Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
8.5/10
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Charlotte

Lekker gegeten alleen de bediening maakte fouten met onze drankjes en ons eten kwam niet gelijk waardoor we bijna te laat waren in Carré en heel snel moesten eten.. er werd niets aan gedaan dat was... Lekker gegeten alleen de bediening maakte fouten met onze drankjes en ons eten kwam niet gelijk waardoor we bijna te laat waren in Carré en heel snel moesten eten.. er werd niets aan gedaan dat was ook een beetje vreemd. Beetje rommeltje met lekker eten dus.. 😂

Isabella

Trendy en gezellige inrichting, goede muziek en vriendelijke bediening. Startend met een cocktail en goede wijn waren onze verwachtingen hoog. Met het hoofdgerecht werden deze verwachtingen... Trendy en gezellige inrichting, goede muziek en vriendelijke bediening. Startend met een cocktail en goede wijn waren onze verwachtingen hoog. Met het hoofdgerecht werden deze verwachtingen waargemaakt, maar met een mislukt toetje en een matige koffie was de afsluiter wat teleurstellend. Jammer dat de kwaliteit van de producten zo wisselend is! Voor een wijntje en een borrelhapje komen wij zeker terug, maar voor koffie en zoetigheid gaan we toch naar een ander plekje.

Ionela Mihalcea

Just basic, nothing special. I will recommend just because is a nice location, but the service needs to improve.

Mariska

Super bediening en gezellig gegeten.

Bulu Brands

Heerlijk eten, prachtige ambiance! Personeel is heel divers, super leuke mensen, helaas 1 super onvriendelijke dame!

Eten was goed, bediening kan beter. Bij binnenkomst werden we niet opgevangen. Beneden waren ze alles aan het inrichten voor een feest, waardoor alle aandacht verloor aan de gasten die kwamen eten.... Eten was goed, bediening kan beter. Bij binnenkomst werden we niet opgevangen. Beneden waren ze alles aan het inrichten voor een feest, waardoor alle aandacht verloor aan de gasten die kwamen eten. We moesten zelf op zoek naar iemand. Toen we eenmaal zaten duurde het wel 20 minuten voordat we een drankje kregen. Toen we er iets van zeiden hielpen ze ons daarna wel goed verder. Bediening dacht wel dat ze alles waren.

M. Hoolt

Modern en gezellig huiselijk interieur, vriendelijke en rustige bediening, heerlijk eten.

Ine

Héérlijk gegeten! Service was goed. Echt een aanrader.