Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
8.5/10
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Maxime

Goed! Aardige bediening, lekker eten en een erg mooie inrichting en leuke sfeer!

Diner met collega's. Prettige ambiance, stoelen zijn comfortabel. Leuke gerechten, wel net te veel zout hier en daar.

Prachtig interieur, vriendelijke bediening en een mooie kaart. Eten was goed!

Maud

Na mijn diploma uitreiking zijn wij met de hele familie gaan eten bij stan&co. Een ontzettend gezellig restaurant, waar de sfeer door de aankleding en inrichting goed wordt neergezet. Vriendelijk... Na mijn diploma uitreiking zijn wij met de hele familie gaan eten bij stan&co. Een ontzettend gezellig restaurant, waar de sfeer door de aankleding en inrichting goed wordt neergezet. Vriendelijk persoon hielp ons en het eten was heerlijk. Pluspunt aan dit restaurant is dat je ook ‘s middags alle gerechten van de kaart kan kiezen en dus niet gelimiteerd bent aan tijden op de kaart. Wij hebben een heerlijke middag gehad!

Goed! Goeie lunchkaart!

Pieter Leek

Mooie bar/restaurant met moderne uitstraling. Fijne cocktails en eten.

Lekker eten en een gezellige sfeer!!

Het restaurant ziet er gaaf uit, het eten is meer dan prima en de service is uitstekend.

Tweede keer bezocht. De vorige keer waren ze nog niet zo lang open en dan mogen foutjes nog. Die zouden er nu toch uit moeten zijn. Gerecht vergeten en vervolgens is de vis die gebracht wordt half... Tweede keer bezocht. De vorige keer waren ze nog niet zo lang open en dan mogen foutjes nog. Die zouden er nu toch uit moeten zijn. Gerecht vergeten en vervolgens is de vis die gebracht wordt half gaar. Drankjes moet twee keer om gevraagd worden. De biefstuk is waanzinnig goed, de friet bremzout. Bediening wel aardig.

Ronald

Uitsteken gegeten met vriendelijke en attente bediening op een verrassende locatie.

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Bedankt voor je review. We hopen jullie snel weer te zien!