Assortiment
Afhalen / bezorgen
Prijs / kwaliteit verhouding
8.1/10

B.Smaling

Netjes op tijd geleverd goed verzorgd

Lb

Lange levertijd omdat de bestelling niet compleet aanwezig was. Vervolgens komt de bestelling verspreid over 2 dagen binnen, zonder verdere aankondiging van de tweede levering

Zie de eerdere opmerking. contact via duur 0900 nummer, om vervolgens te horen dat ze op maandag gesloten zijn

Joris

Prima product

Net product, goed verpakt. Keurige bezorger ook.

Levertijd van tevoren (indicatief) zou erg prettig zijn, nu moet er iemand de hele dag thuis zijn.

Joris

Prima product

Net product, goed verpakt. Keurige bezorger ook.

Peter

nee

Geen vrachtwagen voor klein pakket > andere vervoerder

Johan van der Burgh

Prima leverancier. Nieuwe strips voor op de trap besteld nadat we met behulp van gratis proefmonsters de juiste kleur hadden bepaald.

Snelle levering, duidelijke informatie op de website, instructies voor verwerking ook via de website te vinden.

Bloks

Trapleuningen gekocht

Snelle service en reactie op mail, direct gehandeld nadat ik een beschadigd product had ontvangen.

De site verdient wel een opfrisbeurt en het zou fijn zijn als je van de levering weet op welk tijdstip deze komt. Ook graag de mogelijkheid om een voorkeursdag aan te geven voor de levering.

Jeffrey

Overzichtelijke webshop, goede prijs, snel geleverd.

Geen.

Reinier

Ik heb hier mijn trapleuningen, einddoppen en smetdelen besteld.

Tekening van hoe je de leuningen moet afzagen waren helder. Goede service!
Goede kwaliteit en de dubbele bocht komt heel mooi uit.

- Mijn timmerman heeft een klein profiel (duivejager) in de smetdelen gefreest, maakt ze net iets mooier.
- De einddoppen waren iets (~2 mm kleiner) dan de leuning