werd direct een tegemoetkoming aangeboden zonder daarom te hebben gevraagd.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Laura, bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wat vervelend om te horen dat er helaas het één en ander mis is gegaan. Nogmaals excuses daarvoor! Ik ben blij dat mijn collega's ter plekke... Hi Laura, bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wat vervelend om te horen dat er helaas het één en ander mis is gegaan. Nogmaals excuses daarvoor! Ik ben blij dat mijn collega's ter plekke het hebben opgelost zodat jullie toch met een fijn gevoel zijn vertrokken. Gelukkig! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

LK

Lekker gezeten, bediening attent en gezellig, wij hadden een uitermate charmante medewerker (m).
Zwezerik was volgens mijn tafelgenoot erg lekker. De vegaburger was wat lomp, de friet perfect.
Een heel fijne avond gehad

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Lana, bedankt voor je recensie! Echt heel fijn om te horen dat jullie een prettige avond hebben gehad bij ons. Hier worden wij heel blij van! Heel graag tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Annemiek

Fijne plek. Vriendelijke bediening . Heerlijk eten. Mooie sfeer

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Annemiek! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest bij ons. Heel graag tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Deveney

Heerlijk gegeten en super bediening! Zo fijn ook dat het mogelijk was om een speciaal menu samen te stellen voor het vrijgezellenfeest van onze beste vriendin. Echt super!!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest, Deveney! Super bedankt voor je mooie beoordeling. Heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Myrthe

Was echt een top sfeertje en we hebben echt heerlijk gegeten. Vooral die cheesecake! 🍰

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Myrthe! Hartelijk bedankt voor je recensie. Echt super om te horen dat je het leuk hebt gehad bij ons! Kom maar weer gauw langs voor de cheesecake ;-) Groetjes, Ka-Wan

Marjolein Pordon

De gnocci was heerlijk, de portie had groter gemogen met meer groente, maar de smaak was fenomenaal!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor je recensie, Marjolein! Super leuk om te horen dat je lekker hebt gegeten. Ik zal je suggestie voor een grotere portie gnocchi doorgeven aan de keuken ;-) Groetjes, Ka-Wan

Maureen

Reactie STAN&CO Arnhem:

Wauw, bedankt voor de mooie beoordeling! Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan