Marian Breukhoven

Heerlijk eten, leuk ingericht. Het enige kleine minpuntje vond ik dat de bediening niet altijd goed oplette waardoor we soms erg de aandacht moesten trekken. Maar zeker aan te bevelen restaurant!

Reactie Stan & Co Arnhem:

Hoi Marian,

Ten eerste wil ik je bedanken dat je de tijd hebt genomen om deze gastenenquête in te vullen. We lezen en bespreken deze allemaal met ons team zodat we er lering uit kunnen trekken en elke dag een stukje beter worden.

Helaas was je niet zo tevreden over de bediening. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij als gast om aandacht moet vragen aan de bediening, wij hadden zeker alerter moeten zijn. Onze excuses hiervoor. We gaan je recensie bespreken met ons team. Hopelijk tot de volgende keer!

Groetjes,
Ka-Wan

Heerlijk gegeten, goede service, leuke setting!

Albert

Het bedrijf zelf heeft een mooie uitstraling en het ontvangst was prima. Leuke vriendelijke bediening en heerlijk op het terras een borrel genuttigd. Echter toen we wilden gaan eten ging het een...

Reactie Stan & Co Arnhem:

Hallo Albert,

Helaas was je niet zo tevreden over de bediening. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten. Onze excuses hiervoor. We gaan je recensie bespreken met ons team. Hopelijk tot een volgende keer!

Groetjes,
Ka-Wan

Goed. Originele kaart, lekker gegeten en vriendelijk bediend!