Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Lily Berndsen

Geweldig

jnachtegaal@ziggo.nl

Een dikke 10... Wij hadden een babyshower in de vorm van een high tea alles was perfect geregeld, Zelfs toen iemand van de groep op het laatst pas melde dat ze vegan was werd het direct aangepast.... Een dikke 10... Wij hadden een babyshower in de vorm van een high tea alles was perfect geregeld, Zelfs toen iemand van de groep op het laatst pas melde dat ze vegan was werd het direct aangepast. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam . Geen haastig gedoe we mochten heerlijk rustig aan doen . En alle hapjes waren heerlijk. Een dikke 10 voor Stan&Co

Lily Berndsen-Tiggeler

Vandaag geluncht (3 personen) bij jullie tgv 40 jarig huwelijk. We kregen spontaan door jullie een glas prosecco aangeboden. Heel attent en ontzettend aardige bediening. We komen zeker een keer... Vandaag geluncht (3 personen) bij jullie tgv 40 jarig huwelijk. We kregen spontaan door jullie een glas prosecco aangeboden. Heel attent en ontzettend aardige bediening. We komen zeker een keer terug. En het eten was verrukkelijk. Hartelijk dank.

Gerard

Heerlijk gegeten, mooie ambiance, erg vriendelijke bediening

Prima!! Heerlijk eten leuke bediening mooie locatie

Bea

Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige locatie.

Gezellig en goed restaurant

Stanley R. Hercules

Zeer vriendelijke ontvangst, plaatsen zoals besproken, nette bediening, geen dwang om snel iets te bestellen, goede menukaart ( echt voor elck wat wils"), zeer gezellige ruimten, een saxofonist die... Zeer vriendelijke ontvangst, plaatsen zoals besproken, nette bediening, geen dwang om snel iets te bestellen, goede menukaart ( echt voor elck wat wils"), zeer gezellige ruimten, een saxofonist die live extra sfeer bracht, schone toiletten, prijs/kwaliteit: ook prima!
Wij waren met z'n vieren: mijn vrouw, dochter, schoonzoon en ik. Unaniem vonden wij het allemaal prima, en in combinatie met het bezoek aan Carré (loopafstand 700 m.) helemaal top!

L

Over algemeen goed alleen 1 gerecht kwam stuk later dan de anderen, we waren met zijn 5-en

Irene Jacobs

Heel goed.