Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Jos Kamp

Renovatie zonder problemen. Nauwkeurig, netjes , vlot en vriendelijk gewerkt.

Goed afspraken maken

Adviseur mag best zeggen dat iets volgens hem mooier of anders kan

H.Boom

Fantastisch en zeer tevreden

Er wordt door vakmensen gewerkt, alles wordt netjes achtergelaten bij vertrek. Eindresultaat is prachtig.

H. Zijtveld

Onze ervaring is zeer goed. Alles perfect geregeld en gecommuniceerd

Communicatie en nakomen van de afspraken. Over het eindresultaat ook zeer tevreden.

Geen, op dit moment

Henk Braspenning

Na een wat moeilijke start met het niet nakomen van de afspraak omtrent het dichtmaken van de open trap. En het daarop lastige communicatie bij Stairz voor een nieuwe afspraak, verder zijn wij wel... Na een wat moeilijke start met het niet nakomen van de afspraak omtrent het dichtmaken van de open trap. En het daarop lastige communicatie bij Stairz voor een nieuwe afspraak, verder zijn wij wel erg tevreden over het vervolg van de werkzaamheden.

De fijne en goede informatie van de verkoper die bij ons thuis de monsters en de mogelijkheden heeft laten zien. De strakke afwerking van de trappen.

Indien er belooft wordt dat er dingen uitgezocht worden en het daarop terugbellen m.b.t. het niet komen opdagen van een monteur, dat dit dan ook gedaan wordt.
Bij ons is dit tot drie keer niet...
Bij ons is dit tot drie keer niet gebeurd.

W. Knol

Prima bedrijf. Is afspraken goed nagekomen .
Het mocht wat kosten, maar resultaat was tot volle tevredenheid .

snel en netjes gewerkt
Voorlichting vooraf was prima

Geen verbeterpunten

Herman

Tot nu toe goed!

Monteur werken erg nauwkeurig ,netjes

Geen.

Rob Eger

Gisteren is onze trap opgeleverd na een renovatie. Monteur Emin is een heel aardige jongen die enorm hard werkt. In 2 dagen was hij eigenlijk klaar met de renovatie. Maar kleine afwerkingen en... Gisteren is onze trap opgeleverd na een renovatie. Monteur Emin is een heel aardige jongen die enorm hard werkt. In 2 dagen was hij eigenlijk klaar met de renovatie. Maar kleine afwerkingen en afkitten deed hij de 3e dag. Het resultaat is werkelijk prachtig.
Het bedrijf heeft een goede communicatie, een sympathieke verkoper ( Richard, die even op z'n vrije zaterdag voor de zekerheid checken of de trap goed schoon was ).
Hele aardige hard werkende monteur Emin die vakwerk heeft achtergelaten.
Kortom, Stairz is elke euro waard !!

Communicatie, vakwerk, goede monteur, goede prijs.

Fam. Nijenhuis

Top

Komen afspraken na

Laat van te voren weten wat de naam/namen zijn van de personen die komen, dat is altijd prettig

Reactie Stairz Traprenovatie:

Beste Familie Nijenhuis,
Hartelijk dank voor de review
In onze mail van donderdag 2 juni met de details van de traprenovatie, staat de naam van de monteur vermeldt :)

De Hoogies

Wat een geweldig bedrijf. Vanaf het begin tot het eind. Goede voorlichting thuis en uitvoering helemaal top. Helemaal blij met onze traprenovatie!!

Goede duidelijke offerte, bereikbaarheid, vakmensen.

Ik kan niets bedenken

Reactie Stairz Traprenovatie:

dankjewel voor de mooie woorden, veel plezier met jullie traprenovatie !

Tamara Meskes

Uitstekende kwaliteit

Starten stipt op tijd. Houden je op de hoogte van voortgang. Bespreken gaandeweg de renovatie punten met je als klant.

Niets