W den hartog

Te veel wisselingen personeel te veel afgestemd op een drankleverantsier InBev met kutwijzer bier en ook nog duurder dan grols

Hoi Willy,
Wat jammer om te horen dat je het bier bij ons niet lekker vindt.
Desalniettemin zien we je heel graag bij ons, want je bent toch erg gezellig en altijd in voor een praatje. Dat waarderen wij ook.
Zoals je ook weet, kunnen wij, het personeel van STAN, helaas weinig veranderen aan welke leverancier wij hebben. Wij hopen op je begrip.
Groetjes,
Ka-Wan

Beekman Stansvormen BV, Belinda van Wijk

Heerlijk gegeten, de wildkaart was er weeršŸ¤— En een leuke hippe hotspot, prachtig ingericht!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Wauw, hartelijk dank voor deze recensie en deze mooie woorden. Heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Suzanne Salari

Bedankt Suzanne, hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Anouchka

Lekker gegeten, goede, vriendelijke bediening, leuke hippe sfeer. Later op de avond helaas te harde muziek om te praten.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Anouchka, bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wat fijn om te horen dat jullie een leuke ervaring bij ons hebt gehad! Helaas was je niet zo tevreden over het volume van de muziek. Op vrijdag en zaterdag begint om 22:00 de DJ, dus schakelen we van diner naar borrel. Ik snap daarom dat het dan wat lastiger is om elkaar te verstaan. Ik zal je recensie bespreken met het team. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Renske

Goede sfeer met lekker eten en gezellig druk. Zeker een aanrader. Enige minpuntje is dat er wel een paar keer iets mis ging bij onze bestelling, of een verkeerd drankje of dingen die wij met opzet...

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Renske, bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat er het Ć©Ć©n en ander is misgegaan, sorry daarvoor. Gelukkig hebben mijn collega's het ter plekke netjes opgelost en zijn jullie tevreden naar huis gegaan. Ik zal je recensie bespreken met het team zodat we altijd scherp blijven met het team! Heel graag tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Lilian

Het eten en drinken was erg goed! De bediening was erg gastvrij en vriendelijk! De aankleding en sfeer waren ook erg leuk en fijn. Een paar minpuntjes waren de akoestiek. Er was veel rumoer/ruis,...

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Lilian, bedankt voor het schrijven van deze recensie! Erg jammer om te horen dat jouw ervaring bij ons niet helemaal was zoals het had moeten zijn. Het was nooit onze bedoeling geweest om jullie op te haasten. Wij hadden het op een andere manier moeten brengen en desnoods een andere tafel voor jullie regelen zodat jullie lekker relaxed konden dineren. Onze excuses hiervoor. Verder ben ik blij om te horen dat jullie lekker hebben gegeten en hebben genoten van de bediening. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Marinke de Haas

Mooie plek, fijne akoestiek, goeie sfeer, leuk publiek, prettige bediening, plenty lekkere vegetarische keuzes, mooi geserveerd en smakelijk eten - topplek!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Wauw, hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Super fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Heel graag tot een volgende keer ;-) Groetjes, Ka-Wan

Germano

Lekker eten en gezellige sfeer

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor de mooie beoordeling, Germano! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Goed eten en drinken. Heel leuk aangekleed, maar bij drukte was de bediening wel wat langzaam en waren wij soms uit het oog verloren. Verder prima!

Reactie STAN&CO Arnhem:

Bedankt voor de mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten bij ons. Helaas was de bediening niet zo scherp zoals het hoort te zijn, waardoor jullie niet de volledige aandacht hadden gekregen. Sorry! Wij gaan beter ons best doen om hierop te letten. Groetjes, Ka-Wan

Marco

Uitstekende entourage, goed alert personeel zonder opdringerig te zijn. Eten was redelijk. Frietjes bremzout maar dat kan een vergissing zijn. Wat saai kippetje gegeten. Kaart kan spannender. Vond...

Reactie STAN&CO Arnhem:

Hi Marco, bedankt voor deze mooie en gedetailleerde recensie! Fijn dat je tevreden was over de bediening, maar de kaart hadden volgens jou spannender gekund. Ik zal deze feedback bespreken met het team! Groetjes, Ka-Wan