Witjes

Geweldige chocoladetaart!!!

Jeannette

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening

Erlend

Ik kom wel vaker bij Stan en Co, heb er een paar jaar geleden ook mijn 70e verjaardag gevierd. Het is er gezellig, de bediening vriendelijk en het eten goed. Wat ik wel op te merken is dat ik... Ik kom wel vaker bij Stan en Co, heb er een paar jaar geleden ook mijn 70e verjaardag gevierd. Het is er gezellig, de bediening vriendelijk en het eten goed. Wat ik wel op te merken is dat ik regelmatig lunch met kroketten en brood en altijd vraag om er geen salade/garnering bij te doen. Er wordt dan driftig ingetypt, maar kennelijk is dat een onmogelijke vraag, want ik krijg het er altijd wel bij. Ook met dit weer cola vol met ijsblokjes, die smelten snel, zodat je verdunde cola zit te drinken. Op het terras gooi ik die ijsblokjes altijd op de grond, maar binnen kan je dat natuurlijk niet maken. Dus: geen ijsblokjes graag. Of is dat ook niet mogelijk. Vandaar mijn 4 sterren in plaats van 5.

Juli

Prima voor lunch buiten op het terras. Had geen hoge verwachtingen.

N. Brokken

Goede service, vriendelijk personeel. Goed eten, helaas erg ziek geweest savonds..

I. Reijmers

Fijne plek, lekker eten en vriendelijk personeel

Omar van Veen

Erg lekker eten alleen het dessert viel iets tegen.

Vriendelijke bediening. Flexibel met plek die we hadden. Ruime plek binnen met goede Corona afstand. Eten relatief duur voor de kwaliteit. Werd onaangenaam verrast doordat iemand pal naast me kwam... Vriendelijke bediening. Flexibel met plek die we hadden. Ruime plek binnen met goede Corona afstand. Eten relatief duur voor de kwaliteit. Werd onaangenaam verrast doordat iemand pal naast me kwam staan bij het urinoir. Zou niet moeten kunnen.

Buro Achterhoek

Zeer fijn, er goede bediening!