Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Leuk ingerichte tent. Valentijnsmenu genomen maar dit kwam als eens soort lopende band werk over. Kregen soms geen of maar een halve uitleg. Welkoms drankje liet erg lang op zich wachten. Zodra we... Leuk ingerichte tent. Valentijnsmenu genomen maar dit kwam als eens soort lopende band werk over. Kregen soms geen of maar een halve uitleg. Welkoms drankje liet erg lang op zich wachten. Zodra we uit waren gegeten stond er binnen 5 min alweer de volgende gang voor onze neus. O ja en hoofdgerecht was gedeeltelijk koud. Muziek was niet echt geschikt voor op een romantisch avondje.

Beste Ralf,
Beste Ralf,
Wat jammer dat jullie Valentijnsdiner niet geheel naar wens was. Juist met een menu proberen we af te stappen van de normale kaart, waardoor dit zeker geen lopende band werk zou moeten zijn! Zonde! Ik ga dit met het team bespreken.
Heb je het aangegeven bij de bediening dat het eten koud was en te snel kwam?
Hopelijk wil je ons nog een nieuwe kans geven.
Als je laat weten of je nog een keer komt op sales.amsterdam@stan-co.nl krijg je van ons het eerste drankje van het huis.
groet Tania

Nadine

Goed! Eerst was er wat gedoe over dat we een Vega menu wilden, maar uiteindelijk werd dat heel goed opgelost :)

Fijn om te horen!

Monique

Eten en inrichting en sfeer top! Maar die bediening...en dat zou t afmaken! Ze snapte er echt niks van...kent de wijnen niet...moest zelf de fles openmaken (schroefdop!!) Want kon ze niet waardoor... Eten en inrichting en sfeer top! Maar die bediening...en dat zou t afmaken! Ze snapte er echt niks van...kent de wijnen niet...moest zelf de fles openmaken (schroefdop!!) Want kon ze niet waardoor ik in mijn vinger sneed! Gewoon ergerlijk en gênant.. en water op tafel had ook leuk geweest (stond wel op rekening later??) . Ze zei ook rare dingen.

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Wat jammer om te horen dat het meisje in de bediening het niet zo goed deed. Waar heb je gezeten? Dan kunnen wij met haar aan de slag.
Hopelijk willen jullie ons nog een tweede kans geven. Als...
Hopelijk willen jullie ons nog een tweede kans geven. Als je laat weten op sales.amsterdam@stan-co.nl wanneer je langskomt, dan zorgen wij voor een fles wijn van het huis (die zal ik persoonlijk voor je inschenken!)

Goed eten, snelle bediening en keuken, mooi restaurant

Bediening was over het algemeen super, alleen één dame van de bediening was ronduit slecht. Zij wilde onze tafel al afruimen na gang 2 van de high tea, terwijl we nog een gang zouden krijgen. De... Bediening was over het algemeen super, alleen één dame van de bediening was ronduit slecht. Zij wilde onze tafel al afruimen na gang 2 van de high tea, terwijl we nog een gang zouden krijgen. De derde gang serveerde zij zonder uitleg. Beetje jammer. Maar verder was het eten, drinken en de sfeer ontzettend goed. Echt een aanrader!

Heerlijke high wine maar helaas was de service wel echt matig. Eten was er, maar wijn nog niet waardoor ons eten koud werd bijvoorbeeld, bordjes werden pas gebracht toen we al halverwege het gerecht... Heerlijke high wine maar helaas was de service wel echt matig. Eten was er, maar wijn nog niet waardoor ons eten koud werd bijvoorbeeld, bordjes werden pas gebracht toen we al halverwege het gerecht waren, erg veel tijd tussen de gerechten, niet echt uitleg over de wijn en gerechten, lege glazen bleven een half uur staan, etc. Ik vermoed dat ze onderbezet waren dus hopelijk was het niet de standaard. Verder heerlijk gegeten, aardige mensen en goede sfeer.

Eef

Lekker gegeten. Wel karige wijn

Lekker eten, vlotte bediening, goede prijs- kwaliteitverhouding. De koffie vind ik wat minder lekker.

Gezellig restaurant, leuke bediening en goed eten

Sabine Schoorl

Was top!