Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Elly van milt

Afspraak gemaakt voor schuren van de vloer en in de olie zetten en 2 trappen te laten bekleden. Helaas heeft het schuren van de vloer circa 4 maanden geduurd plinten waren verkeerd diverse malen... Afspraak gemaakt voor schuren van de vloer en in de olie zetten en 2 trappen te laten bekleden. Helaas heeft het schuren van de vloer circa 4 maanden geduurd plinten waren verkeerd diverse malen gebeld voor de juiste plinten nooit terug gebeld totdat we de factuur niet betaalden toen werden ze wakker. Na 4 maanden zelf plinten uitgezocht en die werkten na 1 maand geplaats maar wat bleek achteraf waar de verkeerde plinten lagen was de vloer dus helemaal niet behandeld dus gingen de nieuwe plinten erop door een monteur gelukkig waren we thuis en werd er gezegd dat dit zo niet kon. Hadden verschillende kleur tussen vloer en plinten omdat dit niet behandeld was. Je moet er dus echt bij zijn om te kijken of ze doen wat ze afgesproken hebben. Helaas hebben wij denk 10x gebeld om dit om te lossen maar helaas geen reactie vanaf de firma. Ik zou voordat ik voor de vloer met deze firma in zee ga dus even paar keer nadenken. ?

Trappen waren wel in orde gemaakt

Communicatie of klachten behandelen ze echt niet

Jack van Schie

Er is netjes gewerkt, elke dag na werk werd er netjes schoongemaakt. Nette monteurs. Het resultaat voldeed aan de verwachtingen.

Netjes gewerkt.

Miscommunicatie over weghalen van plinten.

J van Velden.

Wij hadden een hele goede ervaring met Stairs een vriendelijke monteur en fijne begleiding.

Goede afspraken en communicatie.

Dekker

Wisselend

Planning wordt gevolgd voor plaatsen trap

Communicatie

Plas

Super!

Professioneel, deskundig, kwaliteit

Trudie

Wij zijn tevreden over het hele proces. Van 1e gesprek tot aan het renoveren van de trap

Directe communicatie, snelle reactie.

Eigenlijk niet

Van Rijen

Vandaag trap bekleed. Top resultaat afgeleverd door Menno.
Wat een vakman.

Er wordt keurig gewerkt en alles wordt opgeruimd.

Geen verbeterpunten

Koen Reuver

Super geregeld, duidelijke communicatie! en prachtig eind resultaat!

Netjes eerst een mail gekregen met de bevestiging en een week van te voren nog even gebeld om alles duidelijk af te spreken!!

Angelique Schreuder

Wij hebben voor de 2e keer onze trap laten bekleden door Stairz. Het is weer boven verwachting mooi geworden. Wat een vakmanschap! Wat wordt er netjes gewerkt. Wat een mooi product! We zijn er zo... Wij hebben voor de 2e keer onze trap laten bekleden door Stairz. Het is weer boven verwachting mooi geworden. Wat een vakmanschap! Wat wordt er netjes gewerkt. Wat een mooi product! We zijn er zo blij mee!!

Netjes! Vakmanschap. Precies! Mooi product.

Verbiest

Communicatie in het begin moeizaam, afspraken niet nakomen

Prachtige trap gemonteerd

Beter communiceren met de klant