Milan

Lekker eten, vriendelijke bediening

Andre van Ginkel

Gezellige zit en leuke bediening

Nina

Zeer vriendelijke en ontspannen service én lekker eten

Jurrie Smit

Prima ontvangst, vlotte service. Eten was goed en genoeg.

Laura van Callias

Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening.

Gabie

Leuke locatie, leuke sfeer en behulpzame bediening. De menukaart was wat kleiner vanwege Corona, maar met lekkere en originele gerechten en goede wijn. De extra ruimte rondom de tafels vonden we... Leuke locatie, leuke sfeer en behulpzame bediening. De menukaart was wat kleiner vanwege Corona, maar met lekkere en originele gerechten en goede wijn. De extra ruimte rondom de tafels vonden we juist wel prettig. Enige minpunt vonden wij de stoelen binnen... niet zo comfortabel on lang te blijven zitten.

marnix

Lekker eten hele plezierige bediening. Je voelt je echt gast

Bert

Kleine kaart maar het eten was uitstekend

Saskia

Matig. Onvriendelijke bedrijfsleider en allergie na eten kipsaté. Waarschijnlijk door msg in saus.

MAML

Teleurstellend! We hadden hier gereserveerd vanwege de aantrekkelijke menukaart zoals die op de website staat. Aan tafel bleek het 'menu van de maand' significant minder keus te bieden. We hebben de... Teleurstellend! We hadden hier gereserveerd vanwege de aantrekkelijke menukaart zoals die op de website staat. Aan tafel bleek het 'menu van de maand' significant minder keus te bieden. We hebben de (prijzige) drankjes opgedronken en zijn ergens anders gaan eten.