Robert

Het eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk.
Een echte aanrader!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor de beoordeling, Robert! :-) Heel fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Wim

Dorade filet werd geserveerd als hele vis.
Salade bij Boerenkippetje had geen fijne smaak. Frozen yoghurt was heel hard.

Beste Wim,

Hartelijk bedankt voor uw recensie! Jammer om te horen dat onze gerechten niet voldeden aan de verwachtingen. Onze "Catch of the day"-vissen worden inderdaad als hele vis geserveerd, dat had de bediening vooraf moeten melden. Ook had de bediening ook moeten voorstellen dat de vis gefileerd kan worden. Dat is dus helaas niet gebeurd, waarvoor onze excuses. Dit puntje zal ik bespreken met de bediening.
De Frozen Yoghurt hoort natuurlijk niet heel hard te zijn, maar wel bevroren. Ook dit zal ik bespreken met het keukenteam.

Hopelijk tot een volgende keer!
Groetjes, STAN.

Er was een evenement waardoor er vanaf 19 uur in plastic bekers drinken (beperkte keuze) werd geserveerd. Dit was jammer en had ik graag bij reservering gehoord. Ook kreeg een tafelgenoot geen thee...

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hartelijk dank voor deze recensie. Fijn dat jullie tevreden waren over het eten en over de bediening, maar de regeling omtrent het evenement had zeker beter gekund. Hiervoor onze excuses. Ik wil als kleinigheidje bij jullie volgende bezoek graag een kopje thee of koffie willen aanbieden, mochten jullie weer een keer in de buurt zijn. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Annemiek

Fijn informeel en heerlijk eten!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor deze uitmuntende recensie, Annemiek! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Karlijn Oosterman

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Karlijn, bedankt voor je review! Tof om te horen dat jullie het fijn hebben gehad bij ons. Graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Arjen

Uitstekend voor een lunch of ene borr, maar voor diner viel het erg tegen helaas. Wel gelachen met de bediening, die dacht dat ik een Pokémon bestelde (i.p.v. pole bowl haha), de Poke bowl viel ook...

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Arjen, bedankt voor deze review! Jammer om te horen dat de Poké Bowl niet in de smaak viel, maar gelukkig zou je altijd terugkomen voor de lunch of borrel. Zie jullie graag dan! Groetjes, Ka-Wan

Hans

Allereerst dank voor de verjaarskaart en de bijbehorende attentie.
Gezellige drukte op het terras en redelijk snelle bediening. We begonnen met een schotel diverse hapjes, die goed smaakten....

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Hans, bedankt voor deze recensie! Wat vinden wij het fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad bij ons. Helaas was de steak niet zoals het had moeten zijn en ik vind het erg jammer dat u het niet ter plekke heeft kunnen aangeven, omdat wij het dan gelijk konden oplossen voor u met bijvoorbeeld een nieuw stukje vlees :-) Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Super tof getafeld

Super bedankt voor je recensie! Graag tot de volgende ;-) Groetjes, Ka-Wan

Annelore Ebelties

We hebben heerlijk geborreld en gegeten bij Stan&co. Het was allemaal naar behoren en smaakte naar meer. Enige puntje is de joviale houding van de bediening. Het is erg leuk als je merkt dat een...

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Annelore, bedankt voor je recensie! Wat fijn om te horen dat jullie een leuke tijd bij ons hebben gehad. Jammer dat mijn collega helaas een beetje de plank missloeg met de grapjes, sorry daarvoor! Het is nooit de bedoeling geweest om jullie zo'n gevoel te geven... Gelukkig zou je ons desondanks toch een kans geven dus heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Prima plek, verrassende kaart met heerlijk eten en drinken. Vlotte en vriendelijke bediening. Wens: maak ook het terras rookvrij!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi, bedankt voor de recensie! Heel fijn om te horen dat jullie lekker hebben getafeld bij ons! Wij nemen uw tip mee en zullen het bespreken met het team en het management. Groetjes, Ka-Wan