Lamiwood

Forest BM

Prima assortiment

Snelle service, keurige orderafhandeling

Wim Janssen

Goede kwaliteit leuningen en balustrade en snelle levertijd, aanrader!

tim

Niet zo best

Het is al bijna een jaar geleden dat ik iets bij jullie heb besteld dus ik weet het niet meer precies maar het duurde allemaal heel lang, product niet op voorraad , slechte communicatie. Het product... Het is al bijna een jaar geleden dat ik iets bij jullie heb besteld dus ik weet het niet meer precies maar het duurde allemaal heel lang, product niet op voorraad , slechte communicatie. Het product (traphek) was van goede kwaliteit en naar verwacht.

Cornelisse

Heel slecht, want ik heb na meerdere keren bellen nog steeds geen producten ontvangen

Levertijden en eerlijk zijn naar de klant

Mulder

Prima geholpen bij het uitzoeken van de juiste trapleuning.

Meedenkend, gemakkelijk te bereiken.

Andere transporteur

CR

Bestelde artikelen zijn snel en correct geleverd

Dit was de enige webshop waar ik de benodigde artikelen kon vnden.

nvt

Bijl

Wordt netjes geholpen, men neemt op eigen initiatief ook zelf contact met hun klant.

After sales in goed telefonisch overleg en email.

Niet direct een punt om aan te geven.

Job

Voorgevormde trapleuningen en leuninghouders besteld voor in onze woning uit 1900. Gekozen voor de klassieke sleutelgat vorm. Thuis afgelakt en staat prachtig. Prijs zeer gunstig. Trapleuninghouders... Voorgevormde trapleuningen en leuninghouders besteld voor in onze woning uit 1900. Gekozen voor de klassieke sleutelgat vorm. Thuis afgelakt en staat prachtig. Prijs zeer gunstig. Trapleuninghouders waren direct geleverd, de 5 trapleuningen duurde wat langer, een week of twee.

Trapleuning houders bleken echter niet te passen op de door ons gekozen leuning. Hierover contact gehad waarbij ik zeer fijn geholpen ben en de leuninghouders zonder probleem terug kon sturen. Ik had mijn geld al terugontvangen voordat ik ze had teruggestuurd! Zeer tevreden

Goede prijs en goede service

Levertijd trapleuningen duurde wat langer, daar had ik graag vooraf duidelijkere informatie over gehad willen hebben