Assortiment
Afhalen / bezorgen
Prijs / kwaliteit verhouding
8.1/10

Annemarie Westinga

Heb het product ontvangen, maar deze voldoent helaas niet aan onze verwachtingen.

De maatvoering in de catalogus heeft ons op het verkeerde been gezet, zodat wij het verkeerd besteld hebben.

de maatvoering in de catalogus verbeteren en ook de diameter erbij zetten.

Reactie Stair Care:

Erg jammer dat de maatvoering van dit knopje voor uw bestaande trapleuning niet klopt. Echter zoals u uitgelegd in de e-mail, zijn de meeste trapleuningen in Nederland 40 mm qua diameter en niet 45mm. U kunt de 2 sierknopjes gewoon naar ons retour sturen en wij vergoeden u deze keer ook de retour kosten. Ondanks dat wij vinden dat de maatvoering wel klopt.
Simon van Eijk

Laeremans

Alles dik ok

Vrij snelle levering.
Op de hoogte gehouden worden wanneer het pakket verzonden wordt

M&DC

Prima via internet

duidelijke site en goede omschrijving van producten

n.v.t.

Klaas

Snelle levering en producten precies zoals omschreven op de website.

Ik was een trapleuning nodig en de service dat men uitrekent welke trapleuning is een sterk punt.

Had wat berichten gestuurd qua wat voor olie en dergelijke. Snap dat het waarschijnlijk te druk is om daarop te reageren. Maar dat zou een verbeterpunt kunnen zijn.

Dit is de eerste keer dat ik er een bestelling heb gedaan en het is mij goed bevallen
ging gemakkelijk en eenvoudig om de zaken te regelen

er is een goed duidelijke verhaal bij het produkt

heb ik nog geen mening over voor deze eerste keer

Flipse

Goed advies gekregen en een gratis monster

Mariska Krouwel

Mooie leuning die toch niet past. Goede service. Op site staat dat er op zou staan hoe je de vorm inkaart kon brengen, kon ik niet vinden en toen toch besteld. Trap is wel standaard en volgt leuning...

Vriendelijke service

Zie punt hierboven.

VandesteegJohn

Snelle levering van een prima product.

Kwaliteit

Er werd gezegd dat het koeriersbedrijf geen gebruik maakt van "track & Trace". De koerier liet mij zien op de afleveren dat dit echter wel het geval is

Schijfs

Op tijd afspraken nakomen en juiste produkt leveren.

Binnen 24 uur leveren