Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

J.Overbeke

Prettige relatie, alleen jammer dat de communicatie met een neven bedrijf voor de trapleuningen/hekwerk is uitgebleven na herhaaldelijk verzoek.

Professioneel geplaatst

Communicatie met andere bedrijven waarmee wordt samengewerkt

H. Simonse

Positief

conform afspraak en zorgvuldig in de montage

Rob Erkens

Positieve ervaring. Open en eerlijk advies, gevolgd door goed geleverd vakmanschap.

Oog voor wensen van de klant en geen onnodige zaken willen verkopen.

Ga zo door!

Broek

Ok

Medewerkers gaan voor kwaliteit

NVT

M. Blokland

Goeie communicatie en prima installateurs

Communicatie en montage

Kan ik niet bedenken

Megan

Fijn gesprek in de winkel van Stairz, na even bedenk tijd gesprek thuis gehad. Niet opdringerig maar juist een ongedwongen sfeer. Gaf tips om juist te besparen. Door het fijne gesprek voor Stairz... Fijn gesprek in de winkel van Stairz, na even bedenk tijd gesprek thuis gehad. Niet opdringerig maar juist een ongedwongen sfeer. Gaf tips om juist te besparen. Door het fijne gesprek voor Stairz gekozen.
Afspraak gemaakt, deze is helaas door de winterse weer een week uitgesteld. Maar het was het wachten waard. De trap is vakkundig geplaatst. En wat een mooi resultaat.
Super bedrijf

Fijne communicatie, vakkundige mensen in dienst!

annet1957@hotmail.com

Topbedrijf, en uitstekende jonge vakman [dit had ik na 2 treden al gezien]. ben zelf namelijk ook pietje precies

praat mee over ideeen

zo door blijven gaan

Worm

Zeer goede ervaring.

Goede communicatie, vakkundig, nette en snelle afhandeling van alles (van bezoek aan de showroom, afhandelen van offerte tot en met het plaatsen en afwerken van de traprenovatie).

N.v.t.

Tara Joeloemsing

Slecht

Afspraken na komen

Reactie STAIRZ BV:

Beste mevrouw Joeloemsing,
Vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Als traprenovatie specialist hechten wij juist veel waarde aan een goede communicatie en goede dienstverlening.
Helaas...
Beste mevrouw Joeloemsing,
Helaas is het zo dat een van de afspraken door omstandigheden niet heeft kunnen plaatsvinden. Wij betreuren deze gang van zeken en hiervoor hebben wij dan ook onze excuses aangeboden.
Onze medewerker is later alsnog bij u langs geweest om uw klacht over de twee krakende traptreden te bespreken en dit verder te beoordelen. Tijdens zijn bezoek heeft onze medewerker geconstateerd dat dit probleem helaas niet door ons op te lossen is. De klacht vindt namelijk zijn oorsprong in de trap zelf en heeft niets te maken met de traprenovatie. Dit heeft onze medewerker ook aan u uitgelegd.
Indien u nog vragen heeft, horen wij het graag.

Vrouwenvelder

Heel positief. Correct en met respect

Goede communicatie; prettige medewerkers; harde werkers met het hart op de goede plek; steeds overleg met mij als klant

Ik zou het niet weten