Assortiment
Afhalen / bezorgen
Prijs / kwaliteit verhouding
8.1/10

W V RIXTEL

Prima info gegeven na mail contact.
Maatvoering van de trap in eerste instantie onvoldoende.

Gewoon goede service

Zorg direct voor juiste gegevens betreffende maatvoering. De tekening bij het pakket zijn perfect en nodig voor het inkorten. Zet deze tekening op jullie website. Kan de 3D tekening die er nu op staat daarmee vervangen worden

F. Rodoe

Tot tevredenheid

Harrie Diender

Keurig product geleverd

niet opgevallen

nee

Soe

Wat je besteld wordt geleverd, prima!

Gewoon, alles goed

Dekeuninck Leo

De stelling geplaatst voor balustrade steunen,kheb een email gekregen dat ze de volgende werkdag zouden leveren (vrijdag dus) en vandaag dinsdag nog niets ontvangen

stiptheid en beloftes nakomen

Strijker

Ik heb trapleuningen besteld. Die zijn en paar dagen later geleverd. Het was het juiste materiaal. Past mooi. Alleen de informatie dat het vervoersbedrijf niet met tracking werkt, klopt niet. Stom... Ik heb trapleuningen besteld. Die zijn en paar dagen later geleverd. Het was het juiste materiaal. Past mooi. Alleen de informatie dat het vervoersbedrijf niet met tracking werkt, klopt niet. Stom toevallig sprak ik zaterdag en chauffeur van dit bedrijf. Die zei dat ze de eersten waren die met tracking werkten.
De hele dag rekening houden met de aflevering was niet nodig geweest.

Drost

Er is geen contact, hooguit alleen digitaal. Dat vind ik niet prettig. De levering is vlot en materialen zijn prima.
Voor het afleveren van materialen is geen keuze van datum en tijdstip. Dit...
Voor het afleveren van materialen is geen keuze van datum en tijdstip. Dit is niet zo klantvriendelijk

Goed materiaal en snelle levering

- keuze voor datum/tijd aflevering
- mogelijkheid tot telefonisch contact rondom de aflevering
- neem nadat een klant een bestelling geplaatst heeft even contact op of geef aan dat de bestelling in behandeling is en hoe de status is van de voortgang in het proces
Lever daar een telefoon nummer bij

h.hooiveld

ik heb alleen een internet-bestelling gedaan geen tel.contact gehad

nvt

Tim maas

Goed en keurige afhandeling. Reactie op vragen en ondersteuning is ook in orde.

Ik had de omschrijving van een renovatieset voor 13 treden besteld, echter had ik niet in de gaten dat de 13e trede de overloop trede is. Hierdoor kwam ik een trede te kort, na contact te hebben gehad, is deze alsnog kostenloos toegestuurd! Echt klasse!