Assortiment
Afhalen / bezorgen
Prijs / kwaliteit verhouding
8.1/10

Florens Wolters

Eerste aankoop gedaan als particuliere klant. Van keuze maken via de website catalogus tot aflevering product prima verlopen. Dus positief ervaren.

Selectie van producten

De bevestiging kwam in de spam folder, niet in de gaten daardoor twijfel of er wat misschien wat mis was gegaan. Misschien melding geven met afronden betalen dat dat kan gebeuren.

M.B.

Prima kwaliteit, goede communicatie ivm. een levering van een lang voorwerp dat niet door DHL bezorgt werd

zie boven

gewoon werken mensen door de week, het zou makkelijker zijn om de afspraken met het vervoersbedrijf zelf te kunnen regelen

A. Vrolijk

Van de keere

Een balustrade gekocht online.

Overzichtelijke site met een ruim aanbod

De communicatie wanneer er vragen zijn is moeilijk. Telefonisch is het te duur...

R.A. Lagerwaard

Ik heb een paar leuningen besteld en de volgende dag had ik ze al in huis.

Super snelle levering

J. Veenman

Goed product, snelle- correcte afhandeling

Tim maas

Goed en keurige afhandeling. Reactie op vragen en ondersteuning is ook in orde.

Ik had de omschrijving van een renovatieset voor 13 treden besteld, echter had ik niet in de gaten dat de 13e trede de overloop trede is. Hierdoor kwam ik een trede te kort, na contact te hebben gehad, is deze alsnog kostenloos toegestuurd! Echt klasse!

Jan Alink

Goede en snelle levering

Netjes afgeleverd

Cataloges was nat geregend en onleesbaar en wil graag een nieuwe geleverd hebben

W V RIXTEL

Prima info gegeven na mail contact.
Maatvoering van de trap in eerste instantie onvoldoende.

Gewoon goede service

Zorg direct voor juiste gegevens betreffende maatvoering. De tekening bij het pakket zijn perfect en nodig voor het inkorten. Zet deze tekening op jullie website. Kan de 3D tekening die er nu op staat daarmee vervangen worden

F. Rodoe

Tot tevredenheid