Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Cees

Goede gezellige sfeer, goede bediening. Frietjes onwijs zout. Van te voren aangeven dat je bijvoorbeeld zoutloos wil

Margit Nieuwenhuijs

Uitstekend

Eenvoudig maar goed gegeten in een zeer sfeervol ingerichte setting. Snelle en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

Malin

Alles was heel netjes geregeld. Drinken, voorgerechten, hoofdgerechten en desserts kwamen allemaal met een aangenaam tempo. Erg fijn dat er (héérlijke) glutenvrije desserts zijn en nog extra... Alles was heel netjes geregeld. Drinken, voorgerechten, hoofdgerechten en desserts kwamen allemaal met een aangenaam tempo. Erg fijn dat er (héérlijke) glutenvrije desserts zijn en nog extra complimenten naar de aardige Romeense serveerster!

Ed C. van der Geest

Uitstekend eten, goede bediening en sfeer. Heb echter een separate e-mail moeten sturen i.v.m. de nasleep in de vorm van terugkerende diarree bij mij zowel als bij mijn gast.

Heerlijk eten en vriendelijke bediening

Nick Pepekamp

We hebben heerlijk geluncht

High tea. Redelijk eten. Niet per de veel, precies goed in hoeveelheid. Slechte service, alvorens aangegeven dat 2 personen geen vis lustten en toch werd er vis geserveerd. Elke keer om nieuw thee... High tea. Redelijk eten. Niet per de veel, precies goed in hoeveelheid. Slechte service, alvorens aangegeven dat 2 personen geen vis lustten en toch werd er vis geserveerd. Elke keer om nieuw thee vragen. Lang wachten op thee en eten. Bij de laatste gang werden er maar voor 3 personen eten gebracht ipv voor 4, waardoor we opnieuw lang moesten wachten.

Anna

Heerlijk gegeten, fijne sfeer en leuk personeel.