Assortiment
Prijs / kwaliteit verhouding
8.1/10

Patrick Zoetmulder

Duidelijke website

Producten zijn zoals omschreven op de website.
Levertijd was korter als aangegeven, zeer prettig.

F Pouw

Zeer goed.

Ging iets mis met de bestelling. Na een mail gestuurde te hebben werd dit direct opgepakt en opgelost

Wouters

Ik heb één meter anti slip strip besteld. Ik kreeg helaas de verkeerde kleur maar dit werd na een mailtje van mij direct kosteloos hersteld.

Dat ik zelfs één meter kon bestellen en de snelle correctie van de verkeerd geleverde strip.

Chris

De juiste producten na een week geleverd.

Alles was prima.

Slechte communicatie kreeg geen mail dat het geleverd ging worden. Leverdatum was binnen 3 dagen na een week nog niks gehoord. Geen mail niks. Zelf achteraan gebeld en kleine bereikbaarheidswindow... Slechte communicatie kreeg geen mail dat het geleverd ging worden. Leverdatum was binnen 3 dagen na een week nog niks gehoord. Geen mail niks. Zelf achteraan gebeld en kleine bereikbaarheidswindow waardoor geen contact. Later wel gelukt toen werd me beloofd dat de bestelde onderdelen die dag of de dag erna geleverd werden. Duurde uiteindelijk nog 4 dagen langer. Zonder bericht. Er stond dat bij niet thuis er gebeld werd is ook niet gebeurd is toen bij de buren geleverd.

Bestelde onderdeel ziet er goed uit

Update bij uitstel levering bereikbaarheid en niet dingen beloven die je niet waar maakt

Ad Vendrig

Goede voorlichting, hulp bij keuze van de leuningen. Op mijn vraag of mijn bestelling overeenkwam met het advies van Staire Care is 'goed' geantwoord.
Prettig vind ik dat als afzender de naam...
Prettig vind ik dat als afzender de naam van de medewerker werd genoemd

Persoonlijke benadering wederzijds.
Klantvriendelijk

Ontbreken van de naam van de medewerker die mail stuurt.
Zeer slechte, zeer slechte bezorging van de trapleuningen: niet op de gemelde 1e werkdag, maar na vele mails en telefoontjes pas op de 5e werkdag.
Klant betaalt pas bij bezorging.
Klant krijgt financiële vergoeding bij wanprestatie als deze.

W. Martens

Prettig.

Duidelijk en snel.

Steven boxberget

Zeer correcte opvolging van de levering

Snelle levering+flexibiliteit : heb mijn levering na bestelling heel eenvoudig kunnen bijsturen

geens rene

Zeer goede afhandeling