Assortiment
8.3/10
Afhalen / bezorgen
Prijs / kwaliteit verhouding
8.1/10

Slechte ervaring geen communicatie over de levering

Neen

Track en trace gaan gebruiken en betere info over levering en stand van zaken

Reactie Stair Care:

Ik ben het met u eens. dit had beter gekund. 8-6 besteld. 12-6 geleverd. schade veroorzaakt door de transporteur. Te lang onderweg gebleven en ons niet geïnformeerd. Bij retour komen bij ons direct... Ik ben het met u eens. dit had beter gekund. 8-6 besteld. 12-6 geleverd. schade veroorzaakt door de transporteur. Te lang onderweg gebleven en ons niet geïnformeerd. Bij retour komen bij ons direct opnieuw verpakt en aan u geleverd op 19.6 en u geïnformeerd. Uw verbeter advies: Jammer genoeg is er geen vervoerder in Nederland te vinden die met een track and trace werkt. Als het langer is dan 120cm ben je aangewezen op een vervoerder en niet een koerier zoals dpd of postNL. uw bestelling was een bundel van 400 cm en geen doosje. Maar wij nemen uw kritiek ter harte. Met een vriendelijke groet, Stair Care

Seghers Marianne

Alles in orde

Wielders

Prima contact gehad met staircare. Ook flexibel toen ik nog iets aan de bestelling wilde toevoegen.

Goed persoonlijk contact via mail en flexibel.

Alle werkdagen geopend zijn wellicht?

Consument

Prima afhandeling

MARIA MAES

O.K

CORRECTE UITVOERING VAN DE BESTELLINGGEEN

NEEN

Luuk Pruijsten

Leuningen en leuningsteunen besteld, kwalitatief komt het goed over. Bestelling en levering is goed verlopen.

Kwaliteit van materiaal

Het is niet heel handig dat de transporteur niet kan aangeven hoe laat hij ongeveer komt, je moet dus thuis blijven wachten tot dat hij komt.

Hansdegraafafbouw

Matig,nalatig met terugbellen en berichtgeving jammer in deze tijd

Goede site

Duidelijker,klant beter op de hoogte houden.

S. Buter

Trapleuning besteld

De trapleuning is helaas behoorlijk krom waardoor we veel moeite hadden m op te hangen. Dit hadden we voor deze prijs ( toch bijna 100 euro) niet verwacht!
Je krijgt een mail dat de volgende dag de leuning bezorgd wordt , maar je moet maar afwachten hoe laat want het vervoersbedrijf heeft geen track and trace....

J.Latumahina

Na je bestelling krijg je direct een mail met een bevestiging van je aankoop.
Tevens krijg je bericht als je bestelling wat later bezorgd zal gaan worden.

Neem een andere transporteur. Gewoon de post nl

Snel

Neem een andere transporteur