Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Martin-ten Hoeve

Altijd vriendelijk en snel geholpen

Verlenen goede en snelle service

geen tips, alles werkt prima

T. Feijt

Zeer tevreden

Duidelijkheid

De smart stopcontact is niet gebruiksvriendelijk. De app vraagt nog extra ondersteuning. Teveel gedoe

Van Strijen Saenen

Goede uitleg en gastvrij ontvangst bij (onaangekondigd) bezoek aan de showroom. Bleek alleen bij de uitvoering, dat toch de latjes onder de tredes eraf moesten. Gelukkig heeft de uitvoerder de tijd... Goede uitleg en gastvrij ontvangst bij (onaangekondigd) bezoek aan de showroom. Bleek alleen bij de uitvoering, dat toch de latjes onder de tredes eraf moesten. Gelukkig heeft de uitvoerder de tijd die we daaraan kwijt waren, goed ingehaald de dag erna. Zit er prima op allemaal en ziet er puik uit!

Vriendelijke medewerkers
Kundige installatie
Flexibel (we moesten wat schuiven qua planning)

Latjes ;-)

Edwin Hendriks

Goede nette service

Netjes schoon,snel en precies!

Let goed op met trapliften

Fam Nagtegaal

Het bezoek aan de showroom en de traprenovatie zelf verliep uitstekend.
Het bezoek aan de showroom en de traprenovatie zelf verliep uitstekend.
Wij hebben vlak voor de renovatie een mail gestuurd over een kortingsactie waarop in eerste instantie niet werd gereageerd, dit bleek een misverstand en werd later door Kevin van Dijk prima opgelost!

Net werk geleverd

Kortingsacties niet sturen naar klanten die akkoord gegaan zijn met de offerte en dan niet in aanmerking komen voor de kortingsactie

Wil Schreutelkamp

Zeer goed. Fijne en mooie showroom. Uitstekende voorlichting. Leggen van vloer en de traprenovatie zijn goed uitgevoerd. Zijn dan ook heel tevreden over het eindresultaat.

De verkoper nam de tijd voor ons. Zowel in de showroom als tijdens het huisbezoek. Prettige manier van communiceren en het tonen van empathie.

Geen.

H. Janssen

Heel prettige uitleg in de showroom en voortreffelijk uitgevoerd.

Duidelijke uitleg en goede respons op vragen

Iets meer communicatie van monteurs

Rosman

Stairz Lisse

Keurige behandeling en afwerking

Tang

Zeer tevreden vanaf het begin tot het eind resultaat

Afspraken worden netjes nagekomen en werkzaamheden worden zeer netjes gedaan.

Zeer net en behulpzaam personeel

Huizer

Fijn 1e gesprek thuis gehad om de mogelijkheden voor de traprenovatie te bespreken. Vervolgens is de trap geplaatst volgens afspraak en op de afgesproken datum. Er is heel netjes gewerkt. We zijn... Fijn 1e gesprek thuis gehad om de mogelijkheden voor de traprenovatie te bespreken. Vervolgens is de trap geplaatst volgens afspraak en op de afgesproken datum. Er is heel netjes gewerkt. We zijn enorm blij met het resultaat. Van deze trap gaan we jaren plezier beleven!

Geleverde kwaliteit en klantvriendelijkheid.

Ga zo door!