Karlijn Oosterman

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

Reactie Stan & Co Arnhem:

Hi Karlijn, bedankt voor je review! Tof om te horen dat jullie het fijn hebben gehad bij ons. Graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Arjen

Uitstekend voor een lunch of ene borr, maar voor diner viel het erg tegen helaas. Wel gelachen met de bediening, die dacht dat ik een Pokémon bestelde (i.p.v. pole bowl haha), de Poke bowl viel ook...

Reactie Stan & Co Arnhem:

Hi Arjen, bedankt voor deze review! Jammer om te horen dat de Poké Bowl niet in de smaak viel, maar gelukkig zou je altijd terugkomen voor de lunch of borrel. Zie jullie graag dan! Groetjes, Ka-Wan

Hans

Allereerst dank voor de verjaarskaart en de bijbehorende attentie.
Gezellige drukte op het terras en redelijk snelle bediening. We begonnen met een schotel diverse hapjes, die goed smaakten....

Reactie Stan & Co Arnhem:

Hi Hans, bedankt voor deze recensie! Wat vinden wij het fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad bij ons. Helaas was de steak niet zoals het had moeten zijn en ik vind het erg jammer dat u het niet ter plekke heeft kunnen aangeven, omdat wij het dan gelijk konden oplossen voor u met bijvoorbeeld een nieuw stukje vlees :-) Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

Super tof getafeld

Super bedankt voor je recensie! Graag tot de volgende ;-) Groetjes, Ka-Wan

Annelore Ebelties

We hebben heerlijk geborreld en gegeten bij Stan&co. Het was allemaal naar behoren en smaakte naar meer. Enige puntje is de joviale houding van de bediening. Het is erg leuk als je merkt dat een...

Reactie Stan & Co Arnhem:

Hi Annelore, bedankt voor je recensie! Wat fijn om te horen dat jullie een leuke tijd bij ons hebben gehad. Jammer dat mijn collega helaas een beetje de plank missloeg met de grapjes, sorry daarvoor! Het is nooit de bedoeling geweest om jullie zo'n gevoel te geven... Gelukkig zou je ons desondanks toch een kans geven dus heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

Prima plek, verrassende kaart met heerlijk eten en drinken. Vlotte en vriendelijke bediening. Wens: maak ook het terras rookvrij!

Reactie Stan & Co Arnhem:

Hi, bedankt voor de recensie! Heel fijn om te horen dat jullie lekker hebben getafeld bij ons! Wij nemen uw tip mee en zullen het bespreken met het team en het management. Groetjes, Ka-Wan

Zeer bedenkelijke service kent de staf van Stan & Co te Arnhem. Soep wordt geserveerd met een wel heel bijzonder ingredient, te weten: een haar van één van de keukenmedewerkers. Tafelgenote wier...

Hallo,
Ten eerste wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven. We lezen en bespreken deze allemaal met ons team zodat we er lering uit kunnen trekken en elke dag een stukje beter worden.
Helaas heeft u niet de ervaring gehad die u van ons zou mogen verwachten. Wij vinden het erg spijtig dat dit voorval heeft kunnen gebeuren. Daarvoor onze excuses. Wij zullen dit meenemen in het team en wij gaan ons uiterste best doen om dit te voorkomen in de toekomst.
Ka-Wan

Robert

Helemaal geweldig, super plek, goed eten; een aanwinst voor Arnhem

Reactie Stan & Co Arnhem:

Hi Robert, bedankt voor de mooie recensie! Heel fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad bij ons. Heel graag tot de volgende keer! Groetjes, Ka-Wan

LW

Er ging het een en ander mis helaas. Desalniettemin was het personeel erg vriendelijk en er werd direct een tegemoetkoming aangeboden zonder daarom te hebben gevraagd.

Reactie Stan & Co Arnhem:

Hi Laura, bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wat vervelend om te horen dat er helaas het één en ander mis is gegaan. Nogmaals excuses daarvoor! Ik ben blij dat mijn collega's ter plekke het hebben opgelost zodat jullie toch met een fijn gevoel zijn vertrokken. Gelukkig! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan

LK

Lekker gezeten, bediening attent en gezellig, wij hadden een uitermate charmante medewerker (m).
Zwezerik was volgens mijn tafelgenoot erg lekker. De vegaburger was wat lomp, de friet...

Reactie Stan & Co Arnhem:

Hi Lana, bedankt voor je recensie! Echt heel fijn om te horen dat jullie een prettige avond hebben gehad bij ons. Hier worden wij heel blij van! Heel graag tot een volgende keer. Groetjes, Ka-Wan