Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
8.5/10
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Lekker gegeten. Doorgegeven dat we naar voorstelling Carré moesten. Was geen probleem.

Linda Masselink

De high tea was top!

Anne-Marie van Kleef

Zeer goed. We hadden erg weinig tijd en daar werd goed rekening mee gehouden.

Douwe Minkema

Prima als in even nog wat eten voor de voorstelling in Carré

Mooi restaurant, leuke inrichting, erg lekker eten en aardige bediening

Willem van Dinteren

Erg gastvrij ontvangen. Fijne bediening. We hadden de vegetarische bloemkool en de parelgort genomen. Erg verrassend qua presentatie en heerlijk van smaak. Daarentegen was het dessert, mont... Erg gastvrij ontvangen. Fijne bediening. We hadden de vegetarische bloemkool en de parelgort genomen. Erg verrassend qua presentatie en heerlijk van smaak. Daarentegen was het dessert, mont blanc, een deceptie. Een bord vol verkruimelde merengue met spaghetti slierten van een soort chocolademousse die an sich erg lekker was maar al bij al was het geheeleen droge en zoete aangelegenheid en zag er niet representabel uit.

Mooi interieur, vriendelijke bediening.

luc drouen

Heerlijk relaxte omgeving, goede bediening en lekker eten

Jacqueline

Heerlijk eten en een fantastische bediening. We waren aangenaam verrast!

Charlotte

Lekker gegeten alleen de bediening maakte fouten met onze drankjes en ons eten kwam niet gelijk waardoor we bijna te laat waren in Carré en heel snel moesten eten.. er werd niets aan gedaan dat was... Lekker gegeten alleen de bediening maakte fouten met onze drankjes en ons eten kwam niet gelijk waardoor we bijna te laat waren in Carré en heel snel moesten eten.. er werd niets aan gedaan dat was ook een beetje vreemd. Beetje rommeltje met lekker eten dus.. 😂