Lamiwood

Levertijd
Afhalen / bezorgen
Prijs / kwaliteit verhouding

Job

Voorgevormde trapleuningen en leuninghouders besteld voor in onze woning uit 1900. Gekozen voor de klassieke sleutelgat vorm. Thuis afgelakt en staat prachtig. Prijs zeer gunstig. Trapleuninghouders... Voorgevormde trapleuningen en leuninghouders besteld voor in onze woning uit 1900. Gekozen voor de klassieke sleutelgat vorm. Thuis afgelakt en staat prachtig. Prijs zeer gunstig. Trapleuninghouders waren direct geleverd, de 5 trapleuningen duurde wat langer, een week of twee.

Trapleuning houders bleken echter niet te passen op de door ons gekozen leuning. Hierover contact gehad waarbij ik zeer fijn geholpen ben en de leuninghouders zonder probleem terug kon sturen. Ik had mijn geld al terugontvangen voordat ik ze had teruggestuurd! Zeer tevreden

Goede prijs en goede service

Levertijd trapleuningen duurde wat langer, daar had ik graag vooraf duidelijkere informatie over gehad willen hebben

W.de Ruiter

Zeer lange levertijd

Begin het idee te krijgen dat ik aan het lijntje gehouden word

Sneller leveren,afspraken na komen

Boerboom

Jasper zwart

Tevreden. Goed geholpen bij verkeerde bestelling van mijn kant. Goed product

I Kuijpers

Duidelijke informatie en veel keus

De aflevering gebeurde niet op de aangegeven dag. Ik kreeg snel een antwoord op mijn mail met een verontschuldiging en de actie die genomen werd. De volgende dag as alles in orde. Er kan wat mis... De aflevering gebeurde niet op de aangegeven dag. Ik kreeg snel een antwoord op mijn mail met een verontschuldiging en de actie die genomen werd. De volgende dag as alles in orde. Er kan wat mis gaan, de communicatie en het nakomen van de nieuwe belofte ervaar ik als sterk.

I Kuijpers

Duidelijke informatie en veel keus

Lonneke Schildert

Erg slecht, ik heb vorige week besteld en nog niks ontvangen. Ik kan niet de hele dag thuis gaan zitten wachten op de levering. Ik moet zelf bellen met Tielbeke, die slecht bereikbaar zijn en kan de... Erg slecht, ik heb vorige week besteld en nog niks ontvangen. Ik kan niet de hele dag thuis gaan zitten wachten op de levering. Ik moet zelf bellen met Tielbeke, die slecht bereikbaar zijn en kan de levering niet aanpassen. Ik kom nu in de knoop met mijn werk omdat ik de strips nog niet binnen heb.

ruim assortiment

levering kan veel makkelijker

E. Vrijken

Duidelijke beschrijving hoe de trap opgemeten moest worden. Via e-mail contact gehad, maar het duurde steeds bijna een week voordat ik antwoord kreeg. Uiteindelijk wel voldoende informatie om de... Duidelijke beschrijving hoe de trap opgemeten moest worden. Via e-mail contact gehad, maar het duurde steeds bijna een week voordat ik antwoord kreeg. Uiteindelijk wel voldoende informatie om de juiste trapleuning te bestellen.

Snellere reactie bij e-mail contact

Jan Bindels

De bestelde spullen werden goed verpakt, onbeschadigd ontvangen.

Zeer goed verpakt!

De site zou iets makkelijker mogen zijn. Bij zoeken op mahonie kom ik wel bij jullie site maar dan kun je niet meer zoeken op mahonie.

T. Roselaar

Prima afhandeling van de aankoop met daarbij een heldere bestel- en afleveringsprocedure.