Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
8.5/10
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Koos

Goed. Bediening heeft in totaal 5 x gevraagd of het eten smaakte en dat is lief, maar wat veel tijdens een 3 gangen diner met zn twee. Taart in vitrine zag er niet vers uit.

Heerlijk gegeten! Goede prijs kwaliteit verhouding. Leuke bediening. Jammer dat we op zaterdagavond om 23 uur geen drankjes meer konden bestellen omdat de kassa al was afgesloten.

Vestiging Amsterdam: Superleuk. Sfeervol, casual, heel lekker gegeten, prima service. Prijs-kwaliteit heel goed!

Matige kaart, niet geweldige kwaliteit

Hilda Hopman

Heel goed.
Prachtig restaurant met vriendelijke bediening.
De sfeer is heel goed,
Wij hebben genoten.

Ilona Hooning

Super goed, mooi interieur, lekker eten, top bediening!

Heerlijk eten!
Super bediening

Sarah

Bij binnenkomst blijkt de hal nog te worden verbouwd maar zodra je de geweldige trap op loopt en bij Stan & Co binnen stapt is alles prachtig af. Een aardig kaartje (welkom Sarah & Co) kan ik heel... Bij binnenkomst blijkt de hal nog te worden verbouwd maar zodra je de geweldige trap op loopt en bij Stan & Co binnen stapt is alles prachtig af. Een aardig kaartje (welkom Sarah & Co) kan ik heel erg waarderen. Heerlijk gegeten, super vriendelijk en persoonlijk personeel. Kom zeker terug.

Manouk

Echt een onwijs mooi restaurant. Gave inrichting. Leuk personeel en de eerste lekkere brunch is op! Benieuwd naar diner!