Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Amber

Ontzettend vriendelijke bediening waarvan je voelt dat ze oprecht met je zijn. Mijn vriendin werd niet lekker en de gastvrouw stond gelijk klaar om haar er weer bovenop te helpen. Tussendoor nog... Ontzettend vriendelijke bediening waarvan je voelt dat ze oprecht met je zijn. Mijn vriendin werd niet lekker en de gastvrouw stond gelijk klaar om haar er weer bovenop te helpen. Tussendoor nog meerdere malen gevraagd of ze zich al beter voelde, dat waardeerden we erg. Lekker eten en meer dan ruime keuze.

Dirk H.

Zeer prettige en dynamische omgeving, heerlijk eten

Lyan

Heerlijke high tea gehad met fijne bediening.

Esther

Vriendelijke bediening, mooi interieur en fijne sfeer

Moniek

Ik had aangegeven dat we niet lang konden eten en toen mochten we als eerste bestellen en het was heel snel opgediend! Super service

Ines

Voorgerecht was ok, hoofdgerecht was inspiratieloos, vreemde combinatie en niet erg smaakvol, lang moeten wachten op onze gerechten, bediening was niet echt top, personeel had niet veel aandacht... Voorgerecht was ok, hoofdgerecht was inspiratieloos, vreemde combinatie en niet erg smaakvol, lang moeten wachten op onze gerechten, bediening was niet echt top, personeel had niet veel aandacht voor onze tafel.

Mo

Super mooi van binnen! Maar helaas niet “schoon”. Haren op de banken en veel stof op de lampenkapjes boven de tafel. Tafel zelf eerste deel wel schoon maar tweede deel (waar ze iets meer hun best... Super mooi van binnen! Maar helaas niet “schoon”. Haren op de banken en veel stof op de lampenkapjes boven de tafel. Tafel zelf eerste deel wel schoon maar tweede deel (waar ze iets meer hun best voor moeten doen om erbij te komen) totaal niet schoon. Het personeel staat gezellig bij de bar en de keuken te kletsen maar zien daardoor de gasten niet die iets willen bestellen. Allover een prachtige locatie maar helaas door de hygiene en het vriendelijke doch niet alerte personeel niet perse een aanrader.

saskia roorda-heinen

Leuk

Michael Sanchez

Goed, alleen moest mijn veggie burger terug sturen omdat die was verbrand.

Natascha Julián - Horsky

Heel goed!!!