Assortiment
Afhalen / bezorgen
Prijs / kwaliteit verhouding
8.1/10

Van Niel

1m trapleuning en ronde eindkappen gekocht bij Stair Care.

Ruim assortiment, snelle levering, goede communicatie over de levering.

De website is wat druk en de foto's daarop zijn klein. Daarmee is het lastig te zien of je de goede kleur hout hebt.

Deborah Vlot

Ik twijfelde welke kleur ik moest kiezen dus ik had naar jullie gebeld. Jullie gaven het idee om 4 stukjes op te sturen van verschillende kleuren trapstrips. Deze waren binnen 1 dag! binnen, wauw!... Ik twijfelde welke kleur ik moest kiezen dus ik had naar jullie gebeld. Jullie gaven het idee om 4 stukjes op te sturen van verschillende kleuren trapstrips. Deze waren binnen 1 dag! binnen, wauw! Geweldig!
De levering daarna was weer erg snel en konden we snel aan de slag. Top!

- snelle levering
- mee denken in opties
- tijd nemen aan de telefoon

x

Annemarie Westinga

Heb het product ontvangen, maar deze voldoent helaas niet aan onze verwachtingen.

De maatvoering in de catalogus heeft ons op het verkeerde been gezet, zodat wij het verkeerd besteld hebben.

de maatvoering in de catalogus verbeteren en ook de diameter erbij zetten.

Reactie Stair Care:

Erg jammer dat de maatvoering van dit knopje voor uw bestaande trapleuning niet klopt. Echter zoals u uitgelegd in de e-mail, zijn de meeste trapleuningen in Nederland 40 mm qua diameter en niet... Erg jammer dat de maatvoering van dit knopje voor uw bestaande trapleuning niet klopt. Echter zoals u uitgelegd in de e-mail, zijn de meeste trapleuningen in Nederland 40 mm qua diameter en niet 45mm. U kunt de 2 sierknopjes gewoon naar ons retour sturen en wij vergoeden u deze keer ook de retour kosten. Ondanks dat wij vinden dat de maatvoering wel klopt. Met vriendelijke groet, Simon van Eijk

Laeremans

Alles dik ok

Vrij snelle levering.
Op de hoogte gehouden worden wanneer het pakket verzonden wordt

M&DC

Prima via internet

duidelijke site en goede omschrijving van producten

n.v.t.

Klaas

Snelle levering en producten precies zoals omschreven op de website.

Ik was een trapleuning nodig en de service dat men uitrekent welke trapleuning is een sterk punt.

Had wat berichten gestuurd qua wat voor olie en dergelijke. Snap dat het waarschijnlijk te druk is om daarop te reageren. Maar dat zou een verbeterpunt kunnen zijn.

Dit is de eerste keer dat ik er een bestelling heb gedaan en het is mij goed bevallen
ging gemakkelijk en eenvoudig om de zaken te regelen

er is een goed duidelijke verhaal bij het produkt

heb ik nog geen mening over voor deze eerste keer

Flipse

Goed advies gekregen en een gratis monster

Mariska Krouwel

Mooie leuning die toch niet past. Goede service. Op site staat dat er op zou staan hoe je de vorm inkaart kon brengen, kon ik niet vinden en toen toch besteld. Trap is wel standaard en volgt leuning... Mooie leuning die toch niet past. Goede service. Op site staat dat er op zou staan hoe je de vorm inkaart kon brengen, kon ik niet vinden en toen toch besteld. Trap is wel standaard en volgt leuning maar bocht op muur krommer.

Vriendelijke service

Zie punt hierboven.