Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Familie v.d. Wetering

Positief. We zijn tevreden over het eindresultaat.
Wel vonden we het erg prijzig.

Goed, ook langsgeweest.

- Keuze beperkt - we waren op zoek naar zwart, maar dat is niet verkrijgbaar.
- Keuze beperkt - we waren op zoek naar zwart, maar dat is niet verkrijgbaar.
- Ik vond het persoonlijk niet prettig gelijk een nieuwsbrief te ontvangen met een kortingsactie. Dat zou ik niet naar klanten sturen die net betaald hebben.
- Interne communicatie was niet helemaal goed (verlichting vergeten) maar daar hadden wij als klant geen last van.
- Foto hoeven we niet te sturen, we zagen onze trap al voorbijkomen in de nieuwsbrief ;-)

Astrid

Van het telefonisch contact, tot bezoek vertegenwoordiger Kevin tot de uiteindelijke plaatsing ben ik zeer tevreden. Kevin dacht mee en totaal niet opdringerig zoals sommige andere trap renovatie... Van het telefonisch contact, tot bezoek vertegenwoordiger Kevin tot de uiteindelijke plaatsing ben ik zeer tevreden. Kevin dacht mee en totaal niet opdringerig zoals sommige andere trap renovatie bedrijven dat je gelijk akkoord offerte moet geven.
Ondanks de Corona maatregelen kun de plaatsing gelukkig doorgaan. Zelf mijn oude trap bekleding verwijderd (telefonisch nog wat tips van Jan gehad want hulptroepen had ik door de maatregelen niet). Alles keurig netjes afgewerkt en achter gelaten.
Super blij mee. Er zijn mss bedrijven die het goedkoper kunnen maar dan vraag ik mij af wat voor kwaliteit en service je krijgt. Heb meerdere offertes aangevraagd en met goed gevoel gekozen voor Stairz. Blij met de keuzen vintage grijs geborstelde treden en witte stootborden.

Service
Aardig
Prijs/kwaliteit verhouding

Nvt

Frank van der Meide

Prachtige trap van goede kwaliteit

Duidelijke communicatie

Kleine punten, maar toch: exactere starttijd, of sms 15 min van te voren bijvoorbeeld. En handig om aan het begin een tijdsindicatie voor plaatsing te geven

P. de Jong

Zeer goed,

Werkt heel secuur en netjes,
Zeer goed advies gekregen.

kempers

Uitstekende service

Klantvriendelijk

Fam. Cortjens

In een woord geweldig!

Helder en duidelijk.

Onze eerste indruk was heel goed. De uiteindelijke uitvoering (waar het om gaat) viel ons tegen.
De eerste monteur kwam gehaast binnen met de mededeling dat hij uiterlijk om 13 uur weer weg moest omdat hij met zijn dochtertje naar de tandarts moest (Brabant). Het regende en zijn werktent was tijdens de carnaval kapot gegaan en de vervangende tent bleek ook niet goed te zijn. Hij nam geen tijd om uit te leggen hoe hij te werk zou gaan en maakt een zeer gestreste indruk. Uiteindelijk vertrok hij al om kwart voor 12 met de mededeling dat hij zeiknat was geworden en dat hij de rest van de traptreden thuis in zijn garage zou zagen. Hoe is het mogelijk dat op de eerste dag een monteur komt die halverwege de dag al weg moet en ons huis met een puinhoop achterlaat? Afgezaagde treden en overal zaagsel, ook op de vloerbedekking, die WIJ gelukkig nog net konden afdekken voor hij begon met het zagen.
De volgende ochtend bleek hij ziek gemeld. Gelukkig, want deze zenuwslopende persoon wilden wij niet meer in huis. Gelukkig kwamen een dag later 2 monteurs die eerst vertelden hoe zij verder te werk zouden gaan en wel meteen aangaven dat het waarschijnlijk niet zou lukken in 1 dag. Na enige discussie over en weer zouden zij hun best doen en kijken hoe ver zij zouden komen. Eventueel het zaagwerk van de benedentrap doen en later terugkomen voor het bekleden hiervan. Uiteindelijk waren zij om half 4 klaar, helemaal klaar. Zij hebben heel hard doorgewerkt, compliment hiervoor.
Wij hebben wel de indruk dat door de combinatie van persoon 1 en de druk op dag 2 (eigenlijk dag 3) het geheel onder teveel druk is klaargestoomd en het resultaat is dan ook niet 100% naar onze zin. Ee stootbord sluit niet aan op de wang en een stukje lat naast de verlichting (ca. 2 cm) ontbreekt. Dit had gerepareerd kunnen worden die een ontbrekend kapje kwam monteren, maar hij zei: dan moet de traptrede vervangen worden en het stootbord ook en het zit muurvast. Wij zagen op dat moment af van breekwerk omdat wij gaan vertrouwen hebben in afbraak en herstel.
Daarnaast zat er her en der siliconen waar erg gemakkelijk over gedaan werd, maar dat wel een probleem vormt voor het herstelwerk van de VELE beschadigingen door de schilder. Voor het schilderwerk zou het beter zijn geweest als Stairz het kitwerk pas na het herstelwerk van de schilder zou uitvoeren.
Dit is onze ervaring, beslist geen 100% positieve, waar wij gezien de mond tot mondreclame en de contacten met jullie in het voortraject wel op hadden gerekend.

Er was goed contact met het kantoor over het continueren van het werk aan de trappen en de tweede ploeg was een prima koppel om in ons huis aan het werk te hebben.

Als een planning niet gehaald kan worden door Stairz is het beter om vooraf te overleggen met de klant of de klus eventueel uitgesteld kan worden. Zie onze ervaring. Het voelt voor ons als klant... Als een planning niet gehaald kan worden door Stairz is het beter om vooraf te overleggen met de klant of de klus eventueel uitgesteld kan worden. Zie onze ervaring. Het voelt voor ons als klant niet goed als een klus, waarvoor 3 dagen nodig zijn, in anderhalve dag wordt uitgevoerd.

M. Borg

Vriendelijk, duidelijke afspraken die zowel door de verkoper als de uitvoering zijn nagekomen.

Netjes vriendelijk helder.

Heb zelf de verlichting aangepast naar aan/uit met schakelaar. Knipperfunctie is voor ons zinloos en storend. Was kleinigheid om dit te realiseren.

Kaandorp

Vanaf bezoek showroom tot oplevering van de trap is de planning, het bezoek thuis, de uitleg en offerte, opdracht, de (e-mail) communicatie en realisatie van een prachtige trap prima en uiterst... Vanaf bezoek showroom tot oplevering van de trap is de planning, het bezoek thuis, de uitleg en offerte, opdracht, de (e-mail) communicatie en realisatie van een prachtige trap prima en uiterst plezierig verlopen.

Alle aspecten waren zoals je het graag wilt!

Korn

Heel Goed