Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
8.5/10
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Peter menke

Voor ons als buurtbewoners een eerste kennismaking. Alles nog gloed nieuw en vers na uitgebreide renovatie. De entree en open hal en trap partij ademen stijl en grandeur. Het bar en restaurant... Voor ons als buurtbewoners een eerste kennismaking. Alles nog gloed nieuw en vers na uitgebreide renovatie. De entree en open hal en trap partij ademen stijl en grandeur. Het bar en restaurant gedeelte is open en biedt veel mogelijkheden, met hoeken en diverse zit gelegenheden. De kaart biedt ook veel verscheidenheid en ons eerste maal was goed verzorgd en fijn van smaak voor een redelijke prijs. Kortom een aanwinst voor de buurt en zeker een aanbeveling waard. Even volhouden de aanloop periode, mond op mod reklame zal zijn werk doen. Aan ons zal het niet liggen!

Goed! Aardige en behulpzame bediening. Heerlijk eten, mooie inrichting. Alles perfect dus, behalve: de muziek! Ik heb begrepen dat er dagelijks een dj is, dat lijkt me wel leuk, maar ik vind het... Goed! Aardige en behulpzame bediening. Heerlijk eten, mooie inrichting. Alles perfect dus, behalve: de muziek! Ik heb begrepen dat er dagelijks een dj is, dat lijkt me wel leuk, maar ik vind het jammer dat er overdag dan ook al muziek speelt. Zonde. Waarom niet gewoon voordat de dj komt lekker stilte. Lijkt wel of men daar tegenwoordig bang voor is. Terwijl deze tent prachtig en aangenaam genoeg is om in stilte en geroezemoes van te genieten. Daarbovenop was het ook nog middel-of-the-road-muziek. Vreselijk.

Prettige sfeer, vriendelijke bediening, lekker eten.

Mega leuke inrichting! Heerlijk gegeten en prima bediening.

Heel leuk en gezellig

Aimée

Gisteren ben ik samen met een vriendin voor het eerst wezen eten bij STAN&CO en het was super! De medewerkers zijn erg spontaan en de service was top.

Als voorgerecht hadden wij de...

Als voorgerecht hadden wij de krokante gyoza, crispy chicken en de ramen noodle bowl (ja, we hadden trek) en deze gerechten waren heerlijk!

Als hoofdgerecht de gnocchi smoken cheddar (echt een aanrader) en ik wilde zelf wat nieuws proberen namelijk de krokante polenta. Dit was voor mij persoonlijk helaas niet echt een succes. Mijn vriendin was zo heerlijk brutaal om dit aan te geven bij de bediening en ondanks dat er niks mis met het gerecht was, kregen wij hiervoor in de plaats een ander gerecht. Er werd zelfs nog gevraagd of dit een vegetarisch gerecht moest zijn. Uiteindelijk hebben wij dit gerecht ook niet op de rekening teruggevonden.

Dus nogmaals: écht een super service en een prachtig restaurant. Dank hiervoor! Wij raden STAN&CO aan en zullen ook zeker nog een aantal bezoekjes plegen.

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Wat goed om te horen Aimee! Fijn dat je een nieuw gerecht hebt gekregen, we willen natuurlijk graag dat je lekker eet, ook al is het gerecht gewoon je smaak niet! We hopen je snel weer te zien,... Wat goed om te horen Aimee! Fijn dat je een nieuw gerecht hebt gekregen, we willen natuurlijk graag dat je lekker eet, ook al is het gerecht gewoon je smaak niet! We hopen je snel weer te zien, bedankt dat je er was! Groet Tania &CO

Mick Schep

Goed eten, goed personeel. Mooie inrichting. Positieve ervaring.

Bedankt Mick, fijn te horen
groet Tania &CO

RD

What a lovely evening! Staff, deco, food and wine all great! new renovated, very stylish, super chilled.
will for sure go back soon.

Thank you! See you soon
Tania &CO

Leuke en stijlvolle plek om te lunchen! Maar ik kreeg helaas de verkeerde bestelling. Toen ik dat aangaf kwam het personeel terug met precies dezelfde bestelling met de smoes dat het nu goed moest... Leuke en stijlvolle plek om te lunchen! Maar ik kreeg helaas de verkeerde bestelling. Toen ik dat aangaf kwam het personeel terug met precies dezelfde bestelling met de smoes dat het nu goed moest zijn. Ik ben toen zelf terug gelopen om aan te geven dat het niet klopte.

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Wat vervelend om te horen! Ik ga dit delen met het team, want dit is natuurlijk niet de bedoeling! Oprechte excuses en ik hoop u nogmaals terug te zien.
groet Tania &CO