Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
8.5/10
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Heerlijk gegeten! Vriendelijke snelle bediening!

Jan van vloten

Goede service , vriendelijke bediening top ga zo door!

Fijn, bedankt!

Goede sfeer, fijne bediening en prima eten

Ik was super blij dat ik voor Stan&Co Amsterdam gekozen had. Wat een mooie ruimte. Ik ben ook in Arnhem en Utrecht geweest en Amsterdam is ook top. Ik was met mijn man, opa en 3 kids van 10 tot 13... Ik was super blij dat ik voor Stan&Co Amsterdam gekozen had. Wat een mooie ruimte. Ik ben ook in Arnhem en Utrecht geweest en Amsterdam is ook top. Ik was met mijn man, opa en 3 kids van 10 tot 13 jaar en iedereen had iets anders gekozen (ook van de lunch kaart). Heerlijk flexibel. Volgende keer kom ik om te dansen op zaterdagavond!!

Maud

Gezellig, sfeervol restaurant op een goede locatie, in de buurt van Carré. Prettige ontvangst met zelfs een persoonlijke boodschap, geschreven op een kaart die op tafel stond. Eten is erg goed,... Gezellig, sfeervol restaurant op een goede locatie, in de buurt van Carré. Prettige ontvangst met zelfs een persoonlijke boodschap, geschreven op een kaart die op tafel stond. Eten is erg goed, gevarieerde kaart. En last but not least, een zeer goede bediening. Aardig en attent personeel! Kortom Stan & co. is een aanrader. Wij komen zeker terug!

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Fijn om te horen Maud, tot snel!

Bediening was top! eten vrij vet en weinig groenten of je vis, burger oid nam. muziek was keihard vanaf 21 uur zodat we bijna moesten schreeuwen om elkaar te verstaan! Echt nooit meer en ik zal deze... Bediening was top! eten vrij vet en weinig groenten of je vis, burger oid nam. muziek was keihard vanaf 21 uur zodat we bijna moesten schreeuwen om elkaar te verstaan! Echt nooit meer en ik zal deze tent dan iedereen ontraden!

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Bedankt voor het invullen van de review. Wat jammer om te horen dat de avond niet naar wens was! Heb je aangegeven bij de bediening wat er mis was, zodat we er wat aan konden doen? Op vrijdag en... Bedankt voor het invullen van de review. Wat jammer om te horen dat de avond niet naar wens was! Heb je aangegeven bij de bediening wat er mis was, zodat we er wat aan konden doen? Op vrijdag en zaterdag hebben we inderdaad een DJ vanaf 21u, maar het is zeker niet de bedoeling dat deze keihard staat. Hopelijk wil je ons nog een tweede kans geven. Groet Tania

Superleuk! Leuke inrichting, heerlijk eten en klein maar mooi gebaar door persoonlijke wens op kaartje op tafel! Je voelt je welkom!

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Fijn om te horen, daar doen we het voor!

Leuk ingerichte tent. Valentijnsmenu genomen maar dit kwam als eens soort lopende band werk over. Kregen soms geen of maar een halve uitleg. Welkoms drankje liet erg lang op zich wachten. Zodra we... Leuk ingerichte tent. Valentijnsmenu genomen maar dit kwam als eens soort lopende band werk over. Kregen soms geen of maar een halve uitleg. Welkoms drankje liet erg lang op zich wachten. Zodra we uit waren gegeten stond er binnen 5 min alweer de volgende gang voor onze neus. O ja en hoofdgerecht was gedeeltelijk koud. Muziek was niet echt geschikt voor op een romantisch avondje.

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Beste Ralf, Wat jammer dat jullie Valentijnsdiner niet geheel naar wens was. Juist met een menu proberen we af te stappen van de normale kaart, waardoor dit zeker geen lopende band werk zou... Beste Ralf, Wat jammer dat jullie Valentijnsdiner niet geheel naar wens was. Juist met een menu proberen we af te stappen van de normale kaart, waardoor dit zeker geen lopende band werk zou moeten zijn! Zonde! Ik ga dit met het team bespreken. Heb je het aangegeven bij de bediening dat het eten koud was en te snel kwam? Hopelijk wil je ons nog een nieuwe kans geven. Als je laat weten of je nog een keer komt op sales.amsterdam@stan-co.nl krijg je van ons het eerste drankje van het huis. groet Tania

Nadine

Goed! Eerst was er wat gedoe over dat we een Vega menu wilden, maar uiteindelijk werd dat heel goed opgelost :)

Fijn om te horen!

Monique

Eten en inrichting en sfeer top! Maar die bediening...en dat zou t afmaken! Ze snapte er echt niks van...kent de wijnen niet...moest zelf de fles openmaken (schroefdop!!) Want kon ze niet waardoor... Eten en inrichting en sfeer top! Maar die bediening...en dat zou t afmaken! Ze snapte er echt niks van...kent de wijnen niet...moest zelf de fles openmaken (schroefdop!!) Want kon ze niet waardoor ik in mijn vinger sneed! Gewoon ergerlijk en gênant.. en water op tafel had ook leuk geweest (stond wel op rekening later??) . Ze zei ook rare dingen.

Reactie STAN&CO Amsterdam:

Wat jammer om te horen dat het meisje in de bediening het niet zo goed deed. Waar heb je gezeten? Dan kunnen wij met haar aan de slag. Hopelijk willen jullie ons nog een tweede kans geven. Als je... Wat jammer om te horen dat het meisje in de bediening het niet zo goed deed. Waar heb je gezeten? Dan kunnen wij met haar aan de slag. Hopelijk willen jullie ons nog een tweede kans geven. Als je laat weten op sales.amsterdam@stan-co.nl wanneer je langskomt, dan zorgen wij voor een fles wijn van het huis (die zal ik persoonlijk voor je inschenken!)