Deskundigheid

Miranda van Leerdam

In 1 woord PERFECT!

Verstand van zaken

C. van den Berg

Mooie trappen geplaatst zag er goed uit. Totdat mijn zoon met de stofzuiger van de trap viel. Zoon had niet in de trap zat echter een lelijke deuk/ beschadiging. Ja wat nu. Stairs gebeld, zij hadden... Mooie trappen geplaatst zag er goed uit. Totdat mijn zoon met de stofzuiger van de trap viel. Zoon had niet in de trap zat echter een lelijke deuk/ beschadiging. Ja wat nu. Stairs gebeld, zij hadden wel iets. de plek was te repareren. een afspraak was snel gemaakt. Met 20 min was de beschadiging gerepareerd en niet meer te zien. kosten nihil. gelukkig een nieuwe trede kost 400 euro dus dit was een mooie oplossing. goed en goedkoop

luisteren naar wat je wil en geven gedegen advies en denken in oplossingen

niet iets wat ik zo kan opnoemen

Piet van der Plas

Klantvriendelijk

Goede service

Wouter Nijmeijer

Zeer positief en uitstekende dienstverlening

Service en nakomen van afspraken

Rien Broekhuisen

Het probleem goed oplossen

Mail beter in de gaten houden

Lagrand

Geweldige monteur

De monteur, in ons geval Marco, was werkelijk fantastisch! Hij werkte rustig, netjes en secuur, was bijzonder vriendelijk en zelfs nog behulpzaam, want ik had de dag ervoor mijn pols gebroken!

Communicatie is echt een aandachtspunt bij stairz. Ik had hier l over gelezen bij de recensies, maar heb het zelf helaas ook moeten ervaren. Terugbellen lijkt moeilijk te zijn en afspraken die... Communicatie is echt een aandachtspunt bij stairz. Ik had hier l over gelezen bij de recensies, maar heb het zelf helaas ook moeten ervaren. Terugbellen lijkt moeilijk te zijn en afspraken die uitgebreid met de verkoper gemaakt zijn blijken uiteindelijk onbekend te zijn bij de monteur. Gelukkig hadden wij een heel fijne monteur die heeft echt veel goedgemaakt. Maar dat communicatieve punt wekt wel irritatie. Hopelijk gaat stairz hier iets mee doen. Ik ben benieuwd, want ik heb van de week gebeld over een lat die loslaat op de trede van de boventrap. Ik zou volgende week teruggebeld worden. Op mijn vraag of dat ook echt gaat gebeuren kreeg ik als antwoord “u kan mij toch altijd weer bellen?”??

Y. Janssen

Prettige verkoop zonder fratsen

Duidelijk gesprek, achteraf betalen.

Even telefonisch informeren als de monteur is geweest om te vragen of alles naar wens is.

Familie J van den Burg

Eerst gesprek gehad.
De trap uitgezocht.
Door duidelijke uitleg en voorbeelden waren we er snel uit hoe onze trap eruit zou moeten komen te zien.
De monteur heeft zeer goed werk...
Eerst gesprek gehad.
De trap uitgezocht.
De monteur heeft zeer goed werk geleverd.
Het ziet er fantastisch uit.
We zijn zeer blij met de trappen en blij dat we het bij stairz hebben gedaan.

Zeer duidelijk bij de uitleg.
Prima vakman die de trap heeft gerenoveerd.

Zou het niet weten

Fam dijns

Fantastische mensen

Vakmensen

Monique Olthof

Zeer goed!

Heldere communicatie en komen afspraken na.

Geen, alles was perfect geregeld en gemonteerd.