Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Azzie

Aanrader, hele mooie nieuwe locatie, prachtig ingericht. Wij hadden de sunday brunch met 2 kids, eten was heerlijk en personeel heel vriendelijk.

Lisanne van Bunderen

Wat is het mooi geworden! Heel fijne plek, heerlijk eten en fijne bediening. Ik kom zeker terug!

Suzanne Klomp

Ik heb al een aantal een bezoek gebracht aan Stan&Co in Amsterdam en zal dit zeker met regelmaat blijven doen - wat een super fijne plek. Naast dat het beeldschoon van binnen is, is de bediening...

Reactie Stan & Co Amsterdam:

Wat fijn om te horen Suzanne, bedankt voor je review! Wij hopen je ook nog vaak te zien :)
Tania &CO

hallo

Heel goede bediening en heerlijk eten. Ook gezellige weekendsfeer door de DJ met chille muziek (niet te overheersend)

Fijn dat je van de DJ genoten hebt. hopelijk tot snel! Tania &CO

We had a great dinner, lovely staff and great service! Loved the chicken! Also the interior looks amazing! Overall a great experience and would love to come back! :)

We Would love to have you back as well! ^Tania &CO

Aernoud

Heerlijk gegeten, mooi pand, originele kaart, allen dessertkaart is een beetje beperkt.
Echte aanrader!

Reactie Stan & Co Amsterdam:

Bedankt voor je feedback!
groet Tania &CO

Esther Ribadeneira

Great! Great quality and service.

Reactie Stan & Co Amsterdam:

Thank you so much for this.
regards,
Tania &C)

Susanne

Mooie inrichting, vriendelijk personeel, snelle service, simpel maar heerlijke lunch.

Reactie Stan & Co Amsterdam:

Bedankt Suzanne, fijn dit te horen
Groet Tania&CO

bas groenenberg

Op zich prima. Lekker gegeten en aardig personeel. Wel voelden we ons 'opgejaagd'. Alles stond misschien te snel op tafel, wijn werd te snel bijgevuld en obers liepen steeds langs onze tafel; het...

Reactie Stan & Co Amsterdam:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons van deze feedback te voorzien, dat is heel waardevol voor ons.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je opgejaagd voelt, ook al is het rustig. We gaan hier zeker aan werken!

Stani

Leuk