Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

Edwin Hendriks

Goede nette service

Netjes schoon,snel en precies!

Let goed op met trapliften

Fam Nagtegaal

Het bezoek aan de showroom en de traprenovatie zelf verliep uitstekend.
Het bezoek aan de showroom en de traprenovatie zelf verliep uitstekend.
Wij hebben vlak voor de renovatie een mail gestuurd over een kortingsactie waarop in eerste instantie niet werd gereageerd, dit bleek een misverstand en werd later door Kevin van Dijk prima opgelost!

Net werk geleverd

Kortingsacties niet sturen naar klanten die akkoord gegaan zijn met de offerte en dan niet in aanmerking komen voor de kortingsactie

Wil Schreutelkamp

Zeer goed. Fijne en mooie showroom. Uitstekende voorlichting. Leggen van vloer en de traprenovatie zijn goed uitgevoerd. Zijn dan ook heel tevreden over het eindresultaat.

De verkoper nam de tijd voor ons. Zowel in de showroom als tijdens het huisbezoek. Prettige manier van communiceren en het tonen van empathie.

Geen.

H. Janssen

Heel prettige uitleg in de showroom en voortreffelijk uitgevoerd.

Duidelijke uitleg en goede respons op vragen

Iets meer communicatie van monteurs

Rosman

Stairz Lisse

Keurige behandeling en afwerking

Tang

Zeer tevreden vanaf het begin tot het eind resultaat

Afspraken worden netjes nagekomen en werkzaamheden worden zeer netjes gedaan.

Zeer net en behulpzaam personeel

Huizer

Fijn 1e gesprek thuis gehad om de mogelijkheden voor de traprenovatie te bespreken. Vervolgens is de trap geplaatst volgens afspraak en op de afgesproken datum. Er is heel netjes gewerkt. We zijn... Fijn 1e gesprek thuis gehad om de mogelijkheden voor de traprenovatie te bespreken. Vervolgens is de trap geplaatst volgens afspraak en op de afgesproken datum. Er is heel netjes gewerkt. We zijn enorm blij met het resultaat. Van deze trap gaan we jaren plezier beleven!

Geleverde kwaliteit en klantvriendelijkheid.

Ga zo door!

Boterman

Vakkundig en maken helemaal waar wat zij beloven.

Goed advies

Hebben geen verbeter punten.

Fam. Koelman

Na prettig bezoek aan de showroom en uitgebreid advies door vertegenwoordiger Michel aan huis de beslissing genomen voor renovatie van twee trappen en overloop. De plaatsing was netjes en vakkundig... Na prettig bezoek aan de showroom en uitgebreid advies door vertegenwoordiger Michel aan huis de beslissing genomen voor renovatie van twee trappen en overloop. De plaatsing was netjes en vakkundig gedaan. Vanwege het prijskaartje zijn we na lange twijfel toch gegaan voor nieuwe leuningen. Ook hier achteraf geen spijt van gehad. Het kost wat, maar het resultaat is er ook naar, het maakt het geheel mooi af.

goede service en communicatie, duidelijke uitleg vooraf, vakkundig personeel, tot onze verrassing werd een mooie bos tulpen bezorgd als dank voor het vertrouwen

niet echt

Familie v.d. Wetering

Positief. We zijn tevreden over het eindresultaat.
Wel vonden we het erg prijzig.

Goed, ook langsgeweest.

- Keuze beperkt - we waren op zoek naar zwart, maar dat is niet verkrijgbaar.
- Keuze beperkt - we waren op zoek naar zwart, maar dat is niet verkrijgbaar.
- Ik vond het persoonlijk niet prettig gelijk een nieuwsbrief te ontvangen met een kortingsactie. Dat zou ik niet naar klanten sturen die net betaald hebben.
- Interne communicatie was niet helemaal goed (verlichting vergeten) maar daar hadden wij als klant geen last van.
- Foto hoeven we niet te sturen, we zagen onze trap al voorbijkomen in de nieuwsbrief ;-)