Wat vond je van de prijs/kwaliteit verhouding?
Wat vond je van de inrichting?
Hoe waren de drankjes?
Wat vond je van de gerechten?
Hoe heb je de sfeer ervaren?

Sarah de Winter

Heel positief! Lekker eten, prachtig restaurant en hele vriendelijke bediening

Annie

High tea was gezellig! ambiance is top, vriendelijke personeel! Rekening gehouden wat wij wilden, wij hebben zeer genoten! Dit was ons tweede bezoek.

Lotte

Goed! Leuke bediening, goede keuken, mooie zaak, lekker eten!

Amber

Stan &Co was 5 jaar geleden de place to be. Een hip restaurant met goed eten. Dat is nu niet meer zo.

De verwachting was hoog, andere Stan&Co's zijn namelijk fantastisch, ik noem maar Utrecht en Arnhem al voorbeeld.
Helaas zijn we nu teleurgesteld. We zijn erg goed en vriendelijk behandeld, maar ze stonden totaal los van de keuken en wisten niet eens welke ingredienten er worden gebruikt.
Het eten was ook vrij matig. Een medium rare steak dat nauwelijks te kauwen was.
Kortom, er moet weer een balans komen tussen die hippe bedoening en goed eten. Meer focussen op het voedsel zou al een stap vooruit zijn. deze ervaring is namelijk zonde.

Pascalle

Vriendelijk personeel en lekker eten

Sandra

Gezellige locatie, mooi interieur en vriendelijk personeel. Heel lekker gegeten, een aanrader! Samen met mijn dochter heb ik een ontspannende avond gehad.

Amina Achahbar

Heerlijke vegetarische burger gegeten. Goede service en leuke plek om te lunchen of dineren. Zeker voor herhaling vatbaar!

Mer

Heel prettig, lekker eten, goede muziek, mooie setting

Anouk Ligthart

Heel goed, heerlijke high tea gehad met verrassende broodjes.

Lisanne

Super eten, service en sfeer. Mensen zijn enthousiast en doen graag een stapje extra.