Lamiwood

Levertijd
Afhalen / bezorgen
Prijs / kwaliteit verhouding

M.j.w.Herrebout

Hun website is helder en duidelijk

lamers

Goed service,

product op geleverd

geen.

pj

Goede ervaring, levering binnen de afgesproken tijd

Ik kreeg de mail met levertijd/dag een half uur voor de transporteur voor de deur stond.
Het zou wel prettig zijn als dit eerder kon

Frans

Per email advies gevraagd over het trapleuningprofiel en kreeg daar netjes antwoord op. Ik wilde de bestelling iets anders dan op de webshop beschikbaar en dat werd netjes afgehandeld. Prima verpakt... Per email advies gevraagd over het trapleuningprofiel en kreeg daar netjes antwoord op. Ik wilde de bestelling iets anders dan op de webshop beschikbaar en dat werd netjes afgehandeld. Prima verpakt aangeleverd.

Trappenfabriek van Putten

De op gegeven adres voor de zoveelste keer verkeerd en de leuningen zijn vaak kapot.

Dato Wind

Goede service, prettig contact met medewerkers. Via mail.

Groot assortiment, mogelijkheid, om in mijn geval, proefstukjes van het pvc trapleuning profiel aan te vragen voor de kleurkeuze.

Op de proefstukjes de kleur(code) vermelden. Bij bestellen profiel op de website, meters kunnen opgeven. 0900 betaalnummer vervelend moet wachten als er niemand beschikbaar is.

Meerman verbouw

Ondanks het volgens de website op voorraad zijnde artikel heeft het 6 weken geduurd voordat het geleverd is. Dat is ronduit vervelend.

Zeg niet op je website dat iets op voorraad is als dat niet zo is. En dat dan pas meld nadat de betaling is gedaan.

J.Ruiten

Juiste afhandeling van de gevraagde producten.

nee

nee