Assortiment

Zeer goede afhandeling

snelle service

R Spierenburg

Een goede ervaring.

goed contact via mail bij vragen. hierdoor he je snel antwoord op je vraag en ga je sneller tot bestelling over.

Niels

Prima goede prijs kwaliteit verhouding, uitgebreid aanbod, duidelijke website

goede prijs kwaliteit verhouding, uitgebreid aanbod, duidelijke website

communicatie na bestelling was niet helder, ook informatie wanneer het geleverd zou worden kan beter

Jan van der Jagt

Klantvriendelijk en duidelijke communicatie.

Bakker

Nette afhandeling van bestelling

Helder en duidelijk

Bakker

Nette afhandeling van bestelling

Helder en duidelijk

Kevin N

Veel te lange leveringstermijn terwijl dit niet duidelijk werd gecorrespondeerd. Matige tot povere kwaliteit

Reactie Stair Care:

Beste meneer Nys,
Jammer dat u niet tevreden bent over de snelheid van levering. Wij doen ons uiterste best om tevreden klanten te hebben. Echter in uw geval heeft u net voor onze bedrijfs vakantie de bestelling gedaan. Waardoor de levering ernstig is vertraagt. De kwaliteit van het product vertellen wij ook op de site. U besteld een hekje van dennenhout. Dit materiaal moet nog extra worden geschuurd. Het voordeel echter is dat het een prijs gunstig hekje is.

Simon van Eijk

Frank van Duijn

Ik heb via de website wat onderdelen voor onze trap besteld,
zeer ruime keuze, en een goede en snelle communicatie, helaas was de bestelling niet geheel compleet verzonden, maar dit werd snel...

ik vind de website erg overzichtelijk en heel fijn dat er de opties bij het product worden voorgesteld die er bij horen.
ook was er een duidelijke handleiding beschikbaar hoe ik de onderdelen het beste kon monteren.

de Groot

Helaas was het bestelde niet op voorraad. Bestel tijd was 10 dagen keurig ingelicht via de mail

Goede en duidelijke webside

Heeft niet het advies doorgeven aan besteldienst om mij 10 min van te voren te bellen. Chauffeur moest daarom wachten voordat ik bij het lever adres was