Assortiment
Afhalen / bezorgen
Prijs / kwaliteit verhouding
8.1/10

Urlings

Ik heb 27 april mijn bestelling gedaan en betaald en tot op heden nog niks mogen ontvangen....

Lever hè product, en doe dat op tijd...

Reactie Stair Care:

Beste meneer, Erg jammer dat u niet tevreden bent. Vrijdag 27 april hebben wij uw bestelling ontvangen, dit kleine pakje is op dinsdag 1 mei met post NL naar u verzonden, hiervan heeft u ook per... Beste meneer, Erg jammer dat u niet tevreden bent. Vrijdag 27 april hebben wij uw bestelling ontvangen, dit kleine pakje is op dinsdag 1 mei met post NL naar u verzonden, hiervan heeft u ook per e-mail bericht gehad. Wij zijn namelijk op de maandag altijd gesloten. Ik begrijp dat u dit te lang vind duren, echter wij zijn niet in staat om in het weekend te leveren. Ik hoop dat uw pakje inmiddels is aangekomen zo niet neemt u dan even contact met ons op dan kunnen wij alsnog een nieuw pakje naar u sturen. Met vriendelijke groet, Simon van Eijk

matheus Moerkens

Netjes verpakt en bezorgd op de dag die opgegeven werd

levering kan mischien iets sneller

Rietdijk

Top

Supersnel geleverd

Jaap van Veen

Goede uitleg, prima service. Uitstekende aflevering

Deskundigheid

Openingstijden uitbreiden

J. vd Wal

Snelle levering, reageert snel en adequaat op mail mbt leveringsdatum. Product van goede kwaliteit.

Leveringsdatum kon gemakkelijk aangepast worden.

Geen punten

Heemskerk

De producten zijn makkelijk te bestellen via de website.

Leveren goede kwaliteit spullen

Misschien dat het wat sneller bezorgd kan worden. Duurt iets langer dan ww tegenwoordig gewend zijn.

Braam

Ze zijn efficient en de goederen worden vlot geleverd

snelheid, efficiëntie goede prijs verhouding met de goederen

tijdsaanduiding wanneer de goederen worden geleverd

Michiel Kok

Uitstekende service, snelle levering

Toen ik niet thuis was tijdens de aflevering werd ik gebeld om te vragen wat ze met de goederen mochten doen.

M Kok

Onze ervaring is erg goed, voor de aflevering werd ik gebeld omdat er niemand thuis was op dat moment.
De bezorgers vroegen wat ze mochten doen met de bestelling.

Snelle aflevering en goede service.

Geen verbeterpunten.