W den hartog

Te veel wisselingen personeel te veel afgestemd op een drankleverantsier InBev met kutwijzer bier en ook nog duurder dan grols

Beekman Stansvormen BV, Belinda van Wijk

Heerlijk gegeten, de wildkaart was er weer🤗 En een leuke hippe hotspot, prachtig ingericht!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Wauw, hartelijk dank voor deze recensie en deze mooie woorden. Heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Suzanne Salari

Bedankt Suzanne, hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Anouchka

Lekker gegeten, goede, vriendelijke bediening, leuke hippe sfeer. Later op de avond helaas te harde muziek om te praten.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Anouchka, bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wat fijn om te horen dat jullie een leuke ervaring bij ons hebt gehad! Helaas was je niet zo tevreden over het volume van de muziek. Op... Hi Anouchka, bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wat fijn om te horen dat jullie een leuke ervaring bij ons hebt gehad! Helaas was je niet zo tevreden over het volume van de muziek. Op vrijdag en zaterdag begint om 22:00 de DJ, dus schakelen we van diner naar borrel. Ik snap daarom dat het dan wat lastiger is om elkaar te verstaan. Ik zal je recensie bespreken met het team. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Renske

Goede sfeer met lekker eten en gezellig druk. Zeker een aanrader. Enige minpuntje is dat er wel een paar keer iets mis ging bij onze bestelling, of een verkeerd drankje of dingen die wij met opzet... Goede sfeer met lekker eten en gezellig druk. Zeker een aanrader. Enige minpuntje is dat er wel een paar keer iets mis ging bij onze bestelling, of een verkeerd drankje of dingen die wij met opzet bij een gerecht hadden aangegeven die werden vergeten. Maar dit was geen groot probleem en ook netjes opgelost door het personeel, dus ook top service.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Renske, bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat er het één en ander is misgegaan, sorry daarvoor. Gelukkig hebben mijn collega's het ter plekke netjes opgelost en zijn jullie... Hi Renske, bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat er het één en ander is misgegaan, sorry daarvoor. Gelukkig hebben mijn collega's het ter plekke netjes opgelost en zijn jullie tevreden naar huis gegaan. Ik zal je recensie bespreken met het team zodat we altijd scherp blijven met het team! Heel graag tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Lilian

Het eten en drinken was erg goed! De bediening was erg gastvrij en vriendelijk! De aankleding en sfeer waren ook erg leuk en fijn. Een paar minpuntjes waren de akoestiek. Er was veel rumoer/ruis,... Het eten en drinken was erg goed! De bediening was erg gastvrij en vriendelijk! De aankleding en sfeer waren ook erg leuk en fijn. Een paar minpuntjes waren de akoestiek. Er was veel rumoer/ruis, waardoor je elkaar moeilijk kon verstaan. Daarnaast vond ik een pretzel voor €5 wat aan de hoge kant en door de drukte moesten we vaak zelf iemand van de bediening aanspreken voor een nieuwe bestelling van drinken. Hier had de locatie meer uit kunnen halen. Tenslotte kregen we voor het eten al de vraag hoe laat we weg dachten te gaan ivm een reservering voor een borrel een paar uur later. Dat voelde voor ons alsof we niet lekker konden gaan tafelen, maar snel je eten op moest eten zodat een volgende gebruik kon maken van de tafel. Dat voelt niet echt relaxed.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Lilian, bedankt voor het schrijven van deze recensie! Erg jammer om te horen dat jouw ervaring bij ons niet helemaal was zoals het had moeten zijn. Het was nooit onze bedoeling geweest om jullie... Hi Lilian, bedankt voor het schrijven van deze recensie! Erg jammer om te horen dat jouw ervaring bij ons niet helemaal was zoals het had moeten zijn. Het was nooit onze bedoeling geweest om jullie op te haasten. Wij hadden het op een andere manier moeten brengen en desnoods een andere tafel voor jullie regelen zodat jullie lekker relaxed konden dineren. Onze excuses hiervoor. Verder ben ik blij om te horen dat jullie lekker hebben gegeten en hebben genoten van de bediening. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Marinke de Haas

Mooie plek, fijne akoestiek, goeie sfeer, leuk publiek, prettige bediening, plenty lekkere vegetarische keuzes, mooi geserveerd en smakelijk eten - topplek!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Wauw, hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Super fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Heel graag tot een volgende keer ;-) Groetjes, Ka-Wan

Germano

Lekker eten en gezellige sfeer

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor de mooie beoordeling, Germano! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Goed eten en drinken. Heel leuk aangekleed, maar bij drukte was de bediening wel wat langzaam en waren wij soms uit het oog verloren. Verder prima!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor de mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten bij ons. Helaas was de bediening niet zo scherp zoals het hoort te zijn, waardoor jullie niet de volledige... Bedankt voor de mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten bij ons. Helaas was de bediening niet zo scherp zoals het hoort te zijn, waardoor jullie niet de volledige aandacht hadden gekregen. Sorry! Wij gaan beter ons best doen om hierop te letten. Groetjes, Ka-Wan

Marco

Uitstekende entourage, goed alert personeel zonder opdringerig te zijn. Eten was redelijk. Frietjes bremzout maar dat kan een vergissing zijn. Wat saai kippetje gegeten. Kaart kan spannender. Vond... Uitstekende entourage, goed alert personeel zonder opdringerig te zijn. Eten was redelijk. Frietjes bremzout maar dat kan een vergissing zijn. Wat saai kippetje gegeten. Kaart kan spannender. Vond de effort om het de gasten naar hun zin te maken charmant. De groeiruimte zit hem in de kaart wat mij betreft. Oordeel 3.5 maar potentie voor 4.5

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Marco, bedankt voor deze mooie en gedetailleerde recensie! Fijn dat je tevreden was over de bediening, maar de kaart hadden volgens jou spannender gekund. Ik zal deze feedback bespreken met het... Hi Marco, bedankt voor deze mooie en gedetailleerde recensie! Fijn dat je tevreden was over de bediening, maar de kaart hadden volgens jou spannender gekund. Ik zal deze feedback bespreken met het team! Groetjes, Ka-Wan