Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Prima, het eten was uitstekend. Mooie zaak en personeel zeer attent.

Ringenaldus

Wij hebben heerlijk gegeten, met zeer vriendelijke bediening, jammer dat we in het Engels moesten praten.

J. Maas

De ontvangst en bediening waren heel prettig. De open ruimte en sfeer sprak ons bijzonder aan. De prijs/kwaliteitsverhouding van de maaltijden was echt boven verwachting goed. Kortom: wij komen heel... De ontvangst en bediening waren heel prettig. De open ruimte en sfeer sprak ons bijzonder aan. De prijs/kwaliteitsverhouding van de maaltijden was echt boven verwachting goed. Kortom: wij komen heel graag nog eens terug en zullen dit bericht zeker verder in onze netwerken verspreiden.

Marcel

Vriendelijke bediening, erg goed eten, betaalbare prijzen

Jeremy

Druk maar erg gezellig! Eten was goed echter de burger zonder kaas kwam toch met kaas

Heerlijk gegeten! Vriendelijke snelle bediening!

Jan van vloten

Goede service , vriendelijke bediening top ga zo door!

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Fijn, bedankt!

Goede sfeer, fijne bediening en prima eten

Ik was super blij dat ik voor Stan&Co Amsterdam gekozen had. Wat een mooie ruimte. Ik ben ook in Arnhem en Utrecht geweest en Amsterdam is ook top. Ik was met mijn man, opa en 3 kids van 10 tot 13... Ik was super blij dat ik voor Stan&Co Amsterdam gekozen had. Wat een mooie ruimte. Ik ben ook in Arnhem en Utrecht geweest en Amsterdam is ook top. Ik was met mijn man, opa en 3 kids van 10 tot 13 jaar en iedereen had iets anders gekozen (ook van de lunch kaart). Heerlijk flexibel. Volgende keer kom ik om te dansen op zaterdagavond!!