Meryem

Prima! Lekker eten, buiten op het terras was genoeg ruimte tussen de tafels en hele fijne bediening. Kortom, een aanrader!

Martin

Normaal goed, dit keer matig. Bediening niet attent, eten veel te koud

Reactie STAN&CO Arnhem:

Beste Martin,
Hartelijk dank voor uw review.
Wat spijtig om te horen dat het deze keer minder naar wens was bij ons.
Graag zouden wij wat meer willen weten over uw bezoek bij ons. Bent u...
Beste Martin,
Hartelijk dank voor uw review.
Wat spijtig om te horen dat het deze keer minder naar wens was bij ons.
Graag zouden wij wat meer willen weten over uw bezoek bij ons. Bent u in de gelegenheid ons te mailen daarover? Dat kan via: directantwoord@stan-co.nl
Wij vernemen graag van u.
Thom van team Stan&Co.

Cees Vendel

Bijzonder goed

Frank

Mooie plek, lekker eten en leuke bediening

Ellen Happel

Vriendelijke bediening en heerlijke soep. Vind het terras wat ongezellig maar wel veel te zien. Binnen een leukere sfeer qua inrichting.

Isabel

Centrale locatie om af te spreken. Mooie entourage. Lekker eten. Wij hadden voor lunch de crisis chicken, friet met rendeng en de kroketten op brood.

J.A.G. von Bannisseht

Vriendelijke en goede bediening. Ook lekker eten in een mooie sfeer.

van Kuik

Goed. Aardig personeel. Goed vegan menu. Lekkere alcoholvrije drankjes.

Driesse

Mooie lokatie, we hebben binnen gegeten; ambiance prima, bediening goed, eten was prima.

Shanna

Gereserveerd maar bij aankomst werd gezegd zoek maar een tafel...geen enkele tafel was vrij en personeel was ook al niet meer te vinden dus zijn wij weggegaan.

Reactie STAN&CO Arnhem:

Beste Shanna, het spijt ons enorm om te horen dat uw ervaring bij Stan&Co helaas niet is gelopen zoals u had verwacht. Natuurlijk is het inderdaad wat gek wanneer u gereserveerd heeft en er geen... Beste Shanna, het spijt ons enorm om te horen dat uw ervaring bij Stan&Co helaas niet is gelopen zoals u had verwacht. Natuurlijk is het inderdaad wat gek wanneer u gereserveerd heeft en er geen tafels meer beschikbaar zijn. Dat had zeker beter opgepakt kunnen worden, onze excuses hiervoor! Uiteraard hopen wij u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopelijk toch nog een fijne ervaring te kunnen bieden. Hartelijke groet, Team Stan&Co