Assortiment
Afhalen / bezorgen
Prijs / kwaliteit verhouding
8.1/10

Jeffrey

Overzichtelijke webshop, goede prijs, snel geleverd.

Geen.

Reinier

Ik heb hier mijn trapleuningen, einddoppen en smetdelen besteld.

Tekening van hoe je de leuningen moet afzagen waren helder. Goede service!
Goede kwaliteit en de dubbele bocht komt heel mooi uit.

- Mijn timmerman heeft een klein profiel (duivejager) in de smetdelen gefreest, maakt ze net iets mooier.
- De einddoppen waren iets (~2 mm kleiner) dan de leuning

Peter

snelle levering

nee

C. Aaltink

Ik heb de balusters besteld incl. grondplaten voor bevestiging. Daarom viel het mij wat tegen dat er geen gaten daarvoor in het hart van de balusters geboord waren. Dit is in de fabriek toch makkelijker te maken dan door de hobbyist
Verder wel tevreden.

H.van Wijk

Prima en snel.

Arnold

Goede service en zeggen wat ze doen,

Snelle antwoorden via mail. Goede hulp. Handige video's.

F.G. Zwartscholten

De bestelde spullen werden op tijd en correct afgeleverd, zoals het hoort.

Van der Linden

Snel geleverd

Treck and trace zou wel makkelijk zijn op de bezorging

Elles van Viegen

Ik heb (online) trapleuningen en bevestigingsbeugels besteld.

De producten voldoen aan de verwachting. Ik ben goed geïnformeerd over de levertijd, aangezien niet alle producten op voorraad waren.

Communicatie. Voordat ik mijn bestelling deed heb ik twee keer een vraag gesteld via het contactformulier op de site. Hier heb ik helaas nooit een reactie op ontvangen.
De dag voor levering kreeg ik een mail over de levering van de producten. Ik heb hierop per mail gereageerd dat wij deze dag niet thuis zouden zijn en ik vroeg telefonisch een afspraak te maken voor het bezorgen. Helaas ontving ik hierop ook geen reactie. Tot onze grote verbazing bleek een dag later dat de bestelde producten bij onze buren te zijn bezorgd. Hiervan hebben wij geen kaartje in onze brievenbus ontvangen.

Reactie Stair Care:

Beste mevrouw Viegen,
Jammer dat u niet tevreden bent. We hebben geprobeerd u snel te leveren. Als er niemand thuis is hoort de chauffeur bij u een kaartje in de bus te doen, zodat u direct een afspraak kunt maken met de vervoerder. Vreemd is dan dat toch opnieuw op maandag de bundel met trapleuningen is aangeboden, nog vreemder is het dat de vervoerder het vervolgens afgeeft bij de buren. Dit zou niet mogen zonder overleg met ons. Wij gaan de vervoerder hierop aanspreken.
Uw email konden wij jammer genoeg niet beantwoorden omdat u deze vrijdag in de avond heeft gemaild wij zaterdag's en zondag en maandag gesloten zijn.
Onze excuses dat dit zo slordig is verlopen.
vr gr
Simon van Eijk

Senden

Product dat geleverd werd lijkt niet op de foto van de website. Is beschadigd ook nog

Sneller reageren op mails van klanten die product willen retourneren

Reactie Stair Care:

ik heb u bericht dat dit lijkt op een productie fout en u voorgesteld dit retour te halen bij u en u uw geld retour te betalen.
met vriendelijke groet,
Simon van Eijk