Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

Fam Paap

Uitstekend

Prima vakmensen , werken zeer netjes, ruimen alles op en komen hun afspraken na.

Zou het niet weten

R v Schaik

Afspraak is afspraak ,goede communicatie

Geleende spullen terug in de bus plaatsen

Goed!

Kwaliteit product en montage.

Eenduidige offerte/opdracht

Roel Straver

Waar de concurrentie op agressieve wijze een prijs afgaf die de helft hoger lag, kregen wij bij Stairz vriendelijk en vrijblijvend advies.
Stairz heeft onze 2 trappen vakkundig gerenoveerd,...
Stairz heeft onze 2 trappen vakkundig gerenoveerd, die kunnen weer heel wat jaren mee. De timmerman heeft zeer secuur gewerkt en steeds alles netjes opgeruimd achter gelaten.

Vakmanschap en vriendelijkheid

Peter Looij

Vanaf begin, bezoek showroom, gesprek thuis, het afgeleverde werk goed gegaan. Monteur Tom, doet de aanleg zeer precies. Trappen nasr tevredenheid gemaakt.

Snelle reacties op mail. Zelf ook overleg voeren met de monteur is heel belangrijk. Werken zeer netjes en rustig.

Stairz

Via internet Stairz gevonden en telefonisch een afspraak gemaakt voor een consult. Dat ging snel en de uitleg bij ons thuis was prettig en duidelijk. Direct stalen erbij en keuze gemaakt.... Via internet Stairz gevonden en telefonisch een afspraak gemaakt voor een consult. Dat ging snel en de uitleg bij ons thuis was prettig en duidelijk. Direct stalen erbij en keuze gemaakt. Montageafspraak was ook snel gemaakt. Duurde door de drukte wel iets langer maar dat werd ook meteen duidelijk gemaakt. Was dus geen verrassing. De werkzaamheden zijn goed, netjes en snel uitgevoerd.

Duidelijk, persoonlijk en correct. Prettige mensen waarmee wij te maken kregen.

Levering trapleuning is wat vertraagd. Die informatie kregen we niet spontaan, maar pas bij navraag. Had de indruk dat dit kwam door verschillende communicatielijnen binnen Stairz

Fam. de Haas

Vakkundig advies, zowel vooraf bij het inmeten en uitkiezen, als door de installateur. Afspraken worden keurig nageleed en het resultaat is om te dromen zo mooi!

Perfecte service. Zeer mooi eindresultaat

De prijs is pittig, maar staat in verhouding tot de geleverde kwaliteit

Ramona Teunissen

Niets dan lof!

Communicatie, vakmanschap

Coorengel

Wij zijn heel goed geholpen met de wensen voor onze trap.
Het resultaat is echt prachtig!!!
We zijn super blij met onze nieuwe trap!

Duidelijke afspraken, ik kon op het laatste moment gelukkig toch nog voor andere led verlichting kiezen.
Netjes werk afgeleverd!

Ja, er was een collega die ook trappen aanlegt langs gekomen om wat te brengen voor het afwerken van de trap, en die liep gelijk zomaar naar boven en wilde even rond kijken, hij schrok ook toen hij... Ja, er was een collega die ook trappen aanlegt langs gekomen om wat te brengen voor het afwerken van de trap, en die liep gelijk zomaar naar boven en wilde even rond kijken, hij schrok ook toen hij wist dat ik thuis was omdat ik de woonkamer deur open deed. Hij heeft netjes excuus aangeboden en dacht dat er niemand was, maar was toch niet zo netjes om naar boven te lopen terwijl hij er zelf niet aan het werk is.

Viering

Super klantvriendelijk, mooie kwaliteit en hele goede service.

Klantvriendelijk
Goede kwaliteit werken netjes