Marco

Uitstekende entourage, goed alert personeel zonder opdringerig te zijn. Eten was redelijk. Frietjes bremzout maar dat kan een vergissing zijn. Wat saai kippetje gegeten. Kaart kan spannender. Vond... Uitstekende entourage, goed alert personeel zonder opdringerig te zijn. Eten was redelijk. Frietjes bremzout maar dat kan een vergissing zijn. Wat saai kippetje gegeten. Kaart kan spannender. Vond de effort om het de gasten naar hun zin te maken charmant. De groeiruimte zit hem in de kaart wat mij betreft. Oordeel 3.5 maar potentie voor 4.5

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Marco, bedankt voor deze mooie en gedetailleerde recensie! Fijn dat je tevreden was over de bediening, maar de kaart hadden volgens jou spannender gekund. Ik zal deze feedback bespreken met het... Hi Marco, bedankt voor deze mooie en gedetailleerde recensie! Fijn dat je tevreden was over de bediening, maar de kaart hadden volgens jou spannender gekund. Ik zal deze feedback bespreken met het team! Groetjes, Ka-Wan

Gisteravond voor het eerst geweest. Erg mooi en gezellig. Ik vond de bediening wel wat rommelig en liep door elkaar heen. Nadat we ieder een wijntje op hadden bestelde we nachos en nog een wijntje.... Gisteravond voor het eerst geweest. Erg mooi en gezellig. Ik vond de bediening wel wat rommelig en liep door elkaar heen. Nadat we ieder een wijntje op hadden bestelde we nachos en nog een wijntje. De nachos waren lekker maar de wijn kwam niet. Uiteindelijk toch nog wel. We hebben afgerekend en en later bleek dat we de wijn wel hebben betaald die we niet hebben gekregen. Op dat moment niet in de gaten. Toch jammer.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze recensie en toch nog een mooie beoordeling desondanks dat er wat dingen mis zijn gegaan. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie moeten betalen... Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze recensie en toch nog een mooie beoordeling desondanks dat er wat dingen mis zijn gegaan. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie moeten betalen voor een wijntje die jullie nooit hebben gekregen, onze excuses daarvoor! Ik wil dan ook graag hierbij de volgende keer de wijntjes aanbieden die jullie nooit hebben gekregen. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Robert

Het eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk.
Een echte aanrader!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor de beoordeling, Robert! :-) Heel fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Wim

Dorade filet werd geserveerd als hele vis.
Salade bij Boerenkippetje had geen fijne smaak. Frozen yoghurt was heel hard.

Beste Wim,
Beste Wim,
Hartelijk bedankt voor uw recensie! Jammer om te horen dat onze gerechten niet voldeden aan de verwachtingen. Onze "Catch of the day"-vissen worden inderdaad als hele vis geserveerd, dat had de bediening vooraf moeten melden. Ook had de bediening ook moeten voorstellen dat de vis gefileerd kan worden. Dat is dus helaas niet gebeurd, waarvoor onze excuses. Dit puntje zal ik bespreken met de bediening.
De Frozen Yoghurt hoort natuurlijk niet heel hard te zijn, maar wel bevroren. Ook dit zal ik bespreken met het keukenteam.
Hopelijk tot een volgende keer!
Groetjes, STAN.

Er was een evenement waardoor er vanaf 19 uur in plastic bekers drinken (beperkte keuze) werd geserveerd. Dit was jammer en had ik graag bij reservering gehoord. Ook kreeg een tafelgenoot geen thee... Er was een evenement waardoor er vanaf 19 uur in plastic bekers drinken (beperkte keuze) werd geserveerd. Dit was jammer en had ik graag bij reservering gehoord. Ook kreeg een tafelgenoot geen thee omdat er geen warme dranken meer geserveerd mochten worden, maar zagen we later wel iemand met koffie (in plastic)

Eten was niet bijzonder, wel lekker. Bediening was vriendelijk.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hartelijk dank voor deze recensie. Fijn dat jullie tevreden waren over het eten en over de bediening, maar de regeling omtrent het evenement had zeker beter gekund. Hiervoor onze excuses. Ik wil als... Hartelijk dank voor deze recensie. Fijn dat jullie tevreden waren over het eten en over de bediening, maar de regeling omtrent het evenement had zeker beter gekund. Hiervoor onze excuses. Ik wil als kleinigheidje bij jullie volgende bezoek graag een kopje thee of koffie willen aanbieden, mochten jullie weer een keer in de buurt zijn. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Annemiek

Fijn informeel en heerlijk eten!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor deze uitmuntende recensie, Annemiek! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Karlijn Oosterman

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Karlijn, bedankt voor je review! Tof om te horen dat jullie het fijn hebben gehad bij ons. Graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Arjen

Uitstekend voor een lunch of ene borr, maar voor diner viel het erg tegen helaas. Wel gelachen met de bediening, die dacht dat ik een Pokémon bestelde (i.p.v. pole bowl haha), de Poke bowl viel ook... Uitstekend voor een lunch of ene borr, maar voor diner viel het erg tegen helaas. Wel gelachen met de bediening, die dacht dat ik een Pokémon bestelde (i.p.v. pole bowl haha), de Poke bowl viel ook erg tegen helaas. Volgende keer weer lunchen, dat is altijd goed!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Arjen, bedankt voor deze review! Jammer om te horen dat de Poké Bowl niet in de smaak viel, maar gelukkig zou je altijd terugkomen voor de lunch of borrel. Zie jullie graag dan! Groetjes, Ka-Wan

Hans

Allereerst dank voor de verjaarskaart en de bijbehorende attentie.
Allereerst dank voor de verjaarskaart en de bijbehorende attentie.
Gezellige drukte op het terras en redelijk snelle bediening. We begonnen met een schotel diverse hapjes, die goed smaakten. Het was zoveel dat we de kaas ingepakt meegenomen hebben. We namen beiden een ladysteak. Bij vergissing werden grote steaks geserveerd. De mijn was beslist niet mals. Zelfs met het kartelmes had ik moeite er doorheen te komen. Mijn vrouw had meer geluk en was wel tevreden . Ik heb niet alles weggekauwd. Omdat we een theaterafspraak hadden en weg moesten heb ik niet ter plekke gereclameerd.
Hoplijk volgende keer beter.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Hans, bedankt voor deze recensie! Wat vinden wij het fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad bij ons. Helaas was de steak niet zoals het had moeten zijn en ik vind het erg jammer dat u... Hi Hans, bedankt voor deze recensie! Wat vinden wij het fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad bij ons. Helaas was de steak niet zoals het had moeten zijn en ik vind het erg jammer dat u het niet ter plekke heeft kunnen aangeven, omdat wij het dan gelijk konden oplossen voor u met bijvoorbeeld een nieuw stukje vlees :-) Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Super tof getafeld

Super bedankt voor je recensie! Graag tot de volgende ;-) Groetjes, Ka-Wan