Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
8.5/10
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Supermooie locatie. burgers erg lekker maar de salades wat simpel en "plat"

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Hi, welke salade's heb je gegeten? Dan kunnen we daar mee aan de slag?
groet Tania &CO

Eline Gijselings

Heerlijkste Chardonnay die ik in jaren gedronken heb en de vriendelijkste bediening van heel Amsterdam. En dat allemaal tenmidden van het creatieve hart van Capital C .

Mooi restaurant. Lekker eten. En vriendelijke bediening.
Mooi restaurant. Lekker eten. En vriendelijke bediening.
Een minpunt was dat 2 van de 4 personen van ons gezelschap hun hoofdgerecht veel later kregen. En ook de extra bestelde friet kwam niet. Die is wel van de rekening afgehaald.

Nino

Super aardig personeel en snelle service! En uiteraard een heel erg mooi pand!

Prettige ontvangst en bediening, geslaagde avond

Connie Verheijen

Positieve eerste ervaring met Stan&Co! We zijn altijd op zoek naar leuke eet adresjes als we vanuit Limburg weer eens richting onze hoofdstad gaan! En deze viel zeker niet tegen! Lekker voorgerecht... Positieve eerste ervaring met Stan&Co! We zijn altijd op zoek naar leuke eet adresjes als we vanuit Limburg weer eens richting onze hoofdstad gaan! En deze viel zeker niet tegen! Lekker voorgerecht van krokante kip, een super malse black angus steak en een nog lekkerder nagerecht, de Stan's snckr! Afgemaakt met vriendelijk personeel, lekkere drankjes, een mooie locatie en heerlijke muziek! Enigste minpuntje, maar dat is denk ik persoonlijke smaak. Ik vond de gegrilde groenten wat aan de harde kant, maar de frietjes daarentegen waren weer superlekker! Wij komen vast nog eens terug!

Sasja

Gezellige ruimte, aardige mensen, heerlijk eten

Jamie

Matig. De sfeer en aankleding is super! Het kaartje op de tafel geeft een extra punt! De bediening is ook erg vriendelijk. Helaas hebben wij langer dan een uur op ons eten moeten wachten, waarna 1... Matig. De sfeer en aankleding is super! Het kaartje op de tafel geeft een extra punt! De bediening is ook erg vriendelijk. Helaas hebben wij langer dan een uur op ons eten moeten wachten, waarna 1 gerecht ook nog eens niet helemaal goed is gegaan. Dus je snapt wel EN honger EN daarna weer wachten omdat het ongezellig is als de rest al gaat eten. Het kan gebeuren, maar vandaar echt een 7. Het eten zelf was lekker, niet heel bijzonder. Althans de gnocchi. Ik vernam dat de vleesgerechten wel lekker waren. De toetjes daarentegen waren super!

Stephanie

Lekker eten, goede kaart en leuke bediening. Hip ingericht. Leuke plek!