Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Gerard

Vriendelijke ontvangst, naar de gereserveerde tafel begeleid met een ontvangstkaartje.

Robyn

Goed, was een leuke high tea met lekkere thee en eten. nog een lekkere cocktail aan het einde besteld. hapjes waren wel wat simpel maar prima bereid.

Bob Oudshoorn

Uitstekend

Peter

Prettige gastvrije ontvangst

Yasmin

Je voelt je er welkom. Enorme gastvrijheid.

Lily Berndsen

Geweldig

jnachtegaal@ziggo.nl

Een dikke 10... Wij hadden een babyshower in de vorm van een high tea alles was perfect geregeld, Zelfs toen iemand van de groep op het laatst pas melde dat ze vegan was werd het direct aangepast.... Een dikke 10... Wij hadden een babyshower in de vorm van een high tea alles was perfect geregeld, Zelfs toen iemand van de groep op het laatst pas melde dat ze vegan was werd het direct aangepast. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam . Geen haastig gedoe we mochten heerlijk rustig aan doen . En alle hapjes waren heerlijk. Een dikke 10 voor Stan&Co

Lily Berndsen-Tiggeler

Vandaag geluncht (3 personen) bij jullie tgv 40 jarig huwelijk. We kregen spontaan door jullie een glas prosecco aangeboden. Heel attent en ontzettend aardige bediening. We komen zeker een keer... Vandaag geluncht (3 personen) bij jullie tgv 40 jarig huwelijk. We kregen spontaan door jullie een glas prosecco aangeboden. Heel attent en ontzettend aardige bediening. We komen zeker een keer terug. En het eten was verrukkelijk. Hartelijk dank.