Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
8.5/10
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Mick Schep

Goed eten, goed personeel. Mooie inrichting. Positieve ervaring.

Bedankt Mick, fijn te horen

RD

What a lovely evening! Staff, deco, food and wine all great! new renovated, very stylish, super chilled.
will for sure go back soon.

Thank you! See you soon
Tania &CO

Leuke en stijlvolle plek om te lunchen! Maar ik kreeg helaas de verkeerde bestelling. Toen ik dat aangaf kwam het personeel terug met precies dezelfde bestelling met de smoes dat het nu goed moest...

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Wat vervelend om te horen! Ik ga dit delen met het team, want dit is natuurlijk niet de bedoeling! Oprechte excuses en ik hoop u nogmaals terug te zien.

Mireille K.

We werden vriendelijk ontvangen dmv van een bordje aan onze tafel met mijn naam & Co erop. Goede en snelle bediening. Hebben lekker gegeten.

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen een review achter te laten!
groet Tania &CO

Leuke atmosfeer, vriendelijke bediening. We kwamen vlak voor de keuken dicht ging dus helaas niet alles meer verkrijgbaar. 3 van de 4 gerechten waren heerlijk, 1 was ok niet speciaal. Een leuke...

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Bedankt voor je review, graag tot een volgende keer.

Jos

Vandaag voor het eerst binnen gegaan om een kijkje te nemen en een hapje te eten.
Bij binnenkomst was het helaas leeg maar we werden vriendelijk ontvangen.
De inrichting is super mooi....

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Bedankt voor de review, wat goed om te horen. We hopen jullie snel weer te zien voor diner!
Groet Tania&CO

Geta AS

Ruim van tevoren gereserveerd en zaten in een leeg restaurant, waarschijnlijk vanwege de hitte. Ondanks de rust, zijn we tussen de keuken en de afwasmachine ingeplaatst, dus liepen er constant...

Beste Floor,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen een review te schrijven, je feedback is heel waardevol voor ons. Wat vervelend dat je dit op deze manier hebt ervaren, onze oprechte excuses daarvoor.
Wij hebben inderdaad geen vaste sluittijden, omdat de sluitingstijd afhangt van het moment waarop de laatste gasten vertrekken. De ene dag kan dit om 22 uur zijn, de andere dag is dat pas om 01.00 uur. Het is zeker niet de bedoeling dat de laatste ronde tijdens een hoofdgerecht wordt gedaan, dit zullen we opnemen met het team zodat we dit soort situaties in het vervolg kunnen voorkomen.
Ook verbaasd het ons te horen dat er 10 man personeel aanwezig was op deze avond, aangezien er maar 4 man op het rooster staan.
Hopelijk tot ziens bij STAN
Groet Tania &CO

Azzie

Aanrader, hele mooie nieuwe locatie, prachtig ingericht. Wij hadden de sunday brunch met 2 kids, eten was heerlijk en personeel heel vriendelijk.

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Bedankt Azzie, fijn te horen dat de brunch naar wens was!
groet Tania&CO

Lisanne van Bunderen

Wat is het mooi geworden! Heel fijne plek, heerlijk eten en fijne bediening. Ik kom zeker terug!

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Dankjewel, we zijn zelf ook heel blij :)
Groet Tania&CO

Suzanne Klomp

Ik heb al een aantal een bezoek gebracht aan Stan&Co in Amsterdam en zal dit zeker met regelmaat blijven doen - wat een super fijne plek. Naast dat het beeldschoon van binnen is, is de bediening...

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Wat fijn om te horen Suzanne, bedankt voor je review! Wij hopen je ook nog vaak te zien :)
Tania &CO