Assortiment
Prijs / kwaliteit verhouding
8.1/10

Joris

Prima product

Net product, goed verpakt. Keurige bezorger ook.

Levertijd van tevoren (indicatief) zou erg prettig zijn, nu moet er iemand de hele dag thuis zijn.

Peter

nee

Geen vrachtwagen voor klein pakket > andere vervoerder

Johan van der Burgh

Prima leverancier. Nieuwe strips voor op de trap besteld nadat we met behulp van gratis proefmonsters de juiste kleur hadden bepaald.

Snelle levering, duidelijke informatie op de website, instructies voor verwerking ook via de website te vinden.

Bloks

Trapleuningen gekocht

Snelle service en reactie op mail, direct gehandeld nadat ik een beschadigd product had ontvangen.

De site verdient wel een opfrisbeurt en het zou fijn zijn als je van de levering weet op welk tijdstip deze komt. Ook graag de mogelijkheid om een voorkeursdag aan te geven voor de levering.

Jeffrey

Overzichtelijke webshop, goede prijs, snel geleverd.

Geen.

Reinier

Ik heb hier mijn trapleuningen, einddoppen en smetdelen besteld.

Tekening van hoe je de leuningen moet afzagen waren helder. Goede service!
Goede kwaliteit en de dubbele bocht komt heel mooi uit.

- Mijn timmerman heeft een klein profiel (duivejager) in de smetdelen gefreest, maakt ze net iets mooier.
- De einddoppen waren iets (~2 mm kleiner) dan de leuning

Peter

snelle levering

nee

C. Aaltink

Ik heb de balusters besteld incl. grondplaten voor bevestiging. Daarom viel het mij wat tegen dat er geen gaten daarvoor in het hart van de balusters geboord waren. Dit is in de fabriek toch... Ik heb de balusters besteld incl. grondplaten voor bevestiging. Daarom viel het mij wat tegen dat er geen gaten daarvoor in het hart van de balusters geboord waren. Dit is in de fabriek toch makkelijker te maken dan door de hobbyist
Verder wel tevreden.

H.van Wijk