Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
8.5/10
Hoe heb je de sfeer ervaren?

hallo

Heel goede bediening en heerlijk eten. Ook gezellige weekendsfeer door de DJ met chille muziek (niet te overheersend)

Fijn dat je van de DJ genoten hebt. hopelijk tot snel! Tania &CO

We had a great dinner, lovely staff and great service! Loved the chicken! Also the interior looks amazing! Overall a great experience and would love to come back! :)

We Would love to have you back as well! ^Tania &CO

Aernoud

Heerlijk gegeten, mooi pand, originele kaart, allen dessertkaart is een beetje beperkt.
Echte aanrader!

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Bedankt voor je feedback!
groet Tania &CO

Esther Ribadeneira

Great! Great quality and service.

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Thank you so much for this.
regards,
Tania &C)

Susanne

Mooie inrichting, vriendelijk personeel, snelle service, simpel maar heerlijke lunch.

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Bedankt Suzanne, fijn dit te horen
Groet Tania&CO

bas groenenberg

Op zich prima. Lekker gegeten en aardig personeel. Wel voelden we ons 'opgejaagd'. Alles stond misschien te snel op tafel, wijn werd te snel bijgevuld en obers liepen steeds langs onze tafel; het...

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons van deze feedback te voorzien, dat is heel waardevol voor ons.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je opgejaagd voelt, ook al is het rustig. We gaan hier zeker aan werken!

Stani

Leuk

Dankje Stani!

Francisca

Heerlijk gegeten. Eten kwam vrij snel achter elkaar, beetje Amerikaans. Het dessert is echt een ervaring apart, zeer smakelijk en leuk geserveerd.

Hi Francisca,
bedankt dat je de tijd hebt genomen een review achter te laten! Zou je ons kunnen laten weten wat we er aan kunnen doen om de sfeer te verhogen naar 4 of 5 sterren?
Bij voorbaat dank,
Tania &CO

Osi

Prachtige zaak, leuke bediening , originele menu kaart , cocktails geweldig , lekker eten

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Bedankt voor je review Osi, fijn dat je hebt genoten van onze cocktails!
groet Tania &CO

K. IJff

Fijn restaurant in een schitterend gerenoveerd gebouw. Lekker gegeten en mooie en smaakvolle aankleding.

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Bedankt dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven! we hopen jullie snel weer te zien.
Groet TANIA&CO