Deskundigheid
Resultaat
Advies
Medewerkers
Communicatie

Renovatie van trap is zeer goed verlopen met hoge mate van kwaliteit en afspraken zijn nagekomen

kwaliteit en nakomen van afspraken

Martijn

De trap is prima gedaan. daarnaast hadden wij een klus om een inbouwkast te maken en daar is aan begonnen, maar nog steeds wachten wij op het moment dat ze het gaan afmaken!

Trap perfect, klein probleempje snel opgelost

Meijer

Wij zijn zeer tevreden met de communicatie, advies, montage en natuurlijk het eindresultaat van onze trap.

Duidelijk verhaal, goede verkoper (niet opdringerig), mooi materiaal en voldoende keuze.

Monteur is vakkundig, maar erg gehaast.

Prima service en kwalteig

Vakmanschap van diegene die trap kwam bekleden

Minder duur maken

G. de Bruin

Goed prettig geholpen

vakmensen

iets meer uitleg over het aanbrengen

Claudia

Goed!

Duidelijkheid

Niks

Piet van der Lei en Kitty van der Schaaf

Onze ervaringen zijn meer dan uitstekend. In de showroom in Hillegom werden wij gastvrij, vriendelijk en service gericht benaderd. Onze ontmoeting daarna met jullie adviseur, die tevens de offerte... Onze ervaringen zijn meer dan uitstekend. In de showroom in Hillegom werden wij gastvrij, vriendelijk en service gericht benaderd. Onze ontmoeting daarna met jullie adviseur, die tevens de offerte opmaakte was heel prettig. Er werd ook gelijk een datum geregeld voor de traprenovatie. Wij hadden ons hier erg op verheugd, maar dat het eindresultaat zo prachtig was echt een grote verrassing.
De monteur heeft werkelijk perfect werk afgeleverd. Elke dag genieten wij van onze chique trap. Dat er ook nog een heerlijke kerststol werd bezorgd, maakt dat Stairz door ons zeer wordt aanbevolen bij kennissen die ook in een traprenovatie geïnteresseerd zijn. Dank voor jullie professionele inzet.

prettige omgang, adequate orderverwerking, professionele uitvoering.

geen idee

Eline

Zeer vriendelijk en ervaren!

Eerlijk!

Kan niks bedenken

Het is allemaal heel goed verlopen, top

Heel netjes gewerkt

D. Kruijsse

Goede voorlichting gehad, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en montage is verlopen volgens afspraak.

Ontzorging door op tijd informatie te verschaffen en goede service van monteur.

Kan niet iets bedenken wat niet naar wens is gegaan.