Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Kaandorp

Vanaf bezoek showroom tot oplevering van de trap is de planning, het bezoek thuis, de uitleg en offerte, opdracht, de (e-mail) communicatie en realisatie van een prachtige trap prima en uiterst... Vanaf bezoek showroom tot oplevering van de trap is de planning, het bezoek thuis, de uitleg en offerte, opdracht, de (e-mail) communicatie en realisatie van een prachtige trap prima en uiterst plezierig verlopen.

Alle aspecten waren zoals je het graag wilt!

Korn

Heel Goed

Mooi vakwerk afleveren

Prima, snel en vakkundig

prima voorlichting en uitleg

Voor zowel de schuifdeuren (kast) als het
plaatsen van de nieuw trap, helaas slechte ervaring met STAIRZ. Met name gebrek aan professionele communicatie na fouten van hun kant.

Monteurs vriendelijk.

Administratie beter op orde hebben, leveringen checken voorafgaand aan afspraken, geen technische toezeggingen doen als je deze niet waar kan maken.

Reactie STAIRZ BV:

Beste Philou,
Beste Philou,
Wat jammer dat je ervaring met ons bedrijf niet is geweest wat je verwacht had. We hebben dit intern besproken en moeten helaas concluderen dat wij hier te kort geschoten hebben. Helaas zijn wij ook mensen en worden fouten gemaakt. Wij proberen echter ten alle tijde dit direct en zonder te veel oponthoud te herstellen en staat het resultaat voor ons voorop.
Voor zover ik begrepen heb is dit ook uiteindelijk naar wens opgeleverd. Wij wensen je ondanks de hobbelige levering alsnog veel plezier met je aankoop.
Robert de Kuyper
Directeur Stairz

Prima! Duidelijk, goede informatie en prettig contact. Adequaat handelen en communiceren als er onverwachte problemen zijn .

zie boven

iets meer begeleiding bij het inzetten van iemand die opgeleid wordt, dan leren ze ook te horen dat de klant soms andere ideeƫn heeft en dat je er in onderling overleg ook uit kunt komen.

Terpstra

Overzichtelijke showroom, aardig personeel, goede service, prima plaatsing.

Showroom, duidelijke uitleg, afspraak vast.

Monteur op de hoogte brengen van betalings wijze. Pin apparaat was niet aanwezig.

Menkveld

In een woord: vakwerk! Uitermate tevreden met het advies vooraf. Uitgebreid gesprek en daarna aan huis nog een keer alle mogelijkheden uitgebreid besproken en beslissing genomen. De monteurs hebben... In een woord: vakwerk! Uitermate tevreden met het advies vooraf. Uitgebreid gesprek en daarna aan huis nog een keer alle mogelijkheden uitgebreid besproken en beslissing genomen. De monteurs hebben hun werk zeer minutieus gedaan. Dat werd bepaald niet afgeraffeld. Wij zijn nogal een pietje precies en doen het anders graag zelf, maar dit hadden we nooit beter kunnen doen en ook niet net zo goed. Echt vol lof over het werk van de jongens!

communicatie - heel precies werk afleveren

Marianne Kruijswijk

Zeer mooie trap gemaakt met uiterst vriendelijk en netjes personeel die dit gerealiseerd heeft. Top

Gewoon alles top geregeld en het leuke was ook nog twee bossen tulpen die bezorgd zijn als dank voor het vertrouwen!

W.Nijssen

Betrouwbaar- kundig en vriendelijk bedrijf

Tijdens eerste bezoek hele goede uitleg gekregen van de materialen en hoe ze te werk gaan

Baartman

Heel goed. Prima geholpen met uitzoeken e.d. Goed advies

Communicatie planning vakmanschap klantvriendelijk respectvol. Keurige werkmensenniet

Niet , prima bedrijf