Deskundigheid
Communicatie

Boelhouwer

Zeer positief

deskundige en vriendelijke medewerkers

interne communicatie: een enkele keer blijkt een gesprek niet te zijn doorgegeven aan andere afdeling

JJ de Blanken

Correct, netjes, duidelijk en komt de gemaakte afspraken na..

Netjes werken en vriendelijk personeel

Zeer goed.

Voor en nazorg šŸ‘

Goede ervaring. Duidelijke uitleg, werken snel en netjes.

Mooi eindresultaat

In het voorgesprek zei de dame bij al onze wensen dat het rond 3500, zou kosten uiteindelijk was het bijna 5000,-

Lamers-van den Berg

Redelijk, er waren wel wat dingetjes die zijn uiteindelijk wel opgelost ,maar wel jammer dat ze plaatshebben gevonden.

mooie kwaliteit en goede communicatie

beter meten van het laminaat,
Als het laminaat tekort is dan wel de juiste kleur leveren.
zorgen dat je alle spullen hebt voordat je komt.

Fam Selders

Zeer prettig.

Duidelijke uitleg, luisterde goed naar wat de klant wil. Showroom om alles te bekijken. Vriendelijke mensen. Netjes gewerkt, keurig opgeruimd na afloop. Zelfs buiten het zaagsel opgeveegd .... Duidelijke uitleg, luisterde goed naar wat de klant wil. Showroom om alles te bekijken. Vriendelijke mensen. Netjes gewerkt, keurig opgeruimd na afloop. Zelfs buiten het zaagsel opgeveegd . Top.

Misschien de vraag achteraf of alles naar tevredenheid was verlopen .

Gadellaa lwn

Zeer goede uitleg bij bezoek aan huis. Monteur zeer vakkundig.

Duidelijkheid in de prijsopgave en mogelijkheden

Alles verliep volgens plan. Kan dus niets vinden.

Peter Brakenhoff

Onze ervaring met Stairz traprenovatie is erg goed

vakmanschap met montage en schoon werken

Ton van der Heiden

Goede ervaringen

Klantvriendelijk

Een kleinigheidje. Vooraf hadden wij niet begrepen dat de bestaande traptreden ingekort zouden worden. Dat betekende bij aanvang van werkzaamheden (rond acht uur) behoorlijk wat lawaai. Geen... Een kleinigheidje. Vooraf hadden wij niet begrepen dat de bestaande traptreden ingekort zouden worden. Dat betekende bij aanvang van werkzaamheden (rond acht uur) behoorlijk wat lawaai. Geen probleem maar wanneer we dat vooraf hadden geweten, hadden wij onze buren daarvoor kunnen waarschuwen.

Kees van Leeuwen

Eerste contact in de showroom is prima. Bij het maken van de offerte is alles duidelijk uitgelegd en besproken. Bij de uitvoering bleek dat de afwijkende afspraken niet bij de monteur bekend waren.... Eerste contact in de showroom is prima. Bij het maken van de offerte is alles duidelijk uitgelegd en besproken. Bij de uitvoering bleek dat de afwijkende afspraken niet bij de monteur bekend waren. De monteur komt beide dagen zonder bericht veel te laat aan. Op een email met punten die niet goed gegaan waren, wordt niet gereageerd.

Goede materialen, snelle offerte

- Beide dagen was de monteur echt veel te laat (drie kwartier en 1uur en drie kwartier). Communiceer met de klant als afgesproken tijden niet kunnen worden nagekomen. Een telefoontje kan toch niet... - Beide dagen was de monteur echt veel te laat (drie kwartier en 1uur en drie kwartier). Communiceer met de klant als afgesproken tijden niet kunnen worden nagekomen. Een telefoontje kan toch niet het probleem zijn.
- Er is niet gereageerd op een mail die ik heb verstuurd over de zaken die niet goed gegaan zijn. Gemiste kans

Reactie STAIRZ BV:

Beste meneer van Leeuwen,
Hartelijk dank voor uw review.
Beste meneer van Leeuwen,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het heel vervelend dat de monteur beide keren te laat arriveerde. Hiervoor hebben wij u ook eerder onze excuses al aangeboden en we hebben de monteur hierop aangesproken.
Op uw mail met punten van 26-1 hebben wij gereageerd. Zie hiervoor ook ons bericht op 7-2.
De kier in de trede is inmiddels hersteld. En de overige punten hebben wij besproken met de adviseur en de monteur.
We gaan er van uit dat alles inmiddels naar tevredenheid is opgelost.
Team Stairz.